Skip to content

אבו דאבי למטיילים המדריך המלא

מתכננים טיול צריכים עזרה?

    המדריך המלא לקראת טיול באבו דאבי!

    ברוכים הבאים אל גן עדן, או במילים אחרות.. ברוכים הבאים אל אבו דאבי, 
    אבו דאבי היא בירת איחוד האמירויות  והאמירויות ה – 2 בגדולה מבין  שבעת האמירויות השונות:

    אבו דאבי,  עג'מאן, דובאי, פוג'יירה, ראס אל-ח'ימה, שארג'ה, אום אל-קיוין

    העיר ממוקמת כשעה וחצי נסיעה בלבד מדובאי, ומציעה שלל אטרקציות מיוחדות לכל הגילאים, לאחרונה פורסם כי מחלקת התיירות של אבו דאבי מצפה לתיירים הישראלים ופרסמה הנחייה לפיה על בתי המלון באמירות להיערך ולהתאים עצמם לתייר הישראלי בכל הקשור לאוכל כשר באבו דאבי,

    מתי מומלץ לטוס לאבו דאבי?

    מזג האוויר הוא שמשי ברוב עונות השנה,

    שימו לב כי בחלק מתקופות השנה, הטמפרטורות מטפסות לגבהים שאפילו לנו הישראלים שכל כך רגילים לשמש ולחום הישראלי גבוהות ולכן חובה לקחת בחשבון את התאריך שאתם מתכוונים להגיע בו אל אבו דבאי, תכננו את הטיול שלכם לפי מזג האוויר.

    אוקטובר – אפריל: הטמפרטורה נעה בין 15-37 מעלות.
    העונה "הרטובה" של דובאי מתרחשת בין החודשים אוקטובר אל אפריל, אך לא מדובר כאן באמת בחורף עוצמתי אלא דווקא במזג אוויר נעים למדי, וגם כאשר הגשם מגיע הוא מגיע בטפטופים נעימים שמזכירים את המונסונים של תאילנד והסביבה.. רוב התיירים נוהגים להגיע אל דובאי בחודש ינואר, לא רק בגלל מזג האוויר הנוח והנעים אלא גם בזכות פסטיבל הקניות השנתי של דובאי שמציע שלל מחירים מיוחדים לתקופה מוגבלת, שימו לב כי בתקופה זו מחירי המלונות עשויים לעלות בעשרות אחוזים ויש צורך לסגור מלון מראש

    מאי- ספטמבר: הטמפרטורה בין 26-49 מעלות.
    חם חם חם.. שימו לב שדווקא העונה "החמה" היא העונה השקטה בדובאי והאזור,  רוב התיירים נמנעים מלהגיע לאזור בתקופות אלו בעקבות החום הכבד הפוקד את מדינות האיחוד, אך למרות זאת המקומיים בנו אימפריות שלמות ממוזגות ונוחות כמו קניונים עצומים, אתרי גלישה וסקי, פארקי שעשועים. למי שבכל זאת מתכוון להגיע בעונה זו כדי לדעת כי המחירים הם זולים משמעותית מעונת התיירות ורוב המקומות כמו חופי הים ושאר האטרקציות יהיו יחסית פנויים עבורכם.

    מצאתם טיסה זולה מאוד?
    שימו לב כי אתם לא טסים בתקופת חג הרמדאן, בתקופה זו הטיסות והמלונות עשויים להיות זולים באופן משמעותי מרוב עונות השנה והסיבה פשוטה, איחוד האמירויות הינה מדינה מסולמית ולאורך כל חודש הרמדאן אזרחי המקום המוסלמים צמים ולכן רוב העסקים עובדים במתכונת מצומצמת ואף לוקחים חופשה קצרה, מעבר לכך בתקופה זו נהוג לכבד את המקומיים ועדיף לא לאכול או לשתות בציבור כדי לא לפגוע ברגשותיהם.

    המטבע המקובל באיחוד האמירויות

    המטבע המקומי באיחוד האמירויות ובאבו דאבי הוא "דירהם", דירהם אחד שווה ערך כמעט לשקל אחד אך תמיד טוב להתעדכן בשער היציב של הדירהם אל מול השקל. אנו ממליצים להגיע אל דובאי עם דולרים או אירו ולהמיר רק סכום מצומצם אל דירהם מכיוון ששער הדירהם אל מול מטבע אחר הוא גבוה משמעותית מרוב המקומות בהם תנסו להמיר את הכסף.  שימו לב כי רוב המקומות בהם תרצו להמיר את הכסף יבקשו מכם דרכון על מנת לצלם אותו.          

    עישון באבו דאבי

    שימו לב כי עישון סמים מכל סוג שהוא אסור בהחלט בכל איחוד האמירויות, וכן זה כולל גם עישון סמים קלים כמו "קנאביס" , אם אתם מתכננים לבקר ברחבי איחוד האמירויות תגיעו נקיים. במידה ויהיה חשד למשטרה שעישנתם תעברו בדיקת דם ובמידה ויתגלו שרידי סם תאלצו לשלם קנס כספי גבוה, תסתכנו בגירוש מידי מהמדינה ואף מאסר (גם אם לא עישנתם ברחבי האיחוד)

    לגבי עישון סיגריות, מותר לעשן סיגריות ברחבי אבו דאבי אך רק במקומות המיועדים לכך.  אסור לעשן במקומות הציבוריים.

     

    עוד על אבו דאבי – בויקיפדיה – לינק 

    מחפשים מלון טוב באבו דאבי? צפו בסיקור החד של UAETOURS מלונות מומלצים באבו דאבי

    דילוג לתוכן