Skip to content

אטרקציות באבו דאבי

  • by

עד לאחרונה, אבו דאבי בירת האמירויות הייתה מקושרת באופן אוטומטי עם מדבר, חוסר קדמה, כמה גמלים ומקומיים בגלביות. לא עוד. החברה הישראלית מתחילה להכיר במה שיש למדינה המיוחדת להציע, וכולם יוצאים מורווחים. אבו דאבי מלאה אטרקציות ולכל אחד שירצה לטוס לנפוש בחו"ל מומלץ לשקול להגיע לשם.

יש באבו דאבי מקומות רבים ששווה להגיע אליהם, הבאנו לכם כאן חלק קטן:

פרארי וורלד אבו דאבי

לתושבי איחוד האמירויות העשירים יש חיבה למכוניות יוקרה, וזו אחת הסיבות העיקריות להקמת פארק שעשועים מוטורי על ידי חברת פרארי באבו דאבי. הפארק סגור ומקורה כדי להתאים למזג האוויר הקיצוני שיש במדינה, והוא כולל ארבעה מתחמים:

מתחם F1: כולל רכבות הרים ובתוכן רכבת ההרים המהירה בעולם – ה FOEMULA ROSSA , רכבת ההרים עם הלולאה הגבוהה בעולם ועוד.. יש בו גם סימולטור חוויית נהיגת מרוצים ותצוגה של מכוניות פרארי.

מתחם משפחתי: מיועד לקטנטנים: סימולטורים, משחקי הרפתקאות ועוד משחקים לכל המשפחה.

מתחם הרפתקאות: מתחם לבעלי לב חזק במיוחד, נבנה ליצור חווית מרוץ מכוניות, כולל משחקים וריגושים מלאי אדרנלין.

המתחם האיטלקי: תצוגה של עיר מולדתו של פרארי – מרנלו שבאיטליה, מסעדה איטלקית איכותית, העתק של מפעל פרארי ועוד.

הפארק נמצא על האי "יאס", הכולל מגוון אטרקציות נוספות הנמצאות כאן ברשימה כמו פארק המים הגדול בעולם, מתחם האחים וורנר.

Ferrari World | Aziz J.Hayat / photo modified

מסגד שייח' זאיד

מסגד שייח' זאיד אחד המסגדים הגדולים והמפוארים בעולם, מסוגל להכיל עד 40,000 מתפללים בו זמנית! ניתן להיכנס אליו ולסייר בפנים, אך מי שלא מעוניין לעשות זאת מטעמי דת או חוסר נוחות יכול להנות גם ממראהו החיצוני: המבנה בעל 82 כיפות המעטרות את גגו, בנוי בסגנון אסלאמי קלאסי והוא כולו צבוע לבן.

חשוב לדעת שבמידה וכן הוחלט להיכנס פנימה, סביר להניח כי יהיה תור גדול של תיירים בכניסה ויש לקחת את זמן ההמתנה בחשבון. בנוסף, הכניסה אינה מורשית לנשים שאינן צנועות מספיק על פי חוקי האסלאם ולכן יש להגיע בלבוש הולם.

Sheikh Zayed Grand Mosque

מתחם האחים וורנר

חברת האחים וורנר היא חברת הפקות הוליוודית שהפיקה עשרות סרטים מפורסמים ואהובים דוגמת באגס באני, טום וג'רי, סופר מן, באטמן ועוד.  המתחם כולל אזורים בהשראת הדמויות האהובות, מתקני שעשועים ועוד.

מומלץ ביותר אם מגיעים לאבו דאבי עם ילדים קטנים.

Image

פארק המים יאס

פארק המים "יאס" הוא אחד מפארקי המים הגדולים בעולם וזכה בשנת 2018 בתואר "פארק המים הטוב בעולם". הפארק מכיל מתקנים מימיים רבים כמו מגלשות מים, בריכת גלים, אבובים, רכבת מים (הארוכה ביותר במזרח התיכון),  אבל מלבד זאת יש בו גם בתי קולנוע ורכבות הרים.

בנוסף, בימי הקיץ יש ימים שהפארק פתוח לנשים בלבד כדי שגם מקומיות אדוקות יוכלו להגיע, ולכן אם מתכננים את הטיול לאבו דאבי לעונת הקיץ כדאי לבדוק מראש באילו ימים הפארק יהיה סגור לגברים, כדי לא להתאכזב.

Yas Waterworld | Sarah_Ackerman / photo modified

ספארי מדברי

ישנם מקומות רבים המציעים סיור ג'יפים מודרך בדיונות של אבו דאבי. ניתן לשכור ג'יפים בלבד, בצירוף מדריך או גם לצרף הדרכה למקומות אחרים באזור. הדיונות משתרעות למרחבים עצומים והנוף מהן, במיוחד בשקיעה ובזריחה, מרהיב ושווה צפייה.

Liwa Oasis

הארמון הנשיאותי – "קסר אל וואטן"

הארמון הנשיאותי של אבו דאבי הוא מקום מושבו של נשיא איחוד האמירויות. המקום מרהיב ומעוצב בסגנון ערבי מרשים. יש בו תערוכות מגוונות ומשתנות ואף ספריה של כתבי יד נדירים.

Qasr Al-Hosn

ארמון אמיראטס

ארמון אמיראטס הוא בית מלון שנחשב לאחד מבתי המלון היוקרתיים בעולם. הוא בנוי בצורה של ארמון ענק ועלות הקמתו הייתה היקרה ביותר בהיסטוריה, כאשר הושקעו בו מעל עשרה מיליארד שקלים. המלון בעל 62 כיפות שמגיעות לגובה עשרות מטרים ומעוצב בדגש על זהב בהשראת המדבר מסביב.

המלון כולל חדרים פשוטים יחסית שמחירם מתחיל ב400$ ואף סוויטות מרוהטות בשיש וזהב שמחירן מגיע ל11,000$ ללילה ויותר. במלון יש מנחת מסוקים, מרינה, חוף ים ושתי בריכות שחייה. המסעדות בו נחשבות למסעדות יוקרה והאוכל בהן יזכה לחוויה של טעמים וחושים.

לובר אבו דאבי

מוזיאון הלובר באבו דאבי הוא שלוחה של מוזיאון הלובר המפורסם אשר שוכן בפריז. הוא מציג יצירות אמנות שהושאלו ממוזיאונים מובילים מרחבי צרפת, של אמנים בעלי שם כמו: ליאונרדו דה וינצ'י, ואן גוך, אנרי מאטיס ועוד רבים.

ניתן לצפות שבמדינה מוסלמית שמרנית כמו אבו דאבי יוטלו הגבלות כלשהן על התצוגה במוזיאון, אולם לא כך הדבר ומוצגות בו יצירות מגוונות ללא סינון כלשהו.

View of the Louvre Abu Dhabi

מגדלי איתיחאד

מגדלי איתיחאד מגיעים לגובה של 300 מטר וניתן לבצע מהם תצפית על כל האזור.

מלבד אטרקציות אלה, יש עוד מקומות מגוונים ושווים שניתן לראות גם בסיור רגלי.

מומלץ להגיע לאבו דאבי בחודשי החורף, משום שבקיץ הטמפרטורה יכולה להגיע ל50 מעלות ויותר. נכון שרוב המקומות ממוזגים, אבל עדיין כל שהייה קלה בחוץ לא נעימה ויכולה לפגוע בהנאה מהטיול.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן