Skip to content

בריכת אאורה דובאי | כרטיסים מחירים ומידע חשוב

יכול להיות שעדיים לא שמעתם על המקום המיוחד הזה, אך בהחלט שהגיע הזמן לכך, בריכת אאורה סקייפול, בריכת האינסוף הגבוהה בעולם, עם נוף של שלוש מאות שישים מעלות. הבריכה המדהימה הזאת ממוקמת בגובה של מאתיים מטרים באוויר, ממנה יש נוף עוצר נשימה של קו הרקיע הייחודי של דובאי והאופק של המפרץ הערבי. מדובר בחוויה שלא תוכלו לשכוח, ואם עדיים אתם מתלבטים, בואו ללמוד על התופעה המרשימה הזאת שמשגעת את כולם. ואולי אם תרצו בכך, גם אתם תגיעו לשם בחופשה הבאה שלכם.

ייחודיות שלא ראיתם

סביר להניח שכבר ביליתם זמן בכל מיני בריכות שונות בחייכם, אך בריכת אאורה היא מחזה מרהיב במיוחד, משהו שכמותו אתם לא ראיתם. הנוף הייחודי שתוכלו לראות הוא אחד מהנופים היפים ביותר בעולם, הגובה מאפשר נקודת מבט לא שגרתית, מפתיעה ומרגשת. בסופו של דבר, בריכה נשמע כמו משהו פשוט ומוכר, אך בריכת אאורה, הבריכה הגבוהה בדובאי, מציעה חוויה מסוג אחר, משהו עדין אך עוצמתי שתרצו לגלות בעצמכם.

מוקפת אלמנטים

בריכת אאורה, היא לא רק הבריכה הגבוהה בעולם, היא נחשבת לאחת האטרקציות בדובאי שהכי הרבה אנשים מצטלמים בה

הבריכה מוקפת באלמנטים עיצוביים במראה יוקרתי, מציעה עבור האורחים שלה מיטות שיזוף יחידות או מיטות שיזוף זוגיות. האלמנטים האלו הופכים את הבריכה למקום מושלם לרגיעה, הנאה מהנופים הפנורמיים בלי הפרעות מהסביבה. כניסה לבריכת אאורה זה הרבה יותר ממה שתוכלו לדמיין, נוף מיוחד שכזה הופך כל חוויה פשוטה למשהו מעולם אחר.

שימו לב

למרות שאתם בהחלט יכולים לבחור אזור מתוך שלושת האזורים שמציעה הבריכה, עדיין כאשר תגיעו פיזית למקום, בחירת הצד תצטרך להתבצע על בסיס מקום פנוי. אבל בכל זאת, כן תוכלו לרכוש כרטיסים עבור הצד בו תהיה מיטת השיזוף שלכם, וברגע שתגיעו ותיכנסו, תהיו חופשיים להסתובב בנוחות ובכיף, לעבור ברגל לכל הצדדים השונים, לגלות ולחקור עוד על הנופים והחוויה כולה שמציע המקום הזה עבורכם, ותרצו לנצל כל רגע.

בריכת אין סוף

בריכות אין סוף הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה מאוד אהובה ופופולארית, בייחוד כשמדובר בבריכות הנמצאות בכל מיני יעדים ייחודיים. דובאי כמובן לוקחת את הסיפור צעד אחד יותר מכולם, עם בריכת האין סוף הפנורמית שלה, הגבוהה בעולם, תוכלו לחוות את הטרנד הזה מנקודת מבט הרבה יותר עמוקה. בריכת אאורה אינה מעניקה חוויה מוכרת שהכרתם או ראיתם בעבר, הבריכה מציעה לכם להכיר ולגלות חוויה שלא נראתה כמוה.

אשליה מהפנטת

הרעיון של בריכת אין סוף, זה שלא ניתן לראות את הקצוות שלה, מה שיוצר אשליה כאילו שהמים זורמים ממנה עד האין סוף. הבריכות האלו נחשבות מוקד משיכה בכל מקום שתמצאו אותן, אך דובאי לקחו בריכת אין סוף ומיקמו אותה בראשו של מגדל בן חמישים קומות, מעניקים ללקוחותיהם נוף פנורמי ומרהיב שקשה לא להיות מוקסם כבר מגיבוש הרעיון, חכו שתחוו את זה בעצמכם.

לא מוגבלת רק לאורחי המלון

בניגוד לבריכות פנורמיות אחרות, ברית אאורה סקייפול אינה מוגבלת רק עבור אורחי המלון שבמגדל מתחתיה או עבור בעלי הדירות שבבניין. בריכה אאורה פתוחה לכל הקהל הרחב, החל מגיל שתיים עשרה והלאה. אל הבריכה מובילה מעלית ייעודית, אשר מגיעה ישירות לקומה החמישים, לצד הבריכה תמצאו בר מסעדה יוקרתי ומפנק, שם מוגשות מנות מתפריט מכוון ובין לאומי. בנוסף סביב הבריכה יש צמחייה ועיצוב מושקע שיוסיף לאווירה.

שלושה סוגי כרטיסי כניסה

הכניסה מוצעת לכל מי שרק רוצה בכך, אך ברכישת כרטיסים לברית אאורה מראש. הרכישה כוללת בחירת זמן רצוי לביקור, בוקר או ערב, ובחירת מיקום מיטת השיזוף בה תתמקמו בהגעתכם. תוכלו לרכוש אחד משלושה סוגי כרטיסים המוצעים לקהל הרחב:

  • כרטיס יום – כרטיס זה יקנה לכם כניסה בשעות הבוקר, בין עשר לשתיים, על ידי כניסה זאת, תקבלו חווית שחייה נינוחה, נוף מרהיב, מוסיקת רקע מרגיעה והאפשרות ליהנות מארוחת צהריים טעימה להפליא.
  • כרטיס ערב – כרטיס זה מקנה כניסה אל הבריכה החל מהשעה שלוש ועד לשקיעה, בעזרתו תוכלו ליהנות משחיית בין ערביים ולצפות בשקיעה מתוך מי הבריכה. מדובר בחוויה בלתי נשכחת, במיטת השיזוף, עם משקה מהבר והנוף המשגע הזה, לא תצליחו להפסיק לצלם ולנסות לשמר כל רגע. 
  • כרטיס יום מלא – אם אתם לא בטוחים מתי תיהנו יותר, פשוט תוכלו לרכוש את הכרטיס עבור כל היום. תוכלו להעביר את היום עם חברים או משפחה, גם כאטרקציה זוגית זה יוכל להיות מתאים במיוחד. תיהנו מהארוחות, המשקאות, האווירה, השילוב המיוחד של נוף, בריכה ואיכות בכל הפרטים הקטנים.

לסיכום

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת במינה, שלא תשכחו, ותעניק לכם משהו שלא ניתן להעביר כמעט במילים, בריכת אאורה זה המקום לכך. מלבד היופי עוצר הנשימה שמתאים מצוין לצילומים לרשתות החברתיות והאלבומים שתציגו אחר לחברים ומכרים, מדובר בחוויה הרבה יותר עמוקה מזה, לחזות כזה יופי, יחד עם נקודת מבטה חדשה לחלוטין על העולם, זה משהו שמגיע לכל אחד לחוות בחייו, וזאת היא בדיוק הדרך.

5/5 - (4 votes)

4 thoughts on “בריכת אאורה דובאי | כרטיסים מחירים ומידע חשוב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן