Skip to content

דובאי בקיץ: מדריך האטרקציות במיוחד לימים החמים!

  • by

אם התלבטתם האם לטוס לאיחוד האמירויות ולבקר בדובאי או באמירויות אחרות במהלך חודשי הקיץ: מאי, יוני, יולי או אוגוסט, והתגובות ברשת פשוט המליצו לכם "להתרחק" אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם, ניתן להגיע לאיחוד האמירויות לאורך כל השנה וכן, לפעמים זאת חופשה טובה יותר משלל סיבות, לשם כך הכנו לכם את המדריך השלם לחופשה בדובאי בקיץ.

השלב הראשון: בחירת מלון מתאים לחופשה בקיץ

בדרך כלל שטסים לחו"ל המלון הוא פחות חשוב כי רוב הזמן מסתובבים ומטיילים במקומות השונים ואיך אפשר מבלי האמרה הישראלית ש – "חבל להשקיע הרבה כסף, רק ישנים שם" אז אמנם המשפט נכון לרוב עונות השנה, אך פחות לימי הקיץ הלוהטים באיחוד האמירויות, ולכן אנו ממליצים לכם לבחור מלון עם בריכות מקורות, בדובאי ישנם המון מלונות עם בריכות חיצוניות וללא שום קירוי דבר אשר יהפוך את החוויה בבריכה ללוהטת במיוחד, אז רק לפני שאתם בוחרים מלון שימו לב שהוא מציע בריכה מקורה, חלק מהמלונות בדובאי מציעים גם "מיני פארק מים" בתוך המלון, כך שתוכלו להינות מכל מיני מתקנים כמו מגלשות, אבובים או מתקני קיץ מהממים ללא שום תוספת עלות בתוך המלון, מומלץ לבדוק זאת.

אז מה אפשר לעשות בדובאי בקיץ?

רגע לפני שתגיעו אל רשימת הפעילויות המיוחדת שהכנו עבורכם חשוב לנו שתדעו שאנו יכולים להפוך את הטיול שלכם למושלם, לחצו על הכפתור למטה ואחד מנציגנו יציע לכם בשיחת ווטסאפ את הפעילויות שמתאימות בדיוק עבורכם, הוא יבדוק עבורכם את הזמינות לפעילויות, יספק לכם את שעות הפתיחה והסגירה, ויעשה הכל כדי לדאוג שתהינו במקסימום מהחופשה שלכם ברחבי איחוד האמירויות, אנו עובדים עם כל הספקים של כל האטרקציות המופיעות בכתבה זו ויתרה מכך, ישנם אטרקציות שעדיין לא מופיעות כאן ואנו נוכל להציע לכם אותם רק בשיחה.

רשימת האטרקציות שאפשר לעשות בקיץ בדובאי:

הבריכה העמוקה בעולם: כבר מזמן כולם יודעים שבדובאי כמו בדובאי אוהבים לשבור שיאים, אז אחרי גורדי השחקים יוצאי הדופן הגיע הזמן לשבור שיא מכיוון אחר. הכירו את הבריכה העמוקה בעולם, הפעילות המדויקת בדיוק לימי הקיץ החמים בדובאי, מדובר על בריכה אדירה עם עומק קיצוני של 60 מטרים, ושמכילה כמות לא הגיונית של כ – 14 מיליון ליטר של מים.  הבריכה נחשבת למתקדמת במיוחד כאשר יש בתוכה כ – 56 מצלמות שונות שמצלמות את כל הצוללים מכל כיוון כדי להבטיח את בריאותם,  בקרקעית הבריכה תוכלו למצוא "עיר אבודה" הכוללת מתקנים ודברים מרהיבים שניתן לחקור אותם כאילו הם נעלמו לפני אלפי שנים.

מסגרת דובאי: שהכל מואר בחוץ אפשר לראות הכל מלמעלה במקום סגור והרחק מהשמש החמה, הכירו את מסגרת דובאי, אחת התצפיות היפות של דובאי. החוויה מתחילה כבר בעליה במעלית, לא מדובר במעלית רגילה אלא במעלית שקופה ופנורמית שתקח אתכם לקומה ה – 48 תוך כ 75 שניות בלבד. למעשה חלק מהרצפה באטרקציה זו הוא שקוף לחלוטין כך שניתן לראות את כל הדברים שנמצאים מתחתכם בזווית מושלמת, אם אתם סובלים מפחד גבהים אל דאגה: למעשה לא כל החלקים במסגרת הם שקופים וניתן לצעוד על רצפה רגילה לחלוטין.

פארק IMG –  כל הכיף שבפארקי השעשועים רק מבלי להזיע, כן. מדובר על פארק שעושעים עצום ומקורה, למעשה אתם לא תבחינו באיזה שעה אתם נמצאים מכיוון שהמקום סגור לחלוטין ואור שמש לא נכנס למקום והוא מואר כל הזמן (ממש כמו בקזינו) מזג האוויר מושלם ויגרום לכם להישאר שעות בפארק השעשועים העצום הזה,

דולפינריום דובאי:  אחד המופעים המיוחדים בדובאי, מדובר במופע דולפינים מיוחד כאשר הדולפינים קופצים, רוקדים, מציירים, מעיפים כדור באוויר ועושים עוד המון דברים מיוחדים (שלא נגלה לכם כאן) ושיגרמו לחיוך שלכם לעלות לאורך כל המופע, כמובן שגם פעילות זו מתאימה לימים החמים מכיוון שהיא מתקיימת במקום סגור ועם מיזוג אוויר, אם בא לכם לקחת את החוויה צעד אחד קדימה תוכלו אפילו לשחות עם הדולפינים יחד במים הקרירים ולצאת עם תמונות מיוחדות שישארו למשך כל חייכם,

יער הגשם של דובאי: אם הביקור בדולפינריום לא הספיק לכם ואתם ממש אוהבים חיות, בטח תשמרו לדעת שבדובאי יצרו מין "יער טרופי" שלא יבייש אף שמורת טבע נסתרת במדינה רחוקה, למעשה מדובר במקום מיוחד במינו שנמצאים בו כ – 3,000 זנים מיוחדים של צמחים וחיות, המקום הינו סגור ואם עדיין תרגישו שחם לכם מידי? למקום ישנו סימולטור מיוחד המדמה יער גשם אמיתי, למה הכוונה? ברקים, גשם, סופת רוחות ועוד כל מיני אפקטים מיוחדים שיגרמו לחום להיעלם מאותו הרגע, אך אל דאגה.. אם אינם רוצים להירטב ומעדיפים את החום הכבד תוכלו להמתין במקום "מוגן" בו אין את הסופה המיוחדת.

סקי דובאי:  אם אתם ממש אוהבים קור, תוכלו לברוח ישירות לסקי דובאי, למעשה מדובר באתר שמדמה אתר סקי, האתר ממוקם בתוך קניון האמירויות (הממוזג והנעים) ומציע חוויה קרירה לחלוטין עם קרח, מזחלות שלג, רכבל, סקי אמיתי על הר גבוה במיוחד.

מוזיאון האשליות דובאי:  הכינו את הטלפונים שלכם, מלאו סוללה. כי הנייד שלכם הולך לצלם ללא הפסקה, מדובר על מוזיאון האשליות הגדול בעולם, אך לא מודבר במקום משעמם כפי שילדים ונערים אוהבים לחשוב, מדובר על מוזיאון שהולך לתעתע אתכם, תוכלו להצטלם באחת מ – 80 המיצגים המרהיבים ולצאת בעיקר מבולבלים מפעילות זו שעובדת על המוח דרך האומנות.

מוזיאון הסלפי:  אם עפתם על מוזיאון האשליות כנראה שלא תוכלו לוותר על מוזיאון הסלפי, אם אתם מאוהבים ברשתות החברתיות, חיים על לייקים ותגובות, ברוכים הבאים ל "גן עדן" למעשה מדובר על מקום מיוחד שידאג לכם לתמונות המושלמות ביותר, עם התאורה הנכונה, הזווית המושלמת וכמובן מזג האוויר המושלם שיגרום לכם להרגיש בנוח. למעשה המקום גם מתאים גם למכורי הטיקטוק, ניתן לצלם במקום טיקטוקים מיוחדים אודות התפאורה והאביזרים הלא שגרתיים הנמצאים במקום. המקום מכיל כ – 15 חדרים שונים בהם ניתן לצלם ולהצטלם.

מציאות מדומה:  הכירו את פארק ה VR, למעשה מדובר בפארק מקורה אשר מכיל מתקנים מיוחדים עם מציאות מדומה שיתנו לכם תחושה שאתם נוסעים ברכבת הרים, מפליגים בספינה או מרחפים בכדור פורח. המקום ממוקם בקניון דובאי, כך שגם לאחר סיום הפעילות תוכלו להמשיך לשופינג סוער באחד הקניונים הגדולים בעולם.

ספורט ימי בדובאי: איך אפשר מבלי להירטב קצת? בדובאי יש שלל פעילויות אקסטרים בים, אפשר ללכת למקום שמציע השכרת אופנוע ים בדובאי, להשכיר סירת מנוע מהירה, לעשות את הבננות כמו באילת או אבובים, או לרחף במצנח ימי.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן