Skip to content

אטרקציות בחינם בדובאי

  • by

לאור הסכמי השלום שנחתמו ממש לאחרונה בין ישראל לאיחוד האמירויות, ישראלים רבים החלו לתכנן את הטיול הקרב ובא שלהם, לדובאי. כמו כל טיול לחו"ל, כל ישראלי ממוצע מחפש ליהנות כמה שיותר, ולשלם כמה שפחות, אם אפשר – גם לא לשלם בכלל. בדיוק לשם כך, אספנו עבורכם את רשימת האטרקציות, אותן ניתן לעשות, תאמינו או לא – ללא תשלום.

למה דווקא דובאי?

בלי קשר להסכמי השלום, כבר כמה עשורים שדובאי נחשבת לאחד מ- 'מגרשי המשחקים' החדשים, המבוקשים והמדוברים ביותר בכל רחבי העולם. מה אין בדובאי? מרוצי מכוניות יוקרתיים, הבניין הגבוה והמרשים ביותר בעולם, קניון רחב ממדים, מירוצי גמלים, סקי שלג בתוך מתחם סגור, אפשרויות קניות מפוארות וכה רבות, שלא היו מביישות את מרכזי הקניות המהודרים בצרפת, ניו יורק, לונדון ודומיהן. רבות מהפעילויות הללו כרוכות, מטבע הדברים, בתשלום גבוה במיוחד. יחד עם זאת, דובאי מציעה למבקרים ותיירים גם אטרקציות בחינם – כאלה שניתן להיכנס אליהן ולעשות אותן ללא כל תשלום. כך, תוכלו להפוך את הביקור שלכם בדובאי למשתלם בהרבה, ולמהנה לא פחות.

 

  1. ביקור בקניון דובאי: Dubai Mall

קניון דובאי, הוא הקניון השני בגודלו בעולם. די בעובדה זו כדי להפוך את 'Dubai Mall' ליעד תיירותי נחשק, כאשר הכניסה אליו, אינה כרוכה בתשלום. בשל גודלו העצום, הביקור בקניון דרוש תכנון מקדים מפורט. מרכז קניות משתרע על פני 5.9 מיליון מטרים רבועים, עם לא פחות מ- 1,200 חנויות המושכות מיליוני מבקרים מידי שנה. בין היתר, נמצאת בקניון חנות ממתקים מרהיבה, שכוללת דברי מתיקה בינלאומיים רבים, שנפרסת לאורך 10,000 מטרים מרובעים. בקניון יש פארק שעשועים ענק ומקורה, אקווריום בגודל מפלצתי ועוד מגוון רחב של אטרקציות. אמנם, לא כל האטרקציות בפנים הקניון – חינמיות, אולם לצידן מספר אטרקציות שלא כרוכות בתשלום, כאשר בכל אופן, רק השהות בקניון והתצפיות שניתן לערוך ממנו, נחשבות מרהיבות וכדאיות.

  1. ביקור בפארק המים: Aquaventure waterpark

פארק המים של דובאי, הבנוי באי המלאכותי בעיר, נחשב לאחד מעשרת פארקי המים הטובים בעולם, והוא ללא ספק פארק המים הטוב ביותר בכל רחבי מזרח התיכון. בין היתר, יוכלו המבקרים בפארק ליהנות ממפגש עם לא אחר מאשר – כרישים, חוף ים מרהיב המשתרע לאורך 700 מטרים, מגלשות מים באורכים שונים, בסגנונות מרהיבים ומה לא. כמובן שבפארק יש גם איזור ייחודי המותאם לילדים. וודאי אתם שואלים עצמכם – איך יתכן שהאטרקציה הזו נכנסה לרשימת אטרקציות בחינם בדובאי? התשובה לכך, היא שתוכלו להיכנס לפארק בחינם, ביום ההולדת שלכם, או בששת הימים אחריו (ניתן לנצל את ההטבה כמובן פעם אחת בלבד). כדי לעשות זאת, צריך להיכנס לאתר של הפארק ולמלא בקשה לקבלת וואצ'ר המקנה כניסה חינמית ביום ההולדת. 

  1. ביקור במוזיאון הקפה של דובאי: Coffee Museum Dubai

מוזיאון הקפה של דובאי, הממוקם בשכונת אל פהידי, מכניס את המבקרים למסע מרתק במהלכו מתוארת ההיסטוריה של הקפה. במוזיאון יש אוסף מרשים של חפצים הקשורים לקפה, כולל סיר קפה ששירת אנשים לפני יותר מ- 300 שנה. במוזיאון, שהכניסה אליו היא כמובן – חינם, תוכלו לעיין בספרים ישנים וחדשים על קפה, להתרשם מדוגמאות שמציגות כיצד פרסמו קפה לאורך השנים ועוד. לצוות המוזיאון ידע כה נרחב על כל נושא הקפה, והם יוכלו לענות לכם על כל שאלה שרק תשאלו אותם. טיפ אחרון לסיום – למרות שהכניסה למוזיאון אינה כרוכה בתשלום, עשו טובה לעצמכם ואל תעזבו את המוזיאון מבלי לקנות כוס קפה בחנות המוזיאון – אתם תודו לנו אחר כך.

  1. ביקור ב- Rooftop Gardens at Wafi Pyramids בימי ראשון

מדובר באחת האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב תיירים, ולא רק אלו שמחפשים אטרקציות בחינם. זאת, מאחר שהמתחם מקרין על גבי מסך ענק, 'סרטים מתחת לכיפת השמיים' – האורחים מגיעים, מתיישבים בנוחות על פופים נוחים שפרוסים לרשותם לאורך המתחם, וצופים בסרט. בימי ראשון בשעה 20:30, הכניסה למתחם לא כרוכה בתשלום. בלי קשר לסרט המוקרן, האווירה במקום מומלצת לכל תייר ומבקר שמגיע לדובאי.

 

  1. יום מהנה בחוף הים של דובאי

בדובאי יש מספר חופים ציבוריים שהכניסה אליהם, לא כרוכה בתשלום. מזג האוויר בדובאי, מתאים כמעט בכל ימות השנה לרחצה בים, מה גם שהחופים בדובאי נחשבים לנהדרים, והם מתהדרים ברצועות חול נפלאות. כשמאחוריכם משתקפים מגדלי היוקרה של דובאי, ולפניכם חוף הים הרגוע והכחול, אין ספק שמדובר באחת האטרקציות החינמיות הכדאיות ביותר. בין יתר החופים שאינם כרוכים בתשלום, תוכלו לבקר בחוף JBR, Kite Beach Dubai ,Umm Suqeim Park Beach ועוד.

 

  1. סיור רגלי בדובאי

מי מאיתנו לא פגש (לפחות לפני שהתחילה הקורונה), תיירים שעורכים סיור רגלי, עם מדריך צמוד שלוקח אותם ממקום למקום ומסביר להם – איפה הם, מה הם רואים, באילו חנויות מזכרות כדאי לקנות ואיפה כדאי לאכול. גם דובאי מציעה כמובן סיורים רגליים עם מדריכים מנוסים וצמודים, רק שהפעם – תוכלו לקבל סיור בחינם! חברת AiroTour מציעה סיורי הליכה חינמיים ברחבי העיר, לקבוצות בנות 2 – 20 איש. הסיור מהנה, לא כרוך בתשלום, וכל שהחברה מבקשת הוא שתמליצו על המדריך אם אתם סבורים כי הוא עשה עבודה טובה. אל תגידו שלא הזהרנו אתכם – אל תתפלאו אם במהלך הסיור תמצאו את עצמכם מוציאים כסף ברכישת מזכרות, קניית אוכל רחוב טעים או איזו מתנה לחבר או קרוב משפחה.

5/5 - (3 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן