Skip to content

בורג' אל ערב – סירת המפרש שהיא מלון ענק

  • by
בורג' אל ערב

בורג' אל ערב הוא מלון 7 כוכבים בדובאי – גם אם לא תוכלו להרשות לעצמכם לישון במלון המפואר ביותר בדובאי, יהיה אסור לכם להחמיץ את הביקור במתחם שלו. הבורג' אל ערב הוא מלון פאר, המתנשא לגובה של 321 מטר – כמעט פי שניים ממגדלי עזריאלי שבתל אביב.

בעוד שבורג' אל חליפה, הממוקם אף הוא בעיר דובאי, לוקח את תשומת הלב בעיקר בזכות הגובה חסר התקדים שלו – 828 מטר, מה שהופך אותו למגדל הגבוה ביותר בעולם – בורג' אל ערב הוא ללא ספק המבנה המיוחד ביותר בדובאי.

בין היתר, מיקומו המיוחד מקנה לו לא מעט נקודות. המלון הענק, בצורה של סירת מפרש, ממוקם ממש על פני המים, על גבי אי מלאכותי בצורת עץ צמר – עוד אחד מפלאי הארכיטקטורה של איחוד האמירויות הערביות.

אז מה עוד הופך את הבורג' אל ערב לכל כך מיוחד? מה אפשר לעשות בו ובסביבתו? ומתי כדאי להגיע? על כך תוכלו לקרוא בכתבה הבאה.

בורג' אל ערב מלון 7 כוכבים

למה בכלל כדאי להגיע לדובאי?

הסכמי השלום שנחתמו בין איחוד האמירויות הערביות ובין ישראל מבשרים, בין היתר, על הזדמנויות תיירותיות חדשות ומיוחדות, שעד עכשיו היו מחוץ לטווח האפשרויות של התיירת והתייר הישראלי. דווקא את הישראלים, אחד מהעמים שהכי מטיילים בעולם, חשבו לחסום מתיירות מזרח תיכונית אותנטית…

לא עוד! בטיסה ישירה, בתוך כשלוש שעות, ניתן יהיה להגיע בקלות לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, ומשם להגיע לדובאי בנסיעה לא ארוכה. בעתיד גם צפויים להיפתח קווי תעופה היישר לדובאי, אחד מיעדי התיירות הכי פופולריים במזרח התיכון.

דובאי, עיר הבירה של הנסיכות הגדולה ביותר מבחינת מספר תושבים והעשירה ביותר מבין שבע הנסיכויות המרכיבות את האיחוד, מזמינה את המבקרים בה לחוויה ייחודית של ערבוב מבלבל בין מודרני ובין מסורתי, בין ערבי ובין מערבי. אבל יש דבר אחד שאי אפשר להתבלבל בו כשמבקרים בדובאי: הפאר, היוקרה והגודל הם כרטיס הביקור של כל רחוב, כל מבנה וכל פארק.

מיקום המלון

מה כל כך מיוחד במלון בורג' אל ערב?

המלון בורג' אל ערב הוא אחת האטרקציות הכי פופולריות בדובאי. המלון שמורכב בעיקר מסוויטות, כל אחת יותר מפוארת מקודמתה, כולל גם מסעדות, בתי קפה ושאר מקומות בילוי, וכן חופים מרהיבים ומיוחדים המקיפים את האי המלאכותי בצורת התמר.

מאז שנפתח לפני כעשרים שנה עוד לא קם מלון מיוחד כמוהו. החללים הפנימיים מעוטרים בזהב אמיתי, ולכן לא פלא שהמלון הוא בין היחידים בעולם שזכו לדירוג של שבעה כוכבים.

בין המסעדות שיש בשטח המלון ניתן למצוא גם מסעדה תת ימית, הנמצאת מתחת לפני השטח של האי, ומספקת חוויה ייחודית של שהייה בתוך אקווריום בזמן הסעודה.

מחיר התחלתי של חדר במלון ללילה אחד לזוג, נמצא באזור של (תחזיקו חזק!) 1,500 דולר, ויכול בקלות להגיע ל- 3,000 דולר, 4,000 דולר ואף יותר. הסוויטה הנשיאותית יכולה להגיע בעונת התיירות ל- 12,500 דולר ללילה.

מה שמדהים הוא, שתמיד יש מספיק ביקוש של עשירות ועשירי העולם. אגב, אחרי שרואים את מחירי החדרים, פחות מופתעים מהעובדה שישנם מספר מנחתי מסוקים ייעודיים לאורחי המלון.

בורג' אל ערב מלון 7 כוכבים

מתי כדאי להגיע לביקור?

כאמור, הביקור בבורג' אל ערב לא מצריך לינה במקום, ומספיק לטעום משהו באחת מעשרות המסעדות או בתי הקפה הנמצאים במתחם כדי להצליח להגיע לאי ולהתרשם מהמבנה ומהנוף הנשקף ממנו אל עבר העיר דובאי.

עונת החורף היא העונה הכי מומלצת לביקור בדובאי. בחודשים דצמבר – פברואר מזג האוויר הוא הנוח ביותר, ואין מה לחשוש מגשם, משום שבמהלך השנה ישנם רק כמה ימי גשם ספורים בנסיכות. יחד עם זאת, זוהי העונה הפופולרית, ולכן על מנת להצליח להיכנס לאתרים ובכללם בורג' אל ערב יש להזמין כרטיסים או מקום במסעדות הרבה זמן מראש.

בקיץ בחודשי מאי – אוגוסט, הביקור כבר לא מאוד כיף, עם טמפרטורות שחוצות כמעט מדי יום את רף ה- 40 מעלות צלזיוס. מצד שני, בהתאמה התחרות על המקומות תהיה פחותה, וניתן יהיה לתכנן פחות זמן מראש. ואל דאגה, במלון בו חדר ללילה יכול לעלות יותר מ- 12,000 דולר – יש מזגן מספיק איכותי.

עוד מידה עליו בויקפדיה – לינק

קבלו הצצה לחדרים המפוארים בפנים

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן