Skip to content

השכרת יאכטה בדובאי | הפלגה בדובאי | מחירים ומה שבניהם

  • by

דובאי מציעה שלל אפשרויות בילוי לתייר הישראלי, אחד מסמלי היוקרה הוא כמובן היאכטה,  ניתן להשכיר יאכטה פרטית החל משעה אחת, כאשר היאכטה תסתובב סביב אזור הנמל או לחלופין להשכיר את היאכטה בדובאי למספר שעות ולראות מקרוב את המקומות היפים שיש לדובאי להציע כמו האיים המלאכותיים, מלון היוקרה בורג' אל ערב ואת הנוף עוצר הנשימה של הבניינים השונים.

מתי מומלץ להשכיר יאכטה בדובאי?

אם אחת הסיבות שאתם משכירים את היאכטה היא כמובן התמונות והסרטונים (נו באמת.. איך אפשר בלי סטורי משם( אנו ממליצים לכם לצאת כחצי שעה לפני השקיעה כך שתוכלו לתעד את דובאי גם בשעות האור וגם בשעות החושך, במידה ואין באפשרותם להשכיר את היאכטה בשעות האלו עדיף תמיד להשכיר את היאכטה בשעות הלילה ולא בשעות היום מכיוון שמעבר לרגעים המועטים של צילום הסרטונים והתמונות בדרך כלל חם מאוד בדובאי, ולכן תאלצו לשבת בתוך היאכטה ולא מחוץ ליאכטה אם תפליגו למספר שעות רב עקב החום הכבד.

מה מומלץ לקחת להפלגה בדובאי?

שימו לב כי בדרך כלל השכרת יאכטה בדובאי לא תכלול שום דבר נוסף מעבר להשכרת היאכטה, כך שלמעשה גם מים לא תמצאו על סיפון הסירה וברוב היאכטות לא תהיה לכם אופציה לרכוש מוצרי מזון כמו שתייה, אלכוהול וחטיפים.  לכן מומלץ לקנות מבעוד מועד כמות גדולה של שתייה קלה, קרח וחטיפים שונים מאחד הסופרים הקרובים לנמל.  לגבי אלכוהול בדרך כלל אין איסור על העלאתו לסיפון הסירה אך מומלץ לבדוק מול הקפטן ואף להיעזר בו כדי לרכוש את המשקאות המועדפים (בדרך כלל לא תמצאו אלכוהול ברחבי דובאי) נוסף על כך מומלץ להביא יחד אתכם מטען נייד כדי שהנייד שלכם לא יתכבה בדיוק ברגע המושלם לסטורי, וכמובן בגדים נוספים, בגדים להחלפה אם במהלך השיט תתכננו לעצור ולקפוץ למים ובגדים ארוכים לשעות הערב הקרירות.

כמה עולה להשכיר יאכטה בדובאי?

מחירי השכרת היאכטות משתנות בהתאם לכמה פרמטרים: מיקום השכרת היאכטה, גודל היאכטה, סוג היאכטה, סוג החבילה, מקום ההזמנה.  למעשה לכל פקטור כאן יש משמעות גדולה בעלות השכרת היאכטה אך בדרך כלל המחירים מתחילים מכ – 150 ₪ לשעה לאדם ויכולים להיגמר בכמה מאות שקלים לחוויה של כמה שעות טובות.  בדרך כלל ההצעה הטובה ביותר היא להזמין מאותו הסוכן את החבילה הכוללת של כמה אטרקציות יחדיו ובכך למעשה להוזיל את המחיר הכולל של כל החבילה, למעשה עלות של השכרת אופנוע ים בדובאי לבד תהיה יקרה יותר מאשר חבילה הכוללת גם השכרת אופנוע ים בדובאי, גם השכרת מסוק בדובאי, וגם השכרת יאכטה בדובאי. ולכן רצוי תמיד לבדוק מהו המחיר לאטרקציה אחת ומהו המחיר לחבילה שלמה של אטרקציות.  

השכרת יאכטה VIP  בדובאי

אם החלטתם ללכת עד הסוף בטיול שלכם לדובאי ולא לחסוך על כלום אנו ממליצים לכם לקחת שייט VIP ביאכטה, למעשה שייט וי אי פי כולל בתוכו כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, שף פרטי יבשל עבורכם את האוכל בלייב, מוזיקה מדויקת תתנגן ברקע וקפטן הספינה יקח אתכם למקומות הנסתרים והמיוחדים ביותר שרק אנשי הוי אי פי זוכים להם, במהלך השייט תוכלו לערוך מסיבה בלב הים עם דיג'יי לבחירתכם, תוכלו לעגון את הספינה בלב הים ולנסות לתפוס דג שיבושל מולכם, או פשוט לבקש לעצור כדי לקפוץ למים ולהתרענן מהחום הכבד בדובאי הכסף משחק תפקיד עיקרי ואת החיים שכמעט כולנו חולמים עליהם חיים עשרות אלפי אנשים על בסיס קבוע ולכן מסיבות ביאכטות הם דבר מקובל ובשגרה בדובאי וחוויה מומלצת בטיול בחו"ל.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן