Skip to content

טיסה לדובאי בפסח ב-107$ בלבד (הלוך חזור) הטריקים שיחסכו לך כסף!

  • by

חג הפסח הוא ללא ספק החג שהכי הרבה ישראלים טסים בו לחו"ל, אך אם כבר אנחנו טסים לחו"ל חשוב לטוס בחירות אמתית שלא תקרע לנו את הכיס, דובאי ואבו דאבי הם ללא ספק המקומות שהולכים להיות בפסגת טבלת הביקורים של התייר הישראלי לפסח 2022, הרי מה צריך יותר מדיל טוב שכולל מלון ברמה חלומית, אוכל כשר לפסח, שמש טובה כמו שאנחנו הישראלים אוהבים ושירות ברמה הטובה ביותר? אז איך מוצאים את הדיל המושלם לדובאי לפסח? ומהם הטריקים שהולכים לחסוך לך המון כסף? יצאנו לבדוק.

האם כדי למצוא את החבילה המושלמת לדובאי צריך להזמין טיסה ומלון בנפרד?

אכן זוהי שאלת השאלות, בדרך כלל שרוכשים דיל הכולל טיסה מלון (ולפעמים גם העברות מהשדה למלון) המחיר נראה לנו נמוך ושווה ביחס לתמורה.. הרי בהשוואה לחופשה בארץ זה מדהים, מי יכול למצוא דיל של חופשה לכ – 4 ימים מלאים בפחות מ – 2,000 ₪ ועוד במלון חמישה כוכבים מול הים באחד המקומות המבוקשים בארץ בשיא העונה? אך בדובאי כמו בדובאי המציאות שונה לחלוטין וחשוב להבין כמה המשחק שונה.

  1. גמישות:  מספר המלונות בדובאי גדול משמעותית מהערים התיירותיות בארץ והוא מתפרס על מגוון רחב של רשתות בתי מלון שונות דבר היוצר תחרות אדירה בניהם!

ולכן חשוב להבין כנראה ששיתוף פעולה של סוכן נסיעות מול רשת מלונות יכול להציע לכם דיל זול משמעותית ממה שתראו באתרים השונים גם בהזמנת טיסה ומלון בנפרד אך לא תמיד המלון שאותו אתם תרצו יהיה המלון שמופיע בדיל, ולכן תמיד מומלץ לערוך במקביל לסוכן הנסיעות חיפוש קצר באתר השוואת המלונות הפופולארי והטוב בעולם, לחפש כמה מלונות שאתם מעדיפים ולנסות לבנות דיל זול יותר ביחס למה שהסוכן מציע.

לפעמים עדיף להוסיף כמה עשרות שקלים ללילה ולהתקדם למלון טוב בהרבה ממה שמופיע בדיל.

  • מיקום: מצאתם דיל טוב? אנו מציעים לכם בשלב השני לפתוח את "גוגל מפות" ולבדוק את מיקום המלון ביחס לאטרקציות בדובאי, חשוב לדעת כי בדובאי אמנם אין "רחוב ראשי" ששם נמצאות כל האטרקציות כמו במדינות רבות, אך יחד עם זאת מיקום המלון חשוב לא פחות.. בדובאי ישנם אזורים טובים יותר ואזורים טובים פחות. אנו ממליצים לבחור מלון באחד מהאזורים הבאים: בורג' חליפה / פאלם (האיים המלאכותיים). בשני האזורים הללו רמת המלונות תהיה בדרך כלל טובה יותר מהמלונות האחרים, המלונות שקרובים לבורג' חליפה וצופים היישר אליו נחשבים יוקרתיים יותר בשל המיקום המיוחד, והם יושבים על הציר הראשי של דובאי, האזור של הפאלם (האיים המלאכותים) הוא אזור עם שטח מצומצם (אי שיובש במיוחד) ולכן למלונות שם יש חוף פרטי משלהם דבר המייקר את המחיר אך מעלה את הרמה.
  • לטוס לחו"ל ולהרגיש בישראל: בדרך כלל שרוכשים "דיל" מסוכן נסיעות בארץ, סוכן הנסיעות ישווק אותו לקהל ממדינה אחת, ואם נדבר תכל'ס ובלי לחסוך במילים, אתם כנראה תמצאו את עצמם בחו"ל ברוב המקרים אך מרגישים באילת בשל כמות הישראלים הגדולה והעברית שתשמעו מכל מקום, לכן אחד השיקולים בהזמנת דיל ממשרד נסיעות שמשווק דיל בעוצמה גבוהה הוא האם חשובה לי האוכלוסיה במלון?, חשוב לדעת: בהזמנה דרך אתר לא תוכלו לדעת לעולם מי קהל היעד של המלון.. ויכול מאוד להיות שדווקא סוכן נסיעות ממדינה שפחות תאהבו משווק את המלון הזה בכל הכוח ותיתקלו בקבוצות פחות נעימות בחו"ל.

  • לבחור לטוס לאבו דאבי ולא לדובאי: המרחק בין דובאי לאבו דאבי הוא מרחק קצרצר של כשעה בלבד, בדרך כלל לטיסות של דובאי יש ביקוש גבוה יותר ולכן המחיר שלהן גבוה משמעותית מטיסה ישירה לאבו דאבי, מה שניתן לעשות הוא להזמין טיסה ישירה לאבו דאבי בחצי המחיר מטיסה ישירה לדובאי, לבקר יום אחד באבו דאבי ומשם להמשיך לשאר החופשה בדובאי.

ואם בכל זאת חיפשת טיסה זולה ולא מצאת?

חשוב לדעת שכיום יש שפע של "מנועי חיפוש" שמציעים לחפש עבורך את ה- "דיל המושלם" או את "הטיסה הזולה ביותר" אך מה שרוב הגולשים אינם יודעים הוא שבדרך כלל האלגוריתם של חלק נכבד ממנועי החיפוש הללו בנוי בצורה שבה האתר תמיד ירוויח את הסכום הגבוה ביותר ולכן אם לצורך הדוגמא יש טיסה של חברת "א" בסכום של 107$ דולר לדובאי והאתר מקבל עמלה של 5 דולר על כל רכישה של הטיסה הזאת דרכם ולצד הטיסה הזאת יש טיסה של חברת "ב" שמציעה טיסה בשעות פחות נוחות ובמחיר יקר יותר של 149$ לאדם עם עמלה שמנה יותר לבעל האתר כמו 10% שבמקרה הזאת יוצאת כמעט פי 3 מהאתר הקודם, סביר להניח שהאתר ישמח להציג לכם את האופציה של חברת "ב" כאופציה הטובה ביותר. אז מה בכל זאת ניתן לעשות? אנו ממליצים לערוך חיפוש בכלי של גוגל, "גוגל טיסות" למעשה שם ניתן לצפות במחירי הטיסות בצורה הנוחה ביותר ובשקיפות מלאה, נוסף על כך הכלי מציע אופציה להתראה כאשר המחיר של הטיסה ירד,

איך לחסוך כסף באטרקציות בדובאי?

שאנחנו טסים לחו"ל אנחנו כמעט ולא אומרים את המילה "לא" על שום דבר, כי הרי אנחנו לא כל יום טסים למדינה אחרת.. הא? אך איך עדיין ניתן לחוות את דובאי בפסח במלוא הכוח, לא לוותר על שום פעילות מטורפת ועדיין לא לקרוע את הכיס?, למעשה האנשים הלא ספונטנים בדרך כלל מרוויחים הרבה יותר,  רוב ספקי האטרקציות מודעים לכך שהתיירים מגיעים לזמן קצוב בחו"ל ולכן יכולת המשא ומתן שלהם להורדת מחיר הפעילות מאוד מוגבלת, הרי אין לנו זמן לעשות סקר שוק ולחפש בין כל 200 טיולי השטח שיש למדינה להציע, ולכן המחירים באטרקציות עצמם לרוב יהיו יקרות ב- 25-35% יותר בהזמנה ביעד עצמו לעומת תכנון מסלול אטרקציות מותאם אישית ע"י סוכן מקצוען.  יתרון נוסף של הזמנת אטרקציות מראש אצל סוכן מקצוען היא החסכון העצום בזמן, בדובאי אין "רחוב ראשי" אשר ניתן לערוך סקר מחירים אצל סוכני אטרקציות שונים ולכן אם תרצו להשוואת מחירים תאלצו לנסוע ממקום למקום ללא הפסקה דבר היעלה לכם בזמן יקר, בכסף ולפעמים בחוויה עצמה, בנקודה זו אנו ממליצים לבחור בסוכן מקצוען בלי לחשוב בכלל על האופציה הספונטנית. לא חסרים מקרים של עקיצות בחו"ל כאשר התייר השכיר "אופנוע ים" וכאשר חזר לחוף בעלי האטרקציה חייב את הלקוח בסכומים הזויים בגלל שטען שהתייר פגע בכלי, וזאת רק דוגמא אחת לעקיצה בחו"ל מיני רבות. לסיכום, אנו ממליצים לכם להזמין אטרקציות בראש שקט מסוכן מקצועי ומומלץ בארץ.

אוכל כשר לפסח בדובאי

אז עכשיו אחרי שהבנו איך למצוא טיסה לדובאי בפסח במחיר טוב, למצוא את המלון המושלם כל מה שחסר לחלק מאיתנו (שומרי הכשרות) הוא כמובן לדאוג שגם יהיה מה לאכול מבלי לסחוב קופסאות שימורים וחטיפים שיתפסו חצי מזוודה. אז כן, קיים אוכל כשר לפסח בדובאי ובשפע!

אחד המקומות המומלצים לחגוג בהם את חג הפסח, עם סעודה חגיגית ושירי החג הוא כמובן בית חב"ד דובאי, בנוסף לבית חב"ד דובאי ניתן למצוא מסעדות שונות שמציעות אוכל כשר כמו מסעדת "תל אביב" הנמצאת בקומה ה – 37 במלון THE H או מסעדות שיש להם תפריט כשר נפרד כמו המסעדה היוקרתית במלון ארמני.

כמה כסף צריך להביא לבזבוזים בדובאי?

דובאי מזכירה מאוד את הארץ, מחירי האוכל ברשתות המזון השונות מאוד דומים למחירים בישראל, אך מנגד אנו תמיד נוהגים לקנות יותר כאשר אנחנו בחו"ל ולכן, אם אתם אנשים שאוהבים לטייל בלי סוף עלות של מונית לכל צד של דובאי תעלה לכם באזור ה- 80 ₪ שהוא מחיר שהוא זול ביחס לארץ, אטרקציה ממוצעת עולה באזור ה – 350 ₪ לאדם, וכמובן שאי אפשר בלי שופינג שאותו לא ניתן למדוד. ההמלצה שלנו היא לקחת לפחות כ – 850 ₪ לבזבוזים בדובאי.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן