Skip to content

להתפנק עד הסוף: מקומות הספא והמסאג'ים הטובים בדובאי

  • by

התייר הישראלי אוהב להתפנק עד הסוף, זה בדרך כלל מתחיל בבחירת מלון נוצץ בדובאי, סגירת מסעדות מובילות מראש וכמובן איך אפשר בלי לשחרר את הגוף במסאג' מפנק בספא מוביל בדובאי  בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם את מרכזי הספא והמסאג'ים המובילים בדובאי.

  1. הכירו את: Talise Spa at Burj Al Arab

אם אתם מחפשים להתפנק עד הסוף, הספא הזה מיועד בדיוק עבורכם. נתחיל מהלוקיישן יוצא הדופן של הספא, הספא ממוקם בקומה ה – 18 של מלון 7 הכוכבים המפורסם הבורג' אל ערב, המלון כמובן יושב על אי פרטי משלו (כך שיהיה לכם שקט מקסימלי מכל ההמולה של המכוניות והאנשים) ועם זה לא מספיק המוצרים אשר משתמשים בהם בספא נחשבים למוצרים היוקרתיים ביותר באזור ולכן גם מחיר טיפול במקום זה יקר ביחס למקום ספא.

מתוך עמוד הפייסבוק של בורג' אל ערב

הכירו את: Anantara

  • אם אתם מחפשים רגיעה מבין כל גורדי השחקים בדובאי ורוצים לרגע אחת "לנחות" בתאילנד הספא הזה הוא בדיוק עבורכם, מהרגע שתגיעו למקום תגדלו מבנה שמעוצב בסגנון תאילנדי אך לא מציע רק מסאג' תאילנדי אלא סוגי מסאג' שונים. למרות המראה התאילנדי והעיצוב השקט תופתעו לדעת כי מיקום הספא אינו תואם למנטליות התאילנדית והספא שוכן לו באחד האזורים הנוצצים והיקרים של דובאי, הסהר המזרחי של פאלם ג'ומיירה האייקוני של דובאי.
  • הכירו את: ספא W

הספא המיוחד של W מציג מראה קצת שונה ממה שהיינו מצפים ממרכזי ספא ומסאג'ים. מדובר במקום בעל עיצוב מודרני וחדשני שמתחיל משם ומתפרס לאורך כל המלון, כמובן שמיקום הספא הוא על הפאלם, האיים המלאכותיים של דובאי.

מתוך הפיסבוק של W דובאי

כמה עולה מסאג' בדובאי?

זאת אחת השאלות שדי קשה לענות עליה בשל המבחר הרב אשר נמצא ברחבי האמירות דובאי ובשל הפרש המחירים הקיצוני בין מקום למקום. אך אם בכל זאת נדייק בפרטים מסאג' במקום סופר יוקרתי כמו בבורג' אל ערב המחירים למסאג' של שעה יתחילו מאזור ה – 800 ₪ לטיפול של שעה לאדם אחד, אך לעומת זאת מסאג' במקום שאינו נמצא באזור הנוצץ בדובאי, ולא ממוקם בתוך בית מלון מהטופ יכול להגיע לממוצע של כמה מאות שקלים בודדים.

ממה צריך להיזהר שמזמינים מסאג' בדובאי?

ברחבי האינטרנט מפורסמות מאות מודעות שונות שמציגות "דוגמניות" שמציעות שירותי מסאג' עם הצעות לשירותי מין, חשוב לציין כי הזנות בדובאי היא אינה חוקית אף על פי המודעות הרבות שרצות ברחבי האינטרנט. במידה ובחרתם להזמין מסאג' אנו ממליצים ללכת רק למקום עם ביקורות גבוהות בגוגל ובאתרי הדירוג השונים ולא להתפתות למודעה שמושכת את העין עם מחיר זול משמעותית מהמקומות האחרים או עם מקום שמציג פרזנטורית שנראת טוב במיוחד. לא חסרים מקרים בדובאי ובמקומות אחרים בעולם בהם תיירים נעקצו כאשר חשבו שהם מגיעים לעיסוי אך נפלו למלכודת תיירים משומנת כאשר נכנסו לדירה ובה חיכו להם שודדים שגנבו את כספם.

איך בוחרים את הספא הטוב בדובאי?

אנו ממליצים לסגור את המקום בספא לפני ההגעה לדובאי בשל הכוח הרב שנמצא בידכם, למעשה בהזמנה מוקדמת תוכלו לתפוס את התאריך והשעה שמתאים בדיוק עבורכם ולעיתים אף לקבל טיפול במתנה בהזמנת חדר במלון ספציפי או לתפוס דיל מיוחד לדובאי שכולל את העיסויים ללא עלות ועל חשבון משרד הנסיעות, נוסף על כך ערכו השוואה על מיקום המקומות השונים כדי שתוכלו לבקר באטרקציות בדובאי שנמצאות סמוך לחדר הטיפול ולא תצטרכו להיגרר שעות בנסיעות ארוכות לחינם. נוסף על כך בדקו האם ישנם מתקנים ספציפים שכלולים בהזמנת הטיפול מאותו המקום, לדוגמא: כניסה ללא עלות לג'קוזי או לבריכה המחוממת או קבלת מוצר ללא עלות בחינם.

הפכו את המסאג' בדובאי ליום ביוטי שלם

אם כבר בחרתם להתפנק, לכו עד הסוף. חלק מהמקומות בדובאי מציעים שירותים משלימים ונוספים בנוסף לעיסויים, לדוגמא: תוכלו לבחור בטיפול מניקור או פדיקור, שיעור אישי של יוגה או ספורט טיפולי כזה או אחר בבריכה פרטית.  למעשה בדובאי אף פעם לא מסתפקים בדבר אחד ולכן מומלץ לברר על כל השירותים הנוספים והמיוחדים שדובאי יכולה להציע לכם וכמובן להגיע עם סכום גבוה יותר מעלות הטיפול כדי לשדרג אותו במידה ובחרתם להתפנק אקסטרה.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן