Skip to content

ספורט ימי בדובאי – מאיפה כדאי להזמין? כמה זה עולה? | הרשימה המלאה

  • by

ספורט ימי בדובאי זאת אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר והמועדפות ביותר על תיירים באיחוד האמירויות, אולי זה בגלל השמש החמה, המים הקרירים או האדרנלין שזורם לך בגוף בזמן הפעילות ללא סוף. ערכנו השוואה של פעילויות הספורט הימי בדובאי כדי לחשוף בפניכם את כל העלויות של הפעילויות, האטרקציות המיוחדות ביותר והדברים שחייבים להיזהר מהם בעת כל פעילות,

הזמנת פעילויות ספורט ימי בדובאי (אופנועי ים, סירות, בננות) מהיום להיום

בדובאי פרוסים עשרות ספקים שונים המציעים פעילויות ימיות שונות כמו: אופנועי ים, השכרת סירות, בננות,  מצנח רחיפה ועוד, מחירי פעילויות הספורט הימי בדובאי כמעט זהים לחלוטין אך עדיין קיימים הפרשים קטנטנים בין הספקים השונים, אנו ממליצים ללכת למקום מומלץ שכבר מאות ישראלים ביקרו בו ונהנו מאשר להמר על המקצועיות של הספק. ניתן ללחוץ על הכפתור לשיחה מהירה עם נציג כדי לקבל הצעה משתלמת בעבור פעילות ספורט ימי.

רגע לפני שאתם בוחרים את האטרקציה – חשוב לדעת!

פעילויות ספורט ימי ודבר מדהים ובדרך כלל נורא בטוח, מאות אלפי תיירים משתתפים בפעילויות השונות לאורך כל השנה, אך יחד עם זאת בדקו שבביטוח הנסיעות לחו"ל שהזמנתם הוספתם את סעיף ביטוח אקסטרים ימי או כל סעיף אחר לפי חברת הביטוח שעתיד לבטח אתכם במקרה של פציעה חלילה או כל תקלה אחרת שעלולה לפגוע בכם, אנו מקווים שדבר זה לא יקרה לכם לעולם אך תמיד חשוב לבטח את עצמכם, במיוחד מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

כמה עולה להשכיר אופנוע ים בדובאי?

השכרת אופנוע ים בדובאי עולה כ 350 ₪ לחצי שעה או כ 600 ₪ לשעה, אך יש לשים לב שמדובר בהשכרה ממקום שהציוד בו חדש, יש אופציה לליווי של מדריך מקומי באופנוע ים לידכם כדי שהוא יכול לצלם אתכם במקומות היפים ביותר ויוכל לעזור לכם במידה ומשהו לא מסתדר, יחד עם זאת יש לשים לב כי על אופנוע ים יכולים לעלות שני משתתפים שונים ולכן במידה ובחרתם להשכיר אופנוע ים בדובאי לשעה המחיר יחתך לשניים וכל אחד ישלם רק 300 ₪ לשעה של נסיעה, תוכלו לעגון באמצע הים ולהחליף מקומות בניכם ברגע שמישהו התעייף מהרכיבה על אופנוע הים.

האם כל אחד יכול להשכיר אופנוע ים בדובאי?

בניגוד למדינת ישראל בה תצטרכו לעבור תהליך ארוך ומפרך בכדי להוציא רישיון משיט 11 – רישיון המאפשר נהיגה על אופנוע ים וכולל בתוכו תאוריה ומבחן מעשי בדובאי אין בירוקרטיה ארוכה ולמעשה תוכלו להשכיר אופנוע ים מבלי להציג רישיון כלשהו, רק שימו לב לפני העלייה על אופנוע הים כי הבנתם בדיוק איך לתפעל אותו, סעו בזהירות, ותקשיבו לכל ההנחיות שלהם.

כללים חשובים לפני העלייה על אופנוע הים בדובאי

  • תעדו הכל: צלמו את אופנוע הים בתמונות סטילס וצלמו את אופנוע הים בוידאו מכל כיוון וגם מתחת לאופנוע הים בכדי להימנע מאי נעימות במקרה של תאונה בים, שריטה או פגיעה בכלי
  • פתחו מפה: כנראה שכבר נתקלתם בתמונה מגניבה שמישהו צילם על אופנוע ים בדובאי וראו בו את הבורג' אל ערב או משהו אחר מגניב, לפני שאתם מתחילים בנסיעה הראו למפעיל את המקומות בהם תרצו להצטלם כדי שהוא יוכל להתאים עבורכם את המסלול המושלם ולא תיסעו סתם.
  • אפסנו את החפצים החשובים: שימו לב כי באופנוע הים יש מין "תא כפפות" כמו ברכב, אך לעולם לא ניתן להבטיח כי החפצים שם לא יפגעו ב 100% ולכן עדיף תמיד לאחסן את החפצים האישיים והחשובים שלכם בלוקרים כדי שהם ישמרו, ישנם מקומות שמציעים שרשת וכיסוי מיוחד לנייד כך שהנייד יהיה איתכם.
  • שתו מים: רכיבה על אופנוע ים בדובאי היא פעילות מעייפת, יחד עם החום הכבד אתם עלולים להרגיש סחרחורות ולכן מומלץ לשתות המון מים לפני הרכיבה על אופנוע הים כדי שלא תתייבשו.
  • בדקו את חגורות ההצלה: למרות שהצוות יבדוק את חגורת ההצלה עליכם לפני העלייה על האופנוע רק אתם תוכלו לדעת בדיוק איך אתם מרגישים עם חגורת ההצלה, במידה והיא רופפת או קטנה מידי יידעו מיד את הצוות כדי להימנע ממצב לא נעים
  • מגבות: רוב המקומות בדובאי מציעים מגבות לאחר ההשתתפות בפעילות אך לאנשים הסטריליים מומלץ להגיע עם מגבות אישיות שאף אדם לא השתמש בהם לפני, בדרך כלל השמש החמה תייבש אתכם תוך מספר דקות אך אין כמו התחושה הנעימה של המגבת החמימה.
  • משקפת: מומלץ בעיקר לילדים קטנים לפני העלייה על אופנוע הים, מכיוון שנוסעים במהירות גבוה מים נכנסים אל העיניים ומשקפת תפתור את הבעיה הזו ותשדרג את החוויה שלכם ברמה קיצונית.

אילו פעילויות ספורט ימי מומלצות לילדים בדובאי?

לילדים שאינם יודעים לשחות או מפחדים מהאקסטרים כמו הבננות, האבובים או אופנועי הים בדובאי שהם פעילויות שדורשות כוח פיזי גדול והם פתוחים, ניתן להשכיר סירה מהירה ולהפליג יחד, לעגון בתצפיות יפיפיות ואף לערוך ארוחה בלב הים, שימו לב כי במידה ותרצו לצרף אלכוהול אל הסירה כנראה שלא תצליחו לרכוש זאת לבד, וזאת מכיוון שבאיחוד האמירויות בסופרים לא מוכרים בירות או משקאות אלכוהוליים אחרים ולכן תוכלו להיעזר בבעלים של סוכנות הספורט הימי שירכוש בעבורכם את הבירה שאתם אוהבים או היין להפלגה.  במידה ובחרתם ללכת על הפלגה אנו ממליצים להביא אתכם מים נשנושים ולפעמים גם מטען נייד במידה ואתם מפליגים לזמן רב, ברוב הספינות ישנו חיבור לבלוטוס כך שתוכלו לערוך פליליסט מראש ולהשמיע את השירים שאתם אוהבים או לחפש את השירים ביוטיוב.

כמה עולה להשכיר יאכטה בדובאי?

השכרת יאכטה יכולה להתחיל מ 850 ₪ אך זהו מחיר שהוא משתנה מאוד בהתאם לסוג כלי השיט אותו תרצו להשכיר, המחירים תנודתיים מאוד ותלויים בסוג כלי השיט, משך הזמן, כמות האנשים, המסלול המבוקש, והאם יש תוספות שאתם רוצים להזמין כמו: ארוחה מפוארת בלילה. שימו לב שמומלץ להשכיר דווקא כחצי שעה לפני השקיעה כדי להינות גם מהשמש וגם להינות מהשקיעה.

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן