Skip to content

טיסה לדובאי ברמאדן – מה פתוח ומה סגור? (פירוט מלא)

  • by

אם הגעתם לדף הזה כנראה שכבר החלטתם לטוס לדובאי וחששתם שתגיעו לדובאי הכל יהיה סגור בגלל חודש הרמדאן, אז נכון, הרמאדן לשנת 2022 יוצא בדיוק בתאריכים של חג הפסח, ואם החלטתם להזמין טיסה לדובאי בפסח אין לכם ממה לחשוש..

כנראה שלדובאי ולאיחוד האמירויות אין שום אינטרס לוותר על מאות אלפי הישראלים שמגיעים לחופשה, לשם כך עשינו לכם סדר בדיוק במקומות הפתוחים ובמקומות הסגורים בדובאי ברמדן ובחג הפסח.

אם אתם מתכננים טיסה לדובאי חשוב לדעת כי הרמדאן הוא בתאריכים ה- 2 לאפריל ועד ה – 2 למאי. רוב המקומות באיחוד האמירויות פועלים באופן מלא, אך חלקם פועלים במתכונת מצומצמת או סגורים בשל תקופה זו, למעשה רוב התיירים מרחבי העולם אינם נוהגים להגיע לאיחוד האמירויות ברמאדן וככל הנראה בחג הפסח 2022 דובאי תהיה מלאה בתיירים ישראלים.

אטרקציות בדובאי ברמאדן

פעילויות ספורט ימי ברמאדן כגון: אופנועי ים, השכרת סירות מנוע, שייט ואבובבים פועלים באופן רגיל בתקופה זו ולמעשה הרמדאן בדובאי אינו משפיע על פעילות זו, מזג האוויר בחג הרמאדן בדובאי הוא שמשי ומדהים בעבור פעילות זו, יחד עם זאת מומלץ לבדוק מראש על שעות הפעילות כדי לא להגיע למקום ולגלות שהוא אינו פעיל בעקבות כמות התיירים הנמוכה בתקופה זו בהשוואה לתקופות אחרות בשנה.

אוכל ומסעדות בדובאי ברמדאן: למעשה רשתות המזון הבין לאומיות כמו מקדולנס, פיצה האט ורשתות נוספות ואחרות פועלות במתכונת רגילה במהלך חודש הרמאדן בדובאי ואינם סוגרים במשך תקופה זו, למעשה רוב המסעדות בדובאי פועלות כסדרן וכך גם המסעדות הישראליות בדובאי אך אם אתם מעוניינים להזמין מקום למסעדה מקומית שאינה ממוקמת באזורי התיירות יתכן ויהיו שינויים בשעות הפעילות שלה או שהיא לא תפעל במשך כל התקופה, לכן מומלץ לשלוח הודעה מראש למסעדות שאתם מעוניינים לבקר בהם ולוודא היטב שהן פועלות.

יש לשים לב כי אכילת אוכל במרחב הציבורי בדובאי במהלך כל חודש הרמאדן בשעות הצום היא עבירה על החוק, ולכן מומלץ לאכול אך ורק בתוך שטחי המסעדות, בחדר המלון או באזורים פרטיים ולא במרחבים ציבוריים כדי להימנע מקנסות או פגיעה בתושבי המקום.

מועדונים ומסיבות ברמאדן בדובאי:  אם החלטתם לצאת למסיבת רווקים בדובאי במהלך חודש הרמאדן כנראה שזאת לא תהיה הבחירה הטובה ביותר שתעשו, למעשה כמעט וכל המועדונים והמסיבות אינם פועלים במהלך חודש זה ואף תתקשו למצוא מסעדה שמשמיעה שירים או מוסיקה חזקה במהלך תקופה זו, מומלץ לחכות לחודשי הקיץ ולהזמין טיסה לדובאי אם אתם מעוניינים לחגוג בהפקות נוצצות עם דיג'יים מפורסמים או אומנים בין לאומיים.

קניות וקניונים ברמדאן בדובאי: סוף סוף יש לנו בשורות טובות יותר! למעשה חודש הרמאדן בדובאי הוא "חודש הקניות הלא רשמי" של האמירות, בגלל החום הכבד בחוץ, אי הפעילות של מקומות בדובאי הקניונים מציעים מבצעים מיוחדים בחודש זה ולכן תוכלו להינות ממחירים מיוחדים ששמורים בעיקר לתקופה זו.

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן