Skip to content

לעשירים בלבד: הכירו נאמוס חוף הים היקר בדובאי

  • by

אנחנו תמיד נוטים לחשוב שהמדינה בה אנחנו חיים היא היקרה ביותר,  מדינת "הקומבינות" כפי שאנחנו מכנים אותה, זאת שמשלמים בה כמעט כפול על כל דבר מחו"ל ובדרך כלל בכל פעם בקיץ עולה פוסט שיימינג לרשתות החברתיות השונות על המחירים המוגזמים בחופי הים השונים.

זה בדרך כלל מתחיל מכוס ברד בחוף הים שעולה 35 שקלים, ממשיך לארטיק קרח במחיר של גלידת בוטיק ומגיע לשיא (כי כמובן מגיע לנו הכל) בתשלום של הכיסא, השמשיה או השולחן להשכרה בחוף הים. אך אם חשבתם שהמחירים בארץ יקרים והיה לכם קשה לשלם בעבור כיסא שמשיה ושולחן כמה עשרות שקלים בודדים נסו לעשות זאת בחוף הים נאמוס שנמצא בדובאי.

חוף הים נאמוס נמצא באתר הנופש ארבעת העונות בדובאי ומושך אליו בעיקר פוליטיקאים, זמרים שחקנים וידוענים מרחבי העולם, חוף הים שאינו ניכר בצבע מיוחד, נוף מרשים, או כל פרמטר אחר מושך אליו אנשים בעיקר בגלל "סמל הסטטוס" שלו. למעשה אם אתם מעוניינים להיכנס לים תוכלו לעשות זאת ללא תשלום ברוב החופים ברחבי איחוד האמירויות ותקבלו כמעט את אותו הדבר,

חוף הים נאמוס דובאי – מתוך עמוד הפייסבוק של נאמוס דובאי

אך אם אתם אוהבים להרגיש חלק מ"הביצה", להצטלם במקומות וכמובן לתייג את נאמוס באינסטגרם תאלצו להיפרד מסכומים גבוהים על דברים שבארץ כנראה לא הייתם משלמים עליהם יותר מידי.

לדוגמא: תוכלו להשכיר מיטת שיזוף במחיר של כ – 200 שקלים, כמובן שזאת לא אותה מיטת שיזוף כמו מיטת השיזוף הצהובה שאנחנו מכירים בארץ מבתי המלון או מחופי הים, על פי האתר של נאמוס מדובר לא פחות מ – " מיטת שיזוף עשויה פלדה באיכות גבוהה עם מזרן רך של לורו פיאנה שכמובן מוגן תחת הגוון הרך של מטריות הטוצ'י האיטלקיות." להיפרד ממינימום 500 ₪ כדי לשבת לאכול במסעדת הנושאת את שמו של החוף,  או כמובן לחשוב כמו התייר הישראלי שתמיד מחפש את קיצורי הדרך..

חגיגות בחוף הים נאמוס דובאי – מתוך עמוד הפייסבוק של נאמוס דובאי

אז איך בכל זאת אפשר לחוות את החוף היקר בדובאי מבלי להיפרד מאלפי שקלים?

על פי פרסומים ברשתות החברתיות השונות, במידה ואתם יושבים בספות הלאונג' על חוף הים אין מינימום הזמנה (כמו במסעדה 500 ₪) כך שתוכלו להזמין רק שתייה. ואם אתם תמיד מחפשים להרוויח כמה שיותר ולהוציא כמה שפחות תדעו שאפשר למצוא שלל אטרקציות חינם בדובאי שיספקו לכם חוויות גבוהות לא פחות מהשכרת כיסא על חוף הים ב – 200 שקלים.   

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן