Skip to content

מועדונים וחיי לילה באבו דאבי

  • by

אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, הינה העיר השנייה בגודלה במדינה אחרי דובאי. בדומה לדובאי הפופולארית, גם באבו דאבי תוכלו לפגוש חיי לילה עשירים: מהברים למועדונים ומסעדות היוקרה הנגישות – אבו דאבי מלאה בכל מה שניתן לבקש מבילוי לילי. בקטע הבא תוכלו לקרוא עוד על חיי הלילה והמועדונים בעיר.

מועדונים באבו דאבי

כנראה שהדרך הכי טובה למצות את חיי הלילה בעיר הזהורת היא במועדונים. המועדונים באבו דאבי נחשבים למובילים בסצנת המסיבות העולמית ומספקים בילוי מרגש במיוחד לאלו מכם שאוהבים מקומות עם קוד לבוש "גבוה" ומוסיקה מערבית. 

שימו לב כי לעיתים קרובות קיימת סלקציה מוקפדת בכניסה למועדונים, ולעיתים אף בפתח של מקומות בילוי אחרים בעיר. במועדונים היוקרתיים למשל, המהווים חלק חשוב מחיי הלילה באבו דאבי, לא ניתן להיכנס ללא הזמנה מוקדמת ולבוש מותאם – לכן, מומלץ לערוך בירור מקדים הנוגע ליעדי הבילוי. נוסיף כי לרוב יוכלו לסייע לכם ברכישת הכרטיסים ובבחירת הלבוש המתאים בדלפק הקבלה במלון.

עיצוב המרחב המוקפד במועדונים באבו דאבי הוא מאפיין בולט נוסף של רובם. בדומה לדובאי, גם אבו דאבי מתגאה בתחושת יוקרה אשר עוטפת את העיר, וזו ממשיכה גם אל תוך מקומות הבילוי. מכאן שמסיבה בעיר היא לא רק הזדמנות ליהנות ממשקאות איכותיים אלה גם משהיה במרחב מעוצב המשדר תחושת יוקרה מכל פינה.

ועכשיו נתמקד קצת יותר במועדונים המומלצים בעיר. אך חשוב שתשימו לב כי הרשימה משתנה בתדירות גבוהה הן מבחינת "הליינים" המנוגנים במועדון והן מבחינת היכולת לרכוש כרטיסים ללא היכרות מוקדמות עם צוות המקום.

רשימת מועדונים מומלצים באבו דאבי

ה- MAD Yas Island, ממוקם בצידה המזרחי של העיר, ועל כן הוא עשוי להיות רחוק (מחלק) מאזורי הלינה הגדולים, אולם ההגעה אליו מתאפשרת באמצעות מוניות. נוסיף כי מדובר באחד ממועדוני הלילה בעלי הדירוג הגבוה ביותר, אך קחו בחשבון כי גם מחירי האלכוהול והכניסה גבוהים בהתאם. מועדון זה נמצא בשיאו בימי שלישי, והליינים בו מתחלפים בין היפ הופ למיינסטרים בהתאם לעונה ולדי ג'י כמובן.

מועדון "ההיסטריה" הוא המקום המושלם עבור אלו מכם שרוצים לשלב חוויה קולינרית עם הבילוי. המועדון דורש קוד לבוש מוקפד פחות מקודמו, אך מציע הסעדה יוקרתית אשר מצליחה להשתלב עם המסיבה במקום. במועדון זה תשלמו פחות עבור האלכוהול אך מחירי האוכל בו עדיין נשמרים בסטנדרט הגבוה של העיר. בכל מקרה זיכרו כי ממש לא מדובר בישיבה לצד מוסיקה ולכן את העקבים מומלץ להשאיר בבית.

באופן כללי, אם אתם באמת רוצים להיכנס למועדונים היוקרתיים והנחשבים ביותר בעיר, אנחנו ממליצים לכם לנסות וליצור קשרים במהלך השהיה באבו דאבי – רק קשרים יכניסו אתכם בסוף לנקודות האקסלוסיביות בהם מבלים כל "המי ומו". נוסיף כי לא מדובר במשימה בלתי אפשרית שכן תושבי העיר נחמדים במיוחד ויענו לפניה נעימה ומותאמת בחיוב.

ברים באבו דאבי

מכירת אלכוהול היא נושא מורכב באבו דאבי – לא מורכב בצורה אשר תמנע מכם לבלות, אך לצד זאת כנראה שלא תוכלו להסתובב ברחוב עם בקבוק לבחירתכם (עדיף גם שלא תנסו). במבט רחב על העיר ניתן לומר כי מרבית הפאבים נמצאים במתחמי התיירות וכן בבתי המלון בהם קיים היתר מסודר למכירת אלכוהול.

הפאבים בעיר הגדולה והשוקקת מחזיקים כנראה בכל סוגי האלכוהול עליהם תוכלו לחלום. בנוסף מרביתם פתוחים לכל אורך היום ולעיתים גם מציעים מקום ישיבה בחוץ שיעזור לכם להנות מנופי העיר. לצד אלו שימו לב כי בהתאם לחוקי העיר הברים נסגרים ב -3 לפנות בוקר – אך זהו ללא ספק זמן המספיק לבילוי שלם.

על מנת "לתפוס" מקום בבר או פאב נעים אנחנו ממליצים לצאת למסע החיפושים כבר סביב השעה 21:00 שכן הברים הפופולריים מתמלאים במהירות. בנוסף נזכיר כי בכל זאת מדובר "בעיר יוקרה" ולכן שריון של מקום טוב יכול להפוך בילוי רגיל לערב יוקרתי ומפנק. כמו כן שימו לב כי גם מחירי המשקאות בברים השונים לא זולים במיוחד אך לצד זאת חלקם מציעים מחירים שאינם עולים על אלו בארץ.

הבודה בר (Barfly by Buddha Bar) נחשב לאחד הפאבים המומלצים בעיר ומתאים לבילוי הן בשעות הצהרים והן בשעות הערב: בצהרים ניתן להנות במתחמו ממשב רוח קליל ונוף לים בלאונג' החיצוני, ובערב מאוכל טעים וישיבה במרחב המעוצב הפנימי (וגם בחיצוני אם תרצו להוסיף נרגילה לבילוי). הבר נמצא בקומת המרתף של מלון "ההולדי אין".

בר נוסיף שאנחנו ממליצים שתבדקו הוא ה – Relax@12 הנמצא על הגג של מלון "אלפורט". מהבר נשקף נוף עוצר נשימה על העיר והוא מציעה ישיבה אשר מתמקדת באלכוהול לצד חוויה קולינרית עשירה. נוסיף כי מחירי הבר אינם נמוכים, אך מנגד אינם מגרדים את מחירי "היוקרה" שמאפיין ברים אחרים על גג העיר. הבילוי במקום עשוי להתאים לקבוצות גדולות – בהנחה שהצלחתם להזמין מקום מראש.

לסיכום רק נזכיר כי אבו דאבי היא בהחלט אחד מיעדי חיי הלילה הטובים באיחוד האמירויות ואולי אפילו בעולם. רק נוסיף כי מלבד הפאבים והמועדונים שהזכרנו, תוכלו למ­­צוא בה גם שיט לילי על יאחטה או לחילופין להנות מטיול פשוט אך עוצר נשימה לאורך הטיילת המוארת. בכל מקרה אנחנו מזכירים לכם לא להסתבך עם החוק המוקפד בעיר, להגיע בלבוש מתאים ולהימנע משתיה במרחב הציבורי – חוץ מאלו פשוט תבלו!

5/5 - (3 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן