Skip to content

מלון אטלנטיס דובאי: הצצה לבפנים + מחירים מיוחדים!

  • by

הוא נחשב לאחד המלונות המבוקשים ברחבי דובאי (לא רק ע"י הישראלים) בזכות המיקום המיוחד, העיצוב הלא שגרתי, הבונוסים המיוחדים למתארחים בו וכמובן הפעילויות הרבות הסובבות אותו, יצאנו לסקר את מלון אטלנטיס בדובאי ולבדוק האם מדובר בעוד "מלון עם יחסי ציבור טובים" או שבאמת כל הרעש סביבו שווה את ההגעה המיוחדת עד אליו.

מלון אטלנטיס ממוקם באמירות דובאי שבאיחוד האמירויות, מדובר במלון חמישה כוכבים ברמות הגבוהות ביותר, הוא ממוקם על הפאלם (איי הדקלים בדובאי) כך שלמלון יש חוף פרטי משלו אך זאת? רק ההתחלה..הנהירה האדירה של הישראלים אליו לא מגיעה סתם. ישראלים אוהבים חופשות "הכל כלול" ואם אפשר ב – "הכל כלול" הזה לצרף אטרקציות שבדרך כלל עולות כמה מאות שקלים למשפחה בלי להוסיף אגורה אחת נוספת, כנראה שזה הופך את זה למושלם.

החדרים המיוחדים במלון אטלנטיס

בניגוד למלונות אחרים ברחבי דובאי ואיחוד האמירויות בהם החדרים במלונות הינם רגילים, במלון אטלנטיס דובאי החדרים הם חוויה בפני עצמה ,מדובר במלון אשר מעוצב כטירה ענקית ומרשימה ולכן ההרגשה של הלינה במלון זה היא הרגשה מלכותית מאוד, הרגשה של שינה בארמון מפואר. עד כמה מפואר? עד כדי כך שבחלק נכבד מהחדרים במלון אטלנטיס ישנו אקווריום בתוך החדר, ולא.. לא מדובר באקווריום כמו שאתם מכירים. אלא על קיר עוצמתי ורחב הנותן תחושה כאילו חדרכם ממוקם מתחת למים, בלב אוקיינוס עצום. ואם תבחרו לשדרג את החדר הסטנדרטי אל אחד מחדרי הסוויטה המפוארים שבמלון תופתעו לגלות שחלק מחדרי הסוויטות ממוקמות ממש מתחת למים! כמובן שהחדרים הללו מוצעים במחיר גבוה משמעותית ממחירי החדרים הסטנדרים אך מדובר בחוויה יוצאת דופן לכל חובבי הטבע והים.

כמה עולה חופשה במלון אטלנטיס דובאי?

איך אפשר מבלי לדבר על המחירים, לפני שנרשום את המחיר חשוב להדגיש כי במלון אטלנטיס ישנם פעילויות רבות בחינם שמפורטות בהמשך הכתבה ולכן רגע לפני שמקבלים את ההחלטה האם לסגור את מלון אטנלטיס או לא לסגור מומלץ לערוך חישוב של הפעילויות במלון (כי בדרך כלל משלמים עליהם בנפרד אם לא סוגרים אותו) ולכן ברוב הפעמים יהיה כלכלי יותר לסגור חופשה במלון אטלנטיס מאשר לסגור חופשה במלון אחר למשפחה.  למעשה מחיר לאדם בחדר זוגי במלון אטלנטיס מתחיל מ – 1,200 ₪ (כולל מיסים), רוב התיירים שמגיעים לדובאי בוחרים לפצל את החופשה שלהם בדובאי לשני מלונות, כאשר הם מתחילים ובוחרים במלון אטלנטיס דובאי בשל הבונוסים של האטרקציות בחינם ולאחר מכן בוחרים לצרף לשאר הימים מלון שהוא זול יותר באופן משמעותי, או בוחרים מלון מומלץ מרשימת המלונות המומלצים באיחוד האמירויות מכיוון שההפרשים בין המלונות באמירויות השונות באיחוד האמירויות קיצוניים ממש.

להזמנת חופשה במלון אטלנטיס במחיר הטוב ביותר – לחצו עלי!

אוכל במלון אטלנטיס

לצד הארוחות המושקעות בחדר האוכל במלון אשר מציע בופה שלא מבייש אף "ארוחת בוקר ישראלית" כפי שאנחנו כל כך אוהבים לאכול במלונות ההכל כלול בארץ, תופתעו לגלות שבמלון מסתתרות להם מסעדות יוצאות דופן, עם טעמים ומנות ממדינות שונות, אחת המסעדות הבולטות הנמצאות במלון היא כמובן המסעדה של השף האגדי גורדון רמזי!

מסעדת " Bread Street Kitchen and Bar " של גורדון רמזי מציעה את "אוכל הרחוב" שכולנו אוהבים, אך רק בכמה רמות מעל מה שאנחנו מכירים לצד מנות לא שגרתיות וקוקטיילים יצירתיים שנמצאים רק במסעדה זו. מומלץ להיערך מראש להגעה למסעדה זו, בדרך כלל המסעדות של גורדון רמזי מפוצצות עד אפס מקום וזאת בזכות כישרונו הרב והזכייה הרבה שלו בפרסים, כוכבי הענקת כוכבי מישלן ולכן מומלץ להזמין מקום במסעדה אשר ממוקמות במלון אטלנטיס מראש ולא לנסות ולהיות "ספונטנים" או לסמוך על המזל.

מתוך עמוד הפייסבוק של גורדון רמזי

משף עטור פרסים אחד, אל שף אחר. אם מסעדה אחת של שף מעוטר פרסים וכוכבי מישלן לא מספיקה לכם תופתעו לגלות כי במלון ישנה מסעדה נוספת של שף על! למעשה מדובר על מסעדת נובו שגם ממוקמת במלון אטלנטיס, המסעדה של השף נובויוקי מטסוהיסה נמצאת בקרקעית המלון ומציגה אוכל יפני מיוחד לצד מנות מפוארות ומיוחדות. המסעדה הינה אחת מעשרות המסעדות הפרוסות ברחבי העולם וזוכות לאהדה רבה. כמו כן גם למסעדה זו מומלץ להזמין מקום מראש.

מה מקבלים בחינם במלון אטלנטיס?

כניסה חינם לאקווריום אטלנטיס

במידה ובחרתם בחדר שאין לו אקווריום תוכלו לדעת כי אחת האטרקציות המיוחדות של מלון אטלנטיס בדובאי הוא כמובן האקווריום המטורף שנמצא במלון, באקווריום המיוחד ניתן לצפות במספר לא יאומן של יצורים ימיים ( מעל 60,000 ) במידה ואינם לא לנים במלון אטלנטיס דעו כי תאלצו להיפרד מכ – 90 דירהם לילד מגיל 3 ועד גיל 7 ומכ – 115 דירהם לאדם מעל גיל 7. כך שיוצא שבחופשה משפחתית ניתן לחסוך מאות דירהם רק ע"י ביקור בודד באטרקציה אחת שמלון אטלנטיס מציע בחינם לשוהים בו.

שימו לב כי מלבד הכניסה בחינם לאקווריום אטלנטיס, באקווריום ישנם פעילויות בתוספת תשלום. לדוגמא: ניתן להוסיף כסף ולצלול באקווריום. פעילויות הצלילה מכילות כמה אפשרויות צלילה שונות ומתאימות החל מגיל 6 בלבד! למעשה אחת הפעילויות המבוקשות ביותר היא כמובן האופציה של הצלילה עם הקסדה. מדובר על קסדה מיוחדת המחוברת לבלון חמצן ומאפשרת תנועה חופשית והליכה על פני קרקעית הים במקרים מסוימים.

כניסה חינם לפארק המים אטלנטיס

בונוס נוסף לאורחי המלון אטלנטיס דובאי הוא כמובן כניסה לפארק המים המפורסם של דובאי, פארק Atlantis Aquaventure Waterpark מדובר על פארק המים המוביל בדובאי, שקוטף את הביקורות הטובות ביותר ע"י במקרים בו ולא סתם. כניסה לפארק המים תעלה לאדם אשר לא לן במלון אטלנטיס דובאי כ – 250 ₪ (אפילו יותר יקר מביקור מפארק מים בישראל( וזאת לא סתם, מדובר בפארק עוצמתי ולא שגרתי שמכיל בתוכו מתקנים מיוחדים!

אחד המתקנים הלא שגרתיים הממוקמים בפארק המים אטלנטיס הוא כמובן המגלשות השקופות, מדובר על כמה מגלשות שונות שבמהלך הגלישה בהם ניתן לצפות בחיות ים שונות כמו: דגים וכרישים., מעבר לכך בפארק המים יש את סימולטור הגלישה הפופולארי, את הנהר העצל הארוך ביותר בדובאי, מגלשות אבובים, ועוד מתקנים שונים שיגרמו לכם להעביר בפארק לפחות כמה שעות טובות!

האם בפארק ישנם גם מתקנים לילדים?

פארק המים אטנלטיס הוא אחד המקומות המומלצים בעבור הילדים, מעבר למתקנים המשפחתיים המיוחדים שנמצאים במקום, זה כמו רכבת המים הגדולה ביותר בעולם, והבריכות הרבות, ניתן למצוא בפארק גם פעילויות יבשות כמו משחקי וידאו שילדים אוהבים כל כך או באולינג, לצד חנויות ומסעדות.

המזרקה הגדולה ביותר בעולם – מזרקות איי הדקלים

פעילות נוספת הממוקמת ממש ליד מלון אטלנטיס היא צפייה במזרקות איי הדקלים, מדובר במזרקות הגדולות בעולם. המזרקות שכמובן שברו את שיי גינס מציגות מופע מרהיב כאשר גובה המים מטפס ומגיע עד לכ – 105 מטרים! מעל 3,000 נורות לד שונות צובעות את המים בצבעים שונים לפי המוסיקה, ביחד עם מערכת סאונד עוצמתית המורכבת מלא פחות מ – 80 רמקולים שונים הפרוסים ברחבי המים. בניגוד לאטרקציות האחרות באטלנטיס דובאי בהם תוכלו לבלות שעות רבות, במזרקות ניתן לבלות זמן קצר.. כל מופע הוא בסך הכל 3 דקות בלבד, אך היתרון המרכזי כאן שבניגוד לאורחי מלונות אחרים שנוסעים זמן רב בכדי לצפות במופע של דקות ספורות אתם תוכלו לחזור במהירות למלון ולא לבזבז כסף מיותר על מוניות.

מה המרחק בין מלון אטלנטיס לשדה התעופה של דובאי?

המרחק בין שדה התעופה של דובאי למלון אטלנטיס הוא כ – 37 קילומטר, המלון ממוקם על האיים המלאכותיים של דובאי ולכן זאת  נסיעה קצרה יחסית של 30-35 דקות בלבד.

כמה עולה נסיעה משדה התעופה של דובאי למלון אטלנטיס?

מחירי המוניות בדובאי זולים משמעותית ממחירי המוניות במדינת ישראל, למעשה אם תבחרו לוותר על השכרת רכב בדובאי תאלצו להתנייד באופן קבוע באמצעות מוניות, מכיוון שבדובאי אין "רחוב מרכזי" בו נמצאות כל האטרקציות והמרחק בין כל מקום למקום עומד על נסיעה של כ- חצי שעה לכיוון. נסיעה שגרתית בין מלון אטלנטיס לבין שדה התעופה של דובאי יכולה לעלות כ – 200 דירהם בלבד, לעומת נסיעה דומה ברחבי העיר שעלותה תהיה כ -60 דירהם לזמן נסיעה זהה אך ללא תוספות של מזוודות.

כמה זמן מומלץ לשהות במלון אטלנטיס?

למעשה מלון אטלנטיס ממוקם בפאלם, ולכן אם אינכם מחפשים חופשת "בטן גב" מומלץ תמיד לפצל חופשה בדובאי על פני שני מלונות, כאשר מלון אחד ממוקם באזור הפאלם כמו מלון אטלנטיס ובחלק השני של החופשה לעבור למלון אשר ממוקם באזור המרכזי של דובאי (ליד הבורג' חליפה) כך תוכלו להינות מכל מה שדובאי מציעה ולחוות כמה מלונות שונים.

מה הביקורות על מלון אטלנטיס?

מלון אטלנטיס הוא אחד המלונות המסוקרים ברחבי דובאי, חיפוש קל ברחבי הרשת מראה כי למלון יש מעל 70,000 ביקורות רק באתר הזמנת המלונות הפופולארי "בוקינג", המלון זוכה כמעט תמיד לציון של חמישה כוכבים בכל סיקור ואזכור ברחבי הרשת, לצד עשרות אלפי הביקורות האוהדות ישנה גם ביקורת על המחירים של השירותים הנוספים במלון שכפי שנטען ע"י מטיילים רבים יקרים באופן מוגזם ביחס לתמורה, לדוגמא אם השמש החמה השפיעה עליכם ברחבי הבריכה ובכל מה שרצו הוא להתרענן במסעדה השוכנת למרגלות בריכת המלון תאלצו להיפרד מכסף רב.. בעבור "כדור גלידה" או "בקבוק מים" תאלצו להיפרד מעשרות דירהם, כך שמומלץ להשאיר את הפינוקים למקומות אחרים.

איך ניתן למצוא דילים למלון אטלנטיס?

אנו ממליצים תמיד להזמין דיל למלון מאתר מוכר ולא להתפתות להזמין מאתרים מפוקפקים ברחבי הרשת, UAETOURS נחשב לאתר הגדול ביותר איחוד האמירויות ומאתר עבורכם את הדילים הטובים ביותר למלונות המומלצים בכל איחוד האמירויות, ניתן להזמין חופשה למלון זה דרך לחיצה על קישור זה (ההזמנה מבוצעת באתר בוקינג) או לחלופין להשאיר לנו פרטים באתר באחד מהחלונות הקופצים (פופאפים) או בוואצפ ואנו נדאג לקשר אתכם לאחד הסוכנים האמינים שעובדים בשיתוף פעולה יחד איתנו ודאג כבר לאלפי לקוחות מרוצים.

לסיכום: מלון אטלנטיס דובאי הוא בדיוק כל מה שהתייר הישראלי מחפש, חוויה של חמישה כוכבים, חוויה עוצמתית, מעשירה ומפנקת תוך כדי תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, אנו ממליצים לבחור במלון זה לפרק זמן קצרצר בכדי להיכנס בחינם לאטרקציות שבדרך כלל כל תייר שמגיע לדובאי בוחר בהם כמו: כניסה לאקווריום הענק, כניסה לפארק המים או צפייה במזרקות האדירות , לצד זה חשוב להיות מפוקחים ולדעת כי לצד הבונוסים הללו ובונוסים נוספים לילדים כמו חדרי משחקים ענקיים, מגרשי טניס ומשחקי וידאו ישנם פעילויות שהם יקרות ועלולות לגרום לכם לבזבוז כסף רב  כמו תוספת תשלום על צלילה, גלידה או ממתק אחר בקנייה ברחבי המלון או אפילו ארוחה פשוטה למספר אנשים באחת המסעדות שממוקמות בתוך מלון אטלנטיס , ולכן שבוחרים ללכת למלון מסוג זה מומלץ להיות פחות "ספונטנים" לתכנן מסלול מדוייק לטיול בדובאי, לדעת בדיוק איפה אוכלים בכל יום, לאיזה מקומות נוסעים ולאילו לא, ולאיזה פעילויות שווה להוסיף כסף והיכן כמובן ניתן לחסוך ולהשקיע את היתרה בפעילות אחרת שאינה נמצאת בסביבת המלון, מלון זה מומלץ בעיקר למשפחות בשל הפעילויות הרבות לילדים ולנוער, אך גם זוגות צעירים ואנשים מבוגרים יוכלו להינות בו לא פחות!.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן