Skip to content

פסח בדובאי | דילים חמים, אוכל כשר ואטרקציות | הסיקור המלא!

זה כבר הפך לתופעה, בחג הפסח טסים הכי הרבה ישראלים – הרבה יותר מכל חג,  אולי זה השם השני של חג הפסח שגורם לנו לטוס (חג החירות) אולי זה מזג האוויר שמבשר על הקרבה לקיץ, ואולי זאת הבריחה מהניקיונות הקשים שגורמים לכולנו להשתגע, אז כדי שלא תתפסו לא מוכנים גם השנה ערכנו עבורכם מדריך שלם שיסביר לכם צעד אחר צעד על החופשה הבאה שלכם בדובאי בפסח.

מה מזג האוויר בפסח בדובאי?

חג פסח 2022 נופל השנה בין התאריכים 14 לאפריל ועד ה – 22 לאפריל כך שאם גם בחודש אפריל השנה מזג האוויר בארץ לא מספיק חמים עבורכם דובאי היא הבחירה המושלמת! זה הזמן להוריד מהארון את בגד הים, הכפכפים וקרם ההגנה כי הטמפרטורות בחודש אפריל בדובאי מזכירות במעט את הקיץ במדינה שלנו כאשר הטמפרטורות מתחילות מ – 28 מעלות בתחילת חודש אפריל ויכולות לטפס עד לגובה של 40 מעלות בימים החמים ביותר, חודש אפריל וחג הפסח היא תקופה מעולה לבקר באיחוד האמירויות ובכלל ובדובאי, עונת התיירות בה טסים הכי הרבה אנשים לדובאי מתקיימת בדרך כלל בחודשים אוקטובר עד ינואר כך שדובאי לא תהיה עמוסה מהרגיל.

איפה יש אוכל כשר לפסח בדובאי?

אוכל כשר לפסח בדובאי כנראה שלא יחסר לכם, אם אתם שומרים כשרות כנראה שתאלצו לוותר החג על הביקור אצל נוסרט בדובאי, על חיתוך הבשר המיוחד ועל המלח מעל הנתכים השונים אך בין כל השפע המטורף שדובאי מציעה קיימות גם מסעדות ישראליות כשרות שנותנות פייט לכל השמות הנוצצים שאנו מכירים בעיקר מהרשתות החברתיות כמו מסעדת "תל אביב" הממוקמת בקומה ה – 37 במלון THE H  , אם אתם לא רוצים לוותר על החג ולחגוג את ליל הסדר ואת הארוחה המסורתית יחד עם כל השירים התפילות והאווירה המיוחדת ניתן להזמין מקום בבית חב"ד דובאי שם כמידי חג חוגגים ללא הפסקה יחד עם מאכלים כשרים, תפילות ושירים.

לצד המסעדות הישראליות והכשרות שנפתחות זו אחר זו בדובאי, האמירתיים השכילו וגם הכשירו חלק מהמלונות היוקרתיים שלהם כדי שהתייר הישראלי יוכל להרגיש הכי בנוח בעולם גם בחג הפסח

מלונות כשרים בדובאי

מספר המלונות הכשרים בדובאי גודל מיום ליום וזאת עקב המספר הרב של הישראלים שומרי המסורת אשר בוחרים לטוס לדובאי ומעדיפים אותה על פני מדינות שהיו פוקדים אותם בעבר כמו טורקיה, בדרך כלל הכשרות במלונות תהיה כשרות OU ובהזמנה מראש.

בין המלונות ניתן למצוא את  הילטון (Hilton Dubai Al Habtoor City) מלון 5 כוכבים וברמה גבוה מאוד, אם תבחרו לוותר על הכשרות המלון מציע גם 11 מסעדות שונות שפרוסות בסביבת המלון, למלון שלושה בריכות, חדר כושר מעולה, ומיקום מדהים.

מלון הילטון בדובאי – מתוך בוקינג

את מלון ארמני המפואר (Armani Hotel Dubai)  – אם החלטתם לצאת לחירות אמיתית בחג הזה מלון ארמני הוא הפיתרון המושלם עבורכם, מדובר באחד המלונות האייקונים בדובאי. מעבר לכשרות שהמלון מציע לתיירים הישראלים שומרי המסורת, המלון עוצב ע"י מעצב העל ג'ורג'יו ארמני וכמובן שאפילו לא תצטרכו לקחת מונית כדי להגיע לקניון דובאי. ישנה גישה היישר מהמלון ישירות אל קניון דובאי ואל הבורג' חליפה.

מלון ארמני עם המסעדה הכשרה – מתוך בוקינג

ואת מלון וי (V Hotel Dubai) – מלון 5 כוכבים, מלון צעיר ומעוצב בצורה חדשנית מודרנית ושונה מאוד משאר המלונות שנמצאים בדובאי, דוגמה אחת בסיסית היא המיטה בחדר המלון, המיטות בחדרי המלון השונים במלון וי הם בצורת עיגול.. וזאת רק ההתחלה של העיצוב המיוחד של מלון זה, המלון נמצא במיקום מעולה ומספק אווירת חופש צעירה

המיטה העגולה במלון V – מתוך בוקינג

איזה אטרקציות שווה לעשות בפסח בדובאי?

חג פסח לשנת 2022 מגיע בחודש אפריל המעולה, לכן מזג האוויר לא קר ולא חם מידי וזה הזמן ליהנות מכל האטרקציות האפשריות בפסח הקרוב, אז נתחיל מהאטרקציה הפופולארית ביותר בקרב הישראלים:

השכרת אופנוע ים בדובאי –  בדובאי אם אתם מחפשים ריגוש וחיים את האדרנלין האטרקציה הזאת בול עבורכם, כדי להשכיר אופנוע ים בדובאי לא תצטרכו רישיון משיט (כמו בארץ) אלא פשוט לשלם למפעיל האטרקציה, לעבור תדריך קצרצר ופשוט ללחוץ על הגז. במידה והחלטתם להשכיר אופנוע ים בדובאי אל תשכחו להגיע עם בגדים להחלפה, מגבות (חשוב מאוד בדרך כלל יציעו לכם מגבות שהתייבשו בשמש, זכרו זהו לא בית מלון) וכמובן לרכוש מגן מים לנייד או לחלופין להשאיר אותו בלוקרים הנמצאים על שפת הרציף.

השכרת אופנוע ים בדובאי – ברקע הבורג' אל ערב

 אחרי שהוצאתם אנרגיות באופנועי הים החלטתם לנוח מעט במלון ולצאת לסיור מאוחר יותר אנו ממליצים לבקר בגלובל ויליג' דובאי, הגעתם אולי חודש מאוחר מידי אחרי האקספו (התערוכה השלישית בגודלה בעולם שנערכה בדובאי עד לפני חודש) ומציגה ביתנים מטורפים מכל רחבי העולם, למעשה הגלובל ויליג' דומה מאוד לאקספו במהות שלו. מדובר בפארק ענק שמציג לכם מאות ביתנים שונים מרחבי העולם שם תוכלו "לבקר" במדינות שונות, להריח את הריחות המקומיים, לקנות מזכרות מכל מדינה והכי חשוב? לטעום את האוכל שכל מדינה מציעה.

למחרת תוכלו לבקר בבורג' חליפה, המגדל הגבוה בעולם – שימו לב לא לצאת פראיירים שימו לב כי המחירים בקופות המקום יקרים משמעותית מאשר הזמנה מראש ע"י סוכן או באמצעות אתר אינטרנט ולכן מומלץ להזמין מראש ולא להיכנע ללחץ במקום, הזמן המושלם לעלות לתצפית המרהיבה הוא כמובן שעה לפני השקיעה, כך שתוכלו להינות מהתצפית גם באור היום וגם בלילה.

כמה כסף צריך לחופשת פסח בדובאי?

דובאי מציעה מגוון אופציות לחוות אותה, אתם יכולים לבחור לנסוע בפרארי, לדאוג שיסיעו אתכם ברכב פאר אחר או לנסוע במונית הכל בהתאם לתקציב שלכם. בגדול דובאי מזכירה מאוד את המחייה בארץ כך שארוחה במסעדה תעלה לכם פחות או יותר במחיר של ארוחה בארץ, לעומת זאת ארוחה ברשת מזון כמו מקדונלדס או פיצה האט תהיה זולה במעט מאשר הארוחות בארץ ויציעו מגוון מנות שאין עדיין בארץ. המוניות בדובאי זולות מאוד ביחס לארץ, נסיעה ממוצעת של כחצי שעה יכולה להגיע לכמה עשרות שקלים לעומת סכום כפול מזה בארץ.

שופינג: אם אתם מסוג האנשים שיכולים לבלות שעות בשופינג תכינו היטב את כרטיס האשראי שלכם הקניות בדובאי זהות ואף יקרות מהארץ, אך כמובן שגם כאן ניתן למצוא מבצעים מיוחדים כמו חולצות של הוגו בוס במחיר של מאה שקלים (כפי שהיה ב SALE).

כדי לחוות את דובאי בצורה הטובה ביותר, מבלי לחסוך על מסעדות, מלון ברמה טובה וכמובן לבזבז מידי פעם ולחוות אטרקציות טובות כדי לכם להגיע עם לפחות 750 ₪ יומי כך שחופשה ממוצעת לתייר ישראלי למשך שבוע תעמוד בממוצע על לא פחות מאשר 5,000 ₪ כולל מלון ובזבוזים אך ללא טיסות. עדיין מחיר שהוא זול משמעותית מכל חופשה אחרת ברמה טובה בארץ.

דילים לדובאי בפסח – ממה כדאי להיזהר?

לא חסרות פרסומות שמציעות דילים לפסח במחירים הזויים של כמה מאות שקלים, נכון לפעמים ישנם דילים של הרגע האחרון לטיסה שיוצאת בעוד מספר שעות, או נשארו עליה בידוק 2 מקומות אחרונים ולכן המחיר יהיה זול משמעותי, אך בחג שידוע כי מספר הישראלים שטסים בו הוא הגבוה ביותר המחירים צפויים תמיד לעלות ולא לרדת.  לכן הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבדוק היטב האם הדיל הוא מציאה, או דיל שטוב רק עבור המפרסם.

  1. בדקו את הטיסה: בדיל שאתם רוצים לסגור, כאשר המחיר נמוך בדרך כלל מדובר בטיסת לאו קוסט כך שלמעשה ברגע שתגיעו אל נמל התעופה עם המזוודת תגלו שאתם תאלצו לשלם סכום שהוא ברוב המקרים די דומה למחיר כרטיס הטיסה רק כדי לשלוח את המזוודה שלכם אל בטן המטוס או במקרה הגרוע יותר.. מסתתרת לכם עצירה ביעד לא שגרתי למשך מספר שעות הזוי. למעשה הטיסה לדובאי עורכת מספר שעות מצומצם ובדרך כלל אין עצירות בדרך, אך סוכני הנסיעות ידועים ביצירתיות השופעת שלהם כדי להוזיל את המחירים ללקוח, רק שהפעם זה לא יהיה על חשבונכם.
  2. בדקו את המלון: האם הוא נמצא בקצה השני של דובאי? מהם הביקורות על מלון זה? האם יש מתקן כלשהו שאינו פעיל במלון (לדוגמא בריכה) או האם המלון נמצא כרגע בשיפוצים?
  3. בדקו את הסוכן: האם יש אתר גדול מאחוריו? האם הוא באמת סגר לכם מחיר טוב? האם הוא שלח לכם וואצרים? האם קיבלתם קבלה?
  4. בדקו את התאריך והשעה: בדרך כלל בדילים הכותרות הגדולות יהיו משהו בסגנון של "4 ימים בדובאי" אך מה שלא יספרו לכם היא שההמראה תהיה ב 23:00 בלילה כך שלמעשה פספסתם יום אחד בהלוך, והחזרה תהיה ב 1:00 בבוקר כך שלמעשה החופשה שלכם תתקצר בלי שתשימו לב.
  5. אם אין לכם את היכולת לשים לב לפרטים הקטנים ואתם מהאנשים שמפספסים תמיד את האותיות הקטנות אנחנו ממליצים לכם להצטרף לטיולים מאורגנים לדובאי, שם אתם עושים הכל כקבוצה ביחד.
5/5 - (1 vote)

3 thoughts on “פסח בדובאי | דילים חמים, אוכל כשר ואטרקציות | הסיקור המלא!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן