Skip to content

בית הקפה הכי אינסטגרמי נפתח בדובאי: EL & N DUBAI

  • by

אם כבר בחרתם לטוס לאיחוד האמירויות ולבקר בבירה הלא רשמית, דובאי. דעו לכם שאתם חייבים לחזור עם תמונות לא שגרתיות וכמובן ללכת למקומות שכרגע עדיין לא הגיעו לארץ.

בית הקפה המיוחד הזה בדובאי הוא חלק מרשת בתי הקפה הלונדונית, בניגוד לבתי הקפה המשעממים שקיימים בישראל, בית הקפה הזה צבוע כולו בצבע הורוד ומציע מגון מנות ורודות ומשונות (אפילו קפה ורוד) אגב, אם חשבתם שמחיר הקפה בארץ הוא יקר.. דעו שמחיר הקפה הורוד בחנות לא כל כך "ורוד" לכן כוס קפה ורודה תעלה לכם כ- 42 דירהם, כ – 40 שקלים נכון לרגע כתיבת שורות אלו, מחיר שמזכיר קצת את המחירים בדיוטי פרי.. אך מה לא עושים בשביל תמונה יפה לאינסטגרם או בעבור סטורי מיוחד?

לצד המחירים האינסטגרמים תוכלו למצוא מאכלים שמציעים בבתי קפה שונים ובמחירים ממוצעים ולא גבוהים ביחס לאיכות הגבוה שבית הקפה הזה מציע.

תפריט אינסטגרמי מתוך האתר

בית הקפה " "EL & N DUBA נפתח לפני כשבועיים והוא מושך אליו מובילי דעה שונים מרחבי העולם, כך שאם אתם מעוניינים להגיע לביקור בבית הקפה מומלץ להגיע מיד עם שער הפתיחה כדי לא להמתין בתור זמן רב.

נכון להיום לא ניתן להזמין מקום מראש לבית הקפה, אך על פי ביקורות רבות ברחבי הרשת שווה לחכות בתור בעבור ארוחות הבוקר הייחודיות במקום. כרגע הרשת הלונדונית התחילה בדובאי אך סביר להניח שהמשך הדרך היא תפתח סניף נוסף באיחוד האמירויות, ואנחנו רק יכולים לאחל שהיא תתרחב ותגיע גם אלינו למדינת ישראל.

עד אז? ניתן לנסות ולארוז כמה שיותר עוגות מיוחדות מהמקום ולהגיע איתם יחד אלינו.. או לנסות וללמוד להכין אותם לבד.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן