Skip to content

דובאי בקורונה – צריך בדיקת קורונה לדובאי עכשיו או לא? (מעודכן)

  • by

אחת השאלות הנפוצות ברחבי האינטרנט היא "מהם הדרישות כניסה לדובאי" לאחר חיפוש רב באינטרנט אנשים נתקלים במבוי סתום, באתרי אינטרנט לא מעודכנים, באתר שלא עובד או במידע שגוי שגורם לטעויות רבות, לכן החלטנו אחת ולתמיד לעשות לכם סדר לביקור הקרוב שלכם באיחוד האמירויות.

נכון לתאריך ה 30/09/2022 כל אדם ראשי להיכנס לדובאי, בניגוד למדינות כמו ארצות הברית בהם רק מחוסנים (בשתי מנות לפחות) ראשיים להיכנס לגבולות המדינה, באיחוד האמירויות ניתן לטוס באופן חופשי ולבקר בדובאי עם הצגת בדיקת PCR שנעשתה 48 שעות לפני מועד הטיסה.

שימו לב כי מחסונים (בשתי מנות לפחות) ראשיים להיכנס לדובאי ללא צורך בהצגת בדיקת קורונה והם למעשה פטורים מכך.

איפה מציגים את בדיקות הקורונה?

למעשה כיום תצטרכו להציג את בדיקת הקורונה רק בשטח מדינת ישראל, למעשה מי שאמור לבדוק את בדיקת הקורונה הוא נציג הצ'ק אין של חברת התעופה איתה אתם טסים לאיחוד האמירויות,  חברות התעופה בישראל בדרך כלל יבדקו אתכם פעמיים כדי למנוע עליה למטוס ללא עמידה בדרישות מדינת היעד ולכן בפעם הראשונה תצטרכו להציג את בדיקת הקורונה או את תעודת המתחסן שלכם עוד בדלפק הצ'ק אין לפני מסירת המזוודות ושלב הכרטוס ובשלב השני תתבצע בדיקה שנייה רגע לפני העליה למטוס בשער העליה למטוס. לא כל חברות התעופה היום בודקות את זה בתצורה הזאת, ישנם חברות שעורכות בדיקות אקראיות ומבקשים רק מנוסעים מסוימים להציג, ישנם חברות שרק שואלות אם יש בידכם בדיקה ולא מבקשות להציגה, אך אנו לא ממליצים לכם להסתכן ולטוס לאיחוד האמירויות ללא בדיקה, יכול מאוד להיות שתאלצו להישאר בארץ ותפסידו את כספי הטיסה והמלון.

ממתינים למזוודות בדובאי

נכון להיות, בכניסה למדינה בעת מסירת הדלפקים בעמדות הבקרים בדובאי לא תצטרכו להציג את תעודת המתחסן או את בדיקת הקורונה שלכם.

האם צריך מסכות בטיסה לדובאי?

נכון להיום תוכלו לטוס בנוח ומבלי לשאת את המסכה במהלך 3.5 השעות של הטיסה לדובאי, יחד עם זאת בנמל התעופה הבין לאומי של דובאי יש צורך להיות עם מסכה (בנחיתה נציג הנמל ימסור לכם מסכה) חובת עטית המסכה חלה נכון לרגע זה רק בשטח נמל התעופה הבין לאומי של דובאי, כך שלמעשה בבתי המלון בדובאי, באטרקציות בדובאי ובכל מקום אחר בדובאי לא תצטרכו יותר לעטות מסכות.

יחד עם זאת אנו ממליצים להגיע לדובאי עם מסכות

ככל הנראה לא יהיה לכם צורך בכלל במסכות, אך יכול להיות שהנחיות הקורונה ישתנו ברגע הנחיתה שלכם באיחוד האמירויות וחבל שתמצאו את עצמכם לא נכנסים למקום כלשהו רק בגלל שאין בידכם מסכה.  נוסף על כך ישנם אמירויות שמחייבות עטית מסכות או חנויות ספציפיות בהם מבקשים מכם לעטות מסכה (גם אם אין חובת עטית מסכה בשטח) בדרך כלל דרישת עטית המסכה תהיה בחנויות ספציפיות כמו חנויות שמציעות אלכוהול בדובאי או באמירויות אחרות או בחנויות יוקרה ספציפיות שמציגות עצמן כמי שמחויבות לבריאות הלקוחות באופן קיצוני.

רכבת פנימית בנמל התעופה של דובאי

קורונה באבו דאבי

האמירות אבו דאבי נחשבת לאמירות מחמירה יותר בכל מה שקשור להנחיות הקורונה, דת וסוגיות נוספות ולכן ההנחיות באבו דאבי שונות מההנחיות מדובאי, נכון לרגע זה באבו דאבי מבקשים להציג בדיקת קורונה שלילית בתוקף ברוב המקומות, כך שלמעשה אם אינכם מחוסנים תאלצו להציג את בדיקת הקורונה כמעט בכל אטרקציה או פעילות ברחבי אבו דאבי. בדרך כלל בכניסה לאבו דאבי ובבתי המלון לא יבקשו מכם להציג ויבקשו מכם רק באטרקציות או במקומות ציבוריים. אך אנו ממליצים לעמוד בכל הדרישות כדי לא להגיע למצב לא נעים.

לסיכום: אמנם הקורונה כבר מאחורינו אך לא כל המדינות מאפשרות כניסה חופשית אליהם ללא הצגה בדיקה שלילית בתוקף או חיסון ולכן אנו ממליצים לכם להגיע עם כל המסמכים הרלוונטים ומסכות כדי להימנע ממצב לא נעים, נוסף על כך אנו ממליצים תמיד לבדוק בשנית באתר של מדינת היעד את הנחיות הכניסה למדינה ולוודא זאת גם מול חברת התעופה איתה אתם טסים, אנו חיים בתקופה מאוד דינמית בה דברים משתנים מן הקצה אל הקצה במהירות ולכן חשוב להיות מעודכנים כל הזמן. טיסה נעימה ובטוחה!

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן