Skip to content

דיוטי פרי בדובאי – מה שווה לקנות? ועל מה לוותר?

  • by

זה כבר מזמן לא סוד שהישראלים אוהבים לקנות ובכמויות, למעשה אחד המקומות שאנחנו אוהבים לבזבז בהם הכי הרבה כסף הוא הדיוטי פרי, ואם אפשר לקנות בדיוטי בחו"ל אז כמובן שזה עדיף על הדיוטי פרי בארץ, אז מה ההבדלים בין הדיטי פרי בישראל לדיוטי פרי בדובאי? יצאנו לבדוק ויצאנו קצת בשוק.

דיוטי פרי דובאי

למעשה כמעט הכל בדובאי "ענק" אך במבט מקרוב הדיוטי פרי בדובאי לא ענק כמו שמדמיינים אותו לפני – אך שימו לב שגם לא מדובר במקום קטנטן. למעשה המקום תוכנן ועוצב בדיוק לפי כל מה שהתייר הממוצע צריך, תוכלו למצוא בדיוטי פרי המרכזי של איחוד האמירויות בדובאי: חנויות נעלים, חנויות בגדים, מתחם מזון עשיר, חנויות ממתקים ומזכרות ועוד.

איך המחירים בדיוטי פרי בדובאי?

הכל תלוי במה אתם רוצים לקנות – למעשה אם בארץ תצטרכו לקחת "משכנתא" כדי לאכול ארוחת צהרים, זה לא המקרה בדובאי. המקום המדהים הזה פורס מכונות שתייה רבות שמוכרות במים במחירים של דירהמים בודדים (כמה שקלים) לעומת הדיוטי פרי בארץ שניתן למצוא שם בקבוק מים קטן ועלוב במחיר מופקע של לפחות 12 שקלים. גם במתחם האוכל הופתענו כי ארוחת המבורגר צ'יפס ושתייה תהיה זולה וטעימה משמעותית מהמחירים בארץ.

צילום מתוך עמדה של מקדולנס בדובאי

ומה לגבי קניות אחרות? כמו בגדים?

אם אתם טסים בתקופת הסיילים של דובאי (למעשה מדובר בתקופת יוני- אוגוסט) תוכלו למצוא מבצעים הזויים. למעשה תוכלו לרכוש חולצות של המותגים המובילים בעולם כמו הוגו בוס במחיר של חולצה רגילה ופשוטה בארץ. אם נערוך השוואה קצרה בין חולצה ממותגת של הוגו בוס בארץ לבין חולצה זהה בדיוטי פרי בדובאי נגלה פער דמיוני.

חולצת הוגו בוס בארץחולצה זהה בדיוטי פרי בדובאי
מחיר ממוצע  390 ₪מחיר ממוצע 100 ₪

וכמובן שזה לא נגמר כאן, בעונת המבצעים החמה של דובאי תוכלו למצוא מגוון פריטים בהנחות של לפחות 80% מהמחיר המקורי שלהם.

מה בכל זאת לא לקנות בדיוטי פרי בדובאי?

לעולם, אבל לעולם אל תמירו את הכסף שנשאר לכם בצ'יינג'ים בדיוטי פרי! למעשה זה כבר נוהל שאנחנו ממליצים עליו בכל רחבי העולם. בשל עלויות השכירות הגבוה של חנות בכל מדינה במיקום הדיוטי פרי עלויות התפעול מושלכות עליכם הלקוחות.

או במילים אחרות?

הכסף שלכם שווה הרבה פחות מאשר אם תמירו אותו במקום אחר, למעשה אתם תופתעו לגלות פער שמתחיל מאחוזים קטנים ועד עשרות אחוזים תלוי במטבע אותו תרצו להמיר וכמובן בכמות אותה תרצו להמיר.

אז מה בכל זאת מומלץ לעשות עם העודף שנשאר מהטיול?

בדיוטי פרי ישנם המון "אריזות חיסכון" של שוקולדים ומזכרות שונות שמוצעות במחיר נמוך משמעותית מהמחירים שנמצאים ברחבי איחוד האמירויות, שימו לב כי לא כל "אריזת חיסכון" באמת תחסוך לכם כסף ולפעמים מדובר במצג שווא. ולכן תמיד מומלץ לערוך השוואה בין מחיר השוקולד הבודד לבין המחיר שמאחד בתוכו מספר פריטים שונים במחיר מיוחד.

לפעמים השוקולד שקניתם יכול לעזור לכם לקבל רכב חדש!

הגרלה על רכב בדובאי

בדובאי כמו בדובאי הם יודעים לפנק בענק! למעשה ישנם מבצעים מתחלפים לתיירים המבקרים ורוכשים בדיוטי פרי בדובאי מוצרים שונים, ההגרלות מתקיימות שם על בסיס שבועי וניתן לזכות בפרסים שונים בשווי של מאות אלפי שקלים. החל מרכבים חדשים, סכומי כסף הזויים ועוד הפתעות שונות שיכולות להפוך את החופשה בדובאי להרבה יותר טובה, שימו לב לדרישות להשתתפות בהגרלות השונות שנערכות בדיוטי פרי בדובאי. בדרך כלל יש לרכוש את המוצרים ע"י כרטיס אשראי של חברה ספציפית ולא במזומן או שיש מינימום קנייה. לרוב התיירים שמגיעים לנמל התעופה של דובאי אין סבלנות להשתתף בהגרלות ולכן הם לא ממלאים את טפסי ההרשמה בהגרלות כך יוצא מצב שסיכויי הזכייה שלכם גבוהים משמעותית מכל זכיה בהגרלת "לוטו" שנערכת בארץ.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן