Skip to content

דילים לדובאי בחנוכה | כל מה שלא מספרים לכם | קריאה חובה!

  • by

חג החנוכה עוד רגע מגיע וכדי לסגור חופשה בארץ, צריך ממש "נס" המציאות באיחוד האמירויות שונה ממש, אם בארץ חופשה ממוצעת למשפחה בת 5 נפשות למשך שבוע תעלה עשרות אלפי שקלים ולא תכלול כמובן את הכניסה וההשתתפות באטרקציות השונות, הנסיעות ממקום למקום, ואת התשלומים שאמנם נראים זניחים אך בסופו של דבר מצטברים למאות שקלים נוספים כמו חנייה והמחייה היום יומית, חופשת הכל כלול באיחוד האמירויות תעלה לכם כמו רק הבזבוזים בארץ, וכן בלי שום "נס חנוכה" לא פלא שבשנה שעברה בדיוק בתאריכים אלו עשרות אלפי ישראלים בחרו לבקר באיחוד האמירויות מיד עם חתימת הסכמי אברהם.

רגע לפני שסוגרים חבילה לדובאי בחנוכה, האם מזג האוויר מתאים?

חג החנוכה השנה נופל בין התאריכים ה 28 לנובמבר ועד ה 6 בדצמבר, כך שממש לא תצטרכו "נס" כדי שמזג האוויר בדובאי יהיה מתאים עבורכם. בעוד בחודשים אלו בארץ הטמפרטורות כאן צונחות, אנו נכנסים לשעון החורף ומזג האוויר נהיה קריר, חשוך ואף מדכא אתם תגיעו לדובאי בדיוק במזג אוויר האידילי. למעשה בעקבות הסכמי אברהם (הסכמי השלום) בין איחוד האמירויות לבין מדינת ישראל לא תצטרכו לטוס עד תאילנד כדי לחוות שוב את השמש הנעימה ומזג האוויר בדובאי בתאריכים אלו ינוע בין 27 ל 30 מעלות. למעשה חודשים אלו הם עונת התיירות המרכזית בדובאי כך שתמצאו את רוב האטרקציות פתוחות ומלאות חיים.  

האם רק מחוסנים יכולים לטוס לדובאי?

בניגוד למדינות רבות אשר הם סגורות לישראלים שעדיין לא התחסנו או התחסנו ותוקף החיסון כבר פג, איחוד האמירויות מאפשרת כניסה לתיירים ישראלים לא מחוסנים עם בדיקת קורונה (בדיקת PCR) שלילית, וביצוע בדיקה נוספת בנחיתה בדובאי לאחר החזרה לארץ כנראה שתצטרכו להיות בבידוד קצר אם אינכם מחוסנים אך זה שווה כל שנייה מהביקור באיחוד האמירויות, את ההנחיות לגבי הבידוד, או טיסה למדינות השונות מומלץ לבדוק כל הזמן באתר משרד הבריאות מכיוון שההנחיות משתנות לעיתים קרובות.

התור לבדיקת קורונה בשדה התעופה בדובאי – מיד לאחר הנחיתה

שנייה אחת לפני שסוגרים דיל לדובאי בחנוכה, האם צריך ויזה?

למעשה עד לפני מספר ימים כל הישראלים אשר היו סוגרים חבילות לדובאי היו חייבים להוציא ויזה (אשרת כניסה) שעולה כ – 150 ₪ לאדם ומצריכה מילוי של טופס באנגלית, בעקבות ההסכמים האחרונים והדדים בין מדינת ישראל לבין איחוד האמירויות בוטלה הויזה לשני הצדדים כך שלמעשה נחסך לכם זמן רב ובירוקרטיה לפני הטיסה לאיחוד האמירויות, גם המעבר בין האמירויות השונות לדוגמא המעבר בין דובאי לאבו דאבי פתוח לרווחה ואין צורך בשום ויזה או אשרת כניסה.

הטיסה השנייה לדובאי מישראל

חג החנוכה בדובאי לשומרי המסורת

אם אתם לא מוכנים לוותר על הסופגניות, הלביבות ועל אווירת החג גם שאתם נמצאים בחו"ל תוכלו לבקר בבית חב"ד דובאי שנפתח לאחרונה, כנהוג בבתי חב"ד ברחבי העולם נערכים סעודות כשרות בחגים, בבתי חב"ד ברחבי העולם יש מסעדה כשרה שבה ניתן לאכול, בית כנסת שניתן להתפלל בו ובדרך כלל גם מין "קיוסק" קטנטן שמציע מכירת מוצרים כשרים בעלויות סמליות רק כדי לתחזק את המקום. במידה ואתם מעוניינים לגוון במעט, ולהינות מאוכל ישראלי כשר וטעים גם במקום אחר תוכלו לבקר במסעדה הישראלית החדשה שנפתחה לפני זמן קצר ועונה לשם "תל אביב" המסעדה ממוקמת בקומה ה- 37 באחד המלונות היפים בדובאי  THE H ומציעה את שלל המאכלים שאנו הישראלים כל כך אוהבים לאכול כמו: על האש, קוסקוס, קובה וממולאים. בנוסף אם אתם מחפשים אוכל עם טעם ישראלי אך תעודת הכשרות פחות קריטית לכם יש בדובאי עשרות מסעדות שונות שמציעות אוכל שמזכיר את האוכל הישראלי אך ללא תעודת כשרות.

מסעדה טורקית בדובאי (לא כשרה)

מהם האטרקציות שאסור לפספס בחנוכה בדובאי?

השנה נערכת בדובאי תערוכת האקספו, אך אל תיתנו למילה "תערוכה" להטעות אתכם במדובר באירוע ה – 3 בגודלו בעולם אשר מכיל נציגות של מדינות רבות מרחבי העולם הכולל ממש פסטיבל של אוכל כמעט מכל מקום על גבי הגלובוס, מופעי תרבות שונים, משחקים והצצה לטכנולוגיות הכי מיוחדות מרחבי המדינות השונות וכן, כמובן גם לראשונה נציגות ישראלית בביתן. מעבר לכך מזג האוויר החמים בדובאי בחנוכה מאפשר השכרת אופנוע ים בדובאי חוויה שמומלצת במיוחד בשל האדרנלין הרב מהשיט בכלי זה, מעבר לכך שבארץ כדי להשכיר אופנוע ים חייבים לעבור תיאוריה וטסט באיחוד האמירויות רק תאלצו להיפרד מכמה מאות שקלים בודדים כדי להשכיר אופנוע ים ולוותר על כל הבירוקרטיה הקשה של הארץ. יש אופציות רבות ונוספות כמו השכרת מסוק בדובאי או ביקור בבורג' חליפה אך אלו אטרקציות שניתן כמובן לעשות כמעט לאורך כל השנה ולא רק בחג החנוכה.

מכוניות ספורט – חלק מהנוף בדובאי

כמה כסף צריך לבזבוזים בדובאי בחנוכה?

אחת השאלות הקשות שאנו נשאלים עליהם פעם אחר פעם הוא כמה כסף צריך להביא לדובאי, התשובה משתנה מאדם לאדם וזאת על פי אופי הטיול שלו, למרות הסטיגמות הרבות כי "דובאי יקרה" ולא ניתן לבקר בה בעלות זולה אנו דווקא רוצים להציג בפניכם זווית מעט שונה. ניתן לסגור בדובאי מלונות ברמה טובה (אמנם לא 5 כוכבים) אך במיקום טוב, עם שירותי ניקיון חדרים, ואפילו מתקנים שמציעים המלונות המפוארים כמו ג'קוזי ובריכה מחוממת במחירים זולים להפליא של כ – 120 ₪ לאדם ללילה, לגבי השהות בדובאי בחנוכה כדי לחסוך כסף עדיף להשכיר רכב מאשר להתנייד באמצעות מוניות אף על פי שעלות נסיעה שם זולה משמעותית מהארץ. מחירי האטרקציות גם שונים מאטרקציה לאטרקציה אך בדרך כלל מחיר ממוצע לפעילות לא שגרתית תעלה בין 100-300 ₪ לאדם, כך טיול ממוצע שלא מכיל בכל יום ביקור בפעילות מטורפת אלא סיור רגלי וחופשת "בטן גב" אך עם התפנקות מידי פעם במסעדה טובה, או ביקור במקומות שאסור לוותר עליהם יכול להגיע ל 370 ₪ לאדם ליום כולל הכל. כמובן שאפשר לקרוא את המדריך המיוחד שלנו על אטרקציות בחינם בדובאי ואף להוריד את המחיה היומית בדובאי לשקלים בודדים אך אם האוכל בא התיאבון כמו שאומרים, אם כבר סגרתם דיל מדהים לדובאי וחסכתם על המלון והטיסה אנו ממליצים להגיע עם לא פחות מ – 650 ₪ יומי כדי שבאמת תוכלו לנצל כל רגע מבלי לחשוב על כמה כסף נשאר לכם בכיס.

האם צריך לעשות ביטוח נסיעות כדי לבקר בדובאי בחנוכה?

חד משמעית כן, גם אם החלטתם לטוס ולחסוך שקל לשקל הדבר החשוב ביותר בנסיעה לחו"ל הוא כמובן ביטוח הבריאות שלכם. במידה ותחלו בקורונה במהלך הטיול או שתזקקו חלילה לטיפול רפואי כזה או אחר בעקבות תקרית באיחוד במקרה הטוב (ללא ביטוח רפואי) תאלצו להיפרד מאלפי שקלים ובמקרה הרע מעשרות אלפי שקלים, לכן מומלץ לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל שמכסה גם השתתפות בפעילויות אקסטרים שונות, כך שלא תצטרכו לחשוב פעמיים לפני שאתם משתתפים בפעילות מסוימת וכמובן לא לדאוג למקרה שמשהו ישתבש, כאשר אתם סוגרים את ביטוח הנסיעות לחו"ל וודאו מול חברת הביטוח כי היא מספקת לכם "כרטיס אשראי" שיוטען בכסף במידת הצורך כך שאם חלילה תזדקקו לטיפול כלשהו הכסף ישולם מכרטיס האשראי של חברת הביטוח ולא מהכסף שאתם הבאתם לחופשה בדובאי ולמעשה תצטרכו לאחר החזרה לארץ להתעסק בבירוקרטיה מעצבנת כדי להוכיח שאכן זהו הסכום ששילמתם, שאכן נזקקתם לטיפול רפואי, ולחכות זמן עד לקבלת הכסף מחברת הביטוח.

האם עדיף לקנות סים בארץ או לקנות סים בדובאי בנחיתה?

מחירי חבילות התקשורת, שיחות, הודעות ואינטרנט די זהים בין סגירתם עם חברת סלולאר ישראלית לבין רכישת סים מקומי, אך למרות המחיר הכמעט זהה מומלץ לרכוש סים במעוד מועד בארץ ולא באיחוד האמירויות. מטיילים רבים מדווחים כי כאשר הם רכשו סים מקומי לא כל השירותים היו זמינים עבורם להתקשרות, לדוגמא אפליקציית וואצפ לא נתנה להם אופציה לשוחח עם קרוביהם בארץ באמצעות שיחת וידאו ואף אפליקציות של שיחות וידאו נוספות לא עבדו בצורה הטובה ביותר.

אין לכם כוח לשבת שעות ולתכנן טיול שלם?

אם אתם לא מהאנשים שישבו שעות על גבי שעות כדי לחפש ולמצוא את הדיל המושלם, יכנסו לעשרות אתרי אינטרנט שונים כדי להוזיל את החופשה בכמה עשרות שקלים, ויסעו למסעדה שממוקמת שעה נסיעה רק בגלל שהמנות בהם זולות ב – 20 שקלים תוכלו לתת לאנשים אחרים לעשות זאת עבורכם, ניתן לחייג ישירות אלינו כדי שנמצא עבורכם את הדיל המושלם או לחלופין פשוט לסגור חבילה דרך חברה שמציעה טיולים מאורגנים לדובאי כך שתוכלו לטוס עם קבוצה של ישראלים לחו"ל ולתת למדריך לשבור את הראש במקומכם.

5/5 - (2 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן