Skip to content

השכרת רכבי יוקרה בדובאי | ממה להיזהר? ומאיפה להזמין?

  • by

לפעמים חלומות מתגשמים, אין אחד שלא חלם לנסוע בפרארי, בנטלי או מזראטי אך החלום לפחות בישראל? די רחוק מהמציאות. אם החלטתם כבר לבקר בדובאי ולטעום מהאמירות שמציעה את האפשרויות הבלתי אפשרויות אל תוותרו על השכרת רכב יוקרה, למעשה זה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם. יצאנו לדובאי כדי לבדוק בשטח איך התהליך עובד, ממה צריך להיזהר, וכל מה שחשוב לדעת לפני שמשכירים רכב יוקרה בדובאי.

כמה עולה להשכיר רכב יוקרה בדובאי?

השכרת רכב יוקרה בדובאי מתחילה מ 1,000 שקלים לרכב ויכולה להגיע גם לעשרת אלפי שקלים להשכרה של יום בודד, מחירי ההשכרה משתנים בהתאם למספר פרמטרים ובניהם:

  • משך זמן השכרת רכב היוקרה בדובאי – יום אחד או יותר
  • מועד ביצוע הזמנת הרכב (כמה זמן מראש אתם מזמינים)
  • חברת השכרת רכבי היוקרה בדובאי (דרך מי הזמנתם)

שימו לב כי דווקא בנושא המחיר, נושא שאנו הישראלים כל כך אוהבים להתמקח עליו ולחפש תמיד פתרונות יצירתיים להוזלת המחיר עדיף לא לגעת, זכרו כי כאשר אתם משכירים רכב יוקרה בדובאי עלולים לצוץ בעיות שונות כך שלפעמים עדיף לשלם קצת יותר אך לנהוג בראש שקט מאשר להסתבך עם חברה מפוקפקת ולא אמינה שתגרור אתכם לצרות במדינה זרה.

דוגמאות למחירי השכרת רכב ליום אחד שלם:

סוג הרכב:עלות השכרה בשקלים ליום אחד
Maserati Quattroporte 20201,000 ₪
Mercedes GT 63 S 4MATIC2,000 ₪
Bentley Continental GT2,900 ₪
Lamborghini HURACAN COUPE2,300 ₪
Ferrari 488 Spider2,600 ₪

יש לשים לב כי בטבלה זאת מוצגים רק חמישה רכבי יוקרה אך מבחר רכבי היוקרה עשיר יותר ורחב יותר, אנו יודעים למצוא לכל אדם את רכב היוקרה המושלם בעבורו וכמובן שהמחירים המוצגים בסקירה זו הינם נכונים לרגע כתיבת הכתבה ועלולים להשתנות במעט.

מה צריך כדי להשכיר רכב יוקרה בדובאי?

כדי להשכיר רכב יוקרה בדובאי תצטרכו להוציא רישיון נהיגה בין לאומי, את רישיון זה תוכלו להוציא ברוב חנויות המשקפים או ברשתות הפארם השונות, זהו תהליך פשוט, קצר ומהיר וכל מה שנדרש הוא להגיע עם רישיון הנהיגה הישראלי שלכם אל החנות, לשלם סכום מצחיק של כעשרה שקלים ולקבל את הרישיון, שימו לב שרישיון הנהיגה הבין לאומי הינו רישיון עם תוקף לזמן קצר מאוד.

מה חשוב לדעת לפני שמשכירים רכב יוקרה בדובאי?

ביטוח שמכסה הכל – הדבר הכי חשוב רגע לפני שאתם חושבים על השכרת רכב יוקרה בדובאי הוא לבדוק היטב את הביטוח, שימו לב כי רכב יוקרה הוא דבר שאינו זול ועלותו תהיה שווה למאות אלפי שקלים במינימום ולכן חשוב לבדוק טוב טוב כי הביטוח של הרכב מכסה כל בעיה אפשרית שעתידה לצוץ החל מתאונה חלילה, לשריטת הרכב, החלפת גלגל, סדק או שבר בחלון או כל דבר אחר העלול לגרור חיוב של עשרות אלפי שקלים בעבור תיקון הנזק.

תעדו וצלמו הכל כאילו אין מחר – הרכב הגיע אליכם, ההתרגשות בשיאה וכשהרגש גבוה התובנה די נמוכה, כן.. זוהי הטעות של רוב חובבי רכבי היוקרה, המהירות! לכן קחו נשימה קצרה, עצרו את ההתרגשות ושנייה לפני שאתם עולים על הרכב תדאגו לצלם את הרכב בוידאו ובתמונות סטילס מכל כיוון אפשרי, שימו לב כי הרכב שקיבלתם עובד כראוי, כי אין עליו שריטות או פגמים כלשהם, ושלא מסתתר שם משהו שעלול להוות בלאגן.

בקשו הסבר מלא – כמעט כל מי שמשכיר רכב יוקרה בדובאי אינו נוהג על רכב זהה בארץ ולכן יש הבדל מטורף בין נסיעה ברכב משפחתי רגיל במדינת ישראל לבין נסיעה ברכב יוקרה בדובאי, בקשו ממשכיר הרכב הסבר מלא על כל כפתור וכפתור ברכב, מרמת הדלקת המזגן, מצב ספורט,  תדלוק הרכב וכל דבר אפשרי אשר תצטרכו להשתמש בו במהלך הנהיגה שלכם, רכבי יוקרה נוצצים יכולים להיות מסובכים במבט ראשון ולכן אם כבר החלטתם להשכיר רכב יוקרה בדובאי חבל שתנהגו בו מבלי לנצל את כל האפשרויות או לחלופין תאלצו להתפשר על מזגן, מושב לא נוח או כל דבר אחר שעלול לפגוע בחוויה שלכם.

תחנות דלק באזור –כנראה שלא תרדו מהרכב כל כך במהירות ולכן לפני שאתם מחליטים לתת גז, בקשו ממשכיר רכב היוקרה בדובאי להראות לכם איפה נמצאות תחנות הדלק המרכזיות ברחבי דובאי, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להיתקע בחום של דובאי ללא דלק באמצע הדרך כאשר אתם מחכים לצוות הסיוע.

תכנון מסלול מפורט –בחלקים נרחבים באיחוד האמירויות ישנם אמצעי זיהוי מהירות מתקדמים ולכן אתם עלולים לקבל קנסות מטורפים בעבור נהיגה במהירות, לכן רצוי לתכנן את מסלול הנסיעה שלכם מראש, לדעת היכן ממוקמות מצלמות המהירות והיכן אין מצלמות מהירות והנהיגה במהירות גבוה מותרת בה ללא שום חשש מעבר לכך, חשוב לדעת היכן להחנות את הרכב ולבדוק את אופציות התשלום בעבור החניה, כנראה שלא הייתם רוצים לראות את הפרארי שלכם נגררת מול העיניים או מקבלת דו"ח מהמשטרה המקומית.

איש קשר מקומי – עליכם לשאול את כל השאלות האפשריות, אך אם עדיין קרה ואינכם מסתדרים עם הרכב או חלילה קרתה תקלה כלשהי עם הרכב חשוב מאוד שיהיה לכם איש קשר מקומי שזמין עבורכם ויוכל לסייע בפתרון הבעיה במהירות ועם זמינות לאורך רוב שעות היממה.

מה חברות השכרת רכבי יוקרה בדובאי דורשות?

כל חברות השכרת רכבי היוקרה דואגת לבטח את עצמם במקרה של פגיעה או הריסת הרכב או לחלופין קבלת דו"ח נהיגה כלשהו ולכן הם דורשות מהלקוח להשאיר פיקדון כספי של כחמשת אלפים דירהם בעבור השכרת הרכב, הפיקדון יורד באופן אוטומטית בכרטיס האשראי וחוזר אל הלקוח לאחר תקופת הזמן שסוכמה איתו (עד לבדיקה כי הרכב לא עבר תאונה או לא קיבל דו"ח) בדרך כלל הפיקדון חוזר לאחר כחודש ימים אך לעיתים הוא חוזר אל משכיר הרכב בתקופה מהירה יותר.  קיימות חברות השכרת רכבי יוקרה בכל רחבי העולם שמנצלות ופוגעות בתיירים בכך שאינן מחזירות את הפיקדון, הם מודעים לתהליך המשפטי הארוך, לטיסות ולכאב הרב ולכן הן מציעות רכבים במחירים לא הגיוניים אך עוקצות את התיירים בפיקדון ובחיובים נוספים ולא הגיונים ולכן כאשר אתם בוחרים להשכיר רכב יוקרה בדובאי עדיף לשלם כמה שקלים יותר ולנהוג בטוח ועם ראש שקט מאשר להגיע לארץ ולהיות מופתעים לאחר כל חיוב מוזר בחשבון האשראי שלכם.

מה מחיר הדלק בדובאי?

אחד החלקים היותר אהובים עלינו במהלך המסע הלא שגרתי אל לב ליבה של איחוד האמירויות, למעשה מחירי הדלק בדובאי זולים באופן קיצוני מאשר מחירי הדלק בישראל ולשם השוואה קצרה הכנו בעבורכם טבלה קטנה שתראה לכם שחור על גבי לבן את ההפרשים ההזויים בין מחירי הדלק באיחוד האמירויות לבין מחירי הדלק ההזויים והגבוהים במדינת ישראל.

סוג הדלק  מחיר בישראלמחיר בדובאי
בנזין 9810 ₪ לליטר 2.10 ₪ לליטר
בנזין 957.80 ₪ לליטר2.17 ₪ לליטר

אך מחירי הדלק הזולים הם לא הדבר היחיד שזול באופן קיצוני בתחנות הדלק באיחוד האמירויות, גם אם תבחרו לקנות מספר מוצרים בסיסים כדי להתרענן בתחנת הדלק כמו: שוקולד מקומי, מים, חטיף או כריך אתם תופתעו לגלות פער גדול בין המחירים בתחנות הדלק במדינת ישראל לבין תחנות הדלק ברחבי איחוד האמירויות.

לסיכום: אם בחרתם להשכיר רכב יוקרה, אל תנסו לחפש את הזול, הזול בדרך כלל עולה ביוקר ולכן כאשר אתם מתכוונים לנהוג על רכב ששווה לפחות כמה מאות אלפי שקלים אל תעזו אפילו לנסות לחסוך כמה שקלים בודדים, זכרו כי השקט הנפשי שלכם והבטיחות שלכם היא לפני הכל, דאגו לביטוחים עוד מהארץ והזמינו את הרכב שחלמתם עליו מראש, כי בדרך כלל לא כל רכבי היוקרה יהיו זמינים בעבורכם מהיום למחר.

5/5 - (5 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן