Skip to content

טיסה לדובאי בקיץ – כדאי או לא?

  • by

עוד כמה רגעים הקיץ מגיע אלינו ואיתו גם החיפושים אחר יעד חלומי לטיסה לחו״ל, לאחר חתימת הסכמי אברהם איחוד האמירויות הפכה להיות אחת המדינות המבוקשות ביותר לטיסה אליה לחו״ל ונכון לרגע כתיבת אלה היא ממוקמת במקום השני בכמות הטסים אליה מנמל התעופה בן גוריון, אך איחוד האמירויות ודובאי בפרט הם מקומות חמים, לכן נשאלת השאלה האם כדאי לטוס לדובאי בקיץ? או שעדיף לוותר ולחפש יעד אחר.

  1. לא חייבים להיות רק בחוץ – דובאי מציעה שלל פעילויות במקומות סגורים וממוזגים ולכן ניתן לבקר בדובאי לאורך כל ימות השנה, וכן גם בעונת בקיץ החמה. כחלק מהפעילויות שניתן לעשות בדובאי בחודשי הקיץ החמים הם: ביקור בקניון העצום בדובאי (קניון דובאי) , כניסה ל – ״חרמון״ של דובאי – למעשה מתחם ענק שממוקם בתוך קניון אחר בדובאי, קניון האמירויות ומציע מתחם ענק וקפוא עם המון פעילויות בדיוק כמו שיש בחרמון, גלישת סקי, רכבל, מזחלות ועוד. פארקי מים – אין כמו קפיצה לבריכה בדיוק בימים החמים בשנה, בדובאי יש מספר פארקי מים שונים שניתן ללכת אליהם ברגעים החמים ביותר והמפורסם שבהם הינו פארק המים אטלנטיס שנמצא על האיים המלאכותיים של דובאי, מעבר לכך בדובאי יש גם פארק שעשועים מקורה שניתן ללכת אליו ובכך להינות במיזוג המושלם.
  1. אין מצב שלא הייתם באילת בקיץ – למעשה מזג האוויר בדובאי מזכיר במעט את מזג האוויר של אילת בחודשי הקיץ; אך זה לא אומר שאנשים לא נוסעים לאילת.. הרי בכל שנה אילת מפוצצת בתיירים מכל רחבי העולם, איך אומרים? מתרגלים לחום. חופשה בדובאי בחודשי הקיץ החמים הם קצת יותר חמים מאילת אך לא ניתן להשוואת את החוויה השונה בין חו״ל לבין ביקור חוזר בארץ.
  2. זול יותר בחודשי הקיץ– למעשה מי שטס לדובאי בקיץ מרוויח יותר! – מחירי בתי המלון והטיסות יורדים באופן משמעותי ולכן החופשה תעלה לכם בממוצע בכ.- 20% פחות
  3. דובאי לא עמוסה – טיסה לאיחוד האמירויות בחודשי הקיץ היא יתרון מעולה, עונת התיירות בדובאי היא בחודשי החורף הישראלים ולכן כאשר טסים לדובאי לא בעונת התיירות רוב האטרקציות והפעילויות השונות בדובאי יהיו ריקות מאנשים, כך שמקום להמתין זמן יקר בתור לאטרארציה כזאת או אחרת פשוט תוכלו להספיק כמה פעילויות בדיוק באותו הזמן.
  4. לא עונת התיירות אך עונת המבצעים – דובאי נבנתה במיוחד לתיירים, ולכן כדי למשוך את התיירים גם בחודשי הקיץ החמים ישנם ירידי מכירות ענקיים עם הנחות מוגזמות ביותר, בחודשי הקיץ החמים תוכלו למצוא הנחות כמו בבלאק פריידי.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן