Skip to content

טיסה לדובאי בראש השנה ב 319$ בלבד (הלוך חזור) הדילים והשיטות במקום אחד

  • by

אם כבר בחרתם לטוס לחו"ל בראש השנה אין ספק שדובאי זהו אחד היעדים המומלצים ביותר לביקור, "שנהיה לראש ולא לזנב" מתחבר מעולה עם האופי המיוחד של האמירות דובאי שאוהבת להיות ראשונה בכל פרמטר אפשרי החל מהמגדל הגבוה בעולם, הבריכה העמוקה בעולם והמזרקה הגדולה בעולם וכמובן שאלה רק חלק קטן מהדברים בהם האמירות דובאי היא הראשונה בתחום, בכתבה מיוחדת לקראת ראש השנה בדקו עבורכם את השיטות והטריקים שיחסכו לכם כסף בביקור הקרוב באיחוד האמירויות ויעזרו לכם למצוא את הדיל המושלם למשפחה, כדי שתהיו לראש ולא לזנב!

רגע לפני שסוגרים טיסה לדובאי בראש השנה- מה מזג האוויר?

למעשה טיסה לדובאי בראש השנה היא טיסה מושלמת, מזג האוויר באיחוד האמירויות בתקופת ראש השנה הישראלי הוא בדיוק כמו שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים, שמש! למעשה לא צריך לטוס עד לפיליפינים או לתאילנד כדי להשתזף בשמש החמימה, יתרון נוסף לטיסה בראש השנה לדובאי הוא כמובן הערפל בשעות המוקדמות של הבוקר, למעשה בתקופה זו בשנה יש לעיתים קרובות ערפל כפי שאתם מכירים בדרך כלל מהתמונות יוצאות הדופן בחשבונות האינסטגרם השונים בהם רואים מגדלים משתלבים עם השמיים. אם אתם אוהבים להצטלם ומחפשים לגרוף לייקים, תגובות ושיתופים כנראה שראש השנה זה הטיימינג המושלם בשביל הטיסה שלכם לדובאי.  דבר נוסף שחשוב לדעת הוא כי ראש השנה לא נכלל ב – "תקופת התיירות" באיחוד האמירויות כך שלמעשה אתם תזכו לראות את דובאי כפי שרבים לא זוכים לראות אותה, לא עמוסה! דבר שיקצר לכם תורים לחנויות, מתקנים בפארקי השעשועים השונים ויספק לכם נוחות מקסימלית.

איך מוצאים טיסה זולה לדובאי בראש השנה?

  • בחרו בקונקשין – על נוחות משלמים, למעשה במידה ותחפשו טיסה עם עצירת ביניים תוכלו להוזיל את מחיר הטיסה שלכם לפחות ב – 20% לכרטיס בודד, יש טיסות עם עצירות ביניים קצרות מאוד, כך שלמעשה אתם תוכלו להרוויח עוד דיוטי פרי נוסף במהלך החופשה שלכם, לעצור להתרעננות קצרה במדינה נוספת ואפילו אם יהיה לכם מספיק זמן לטעום את אחד המאכלים המקומיים או לרכוש מזכרת נוספת.
  • משנים קצת את התאריך – מסתבר שאנשים גמישים מרוויחים יותר, ניתן לטוס כמה ימים לפי תחילת החג בכך למצוא טיסות שזולות בעשרות אחוזים רק בגלל הבדל של כמה ימים בתאריך!
צילום מסך מתוך סקיי סקאנר אתר השוואת מחירי טיסות
  • בוחרים שעות לא נוחות – לשעות הטיסה יש משקל רב במחירה ולמעשה כאשר בוחרים טיסות שטסות בהלוך בשעה מאוחרת וחוזרות בשעה מוקדמת בדרך כלל המחירים של טיסות אלו יהיו זולים באופן משמעותי מטיסה אחרת באותה היום רק בשעה שהיא נוחה יותר ושעה שאינה "שורפת" לכם את כל היום, אם יש לכם חופש עדיף לפעמים להוסיף רק שני ימים לטיסות ובכך להרוויח מחיר שהוא זול בצורה משמעותית.
  • לפעמים עדיף לא להיות בראש: בדרך כלל הראשונים שמזמינים כרטיסי טיסה מרוויחים, אלו האנשים שמתכננים כל צעד וצעד ומזמינים את הטיסה והמלון חודשים לפני החג כדי לא לספוג את עליית המחירים עקב הביקוש, אך לפעמים עדיף לא להיות בראש ולכן דילים של הרגע האחרון יכולים להפתיע ולמצוא לכם טיסות לדובאי גם בפחות מ 319$ ואפילו מלונות חמישה כוכבים במחירים שעדיין לא הכרתם, למעשה ככה שהמועד מתקרב ולחברות השונות יש מקומות פנויים הם יעדיפו תמיד למכור אותם ולהרוויח גם סכום כסף קטן מאשר להפסיד כסף ושהמקום ישאר ריק בטיסה או בחדר בית המלון.
  • ביטולים של הרגע האחרון: ישנם קבוצות שונות בפייסבוק, וואצפ וטלגרם שנמצאים בהם ישראלים שנאלצו לוותר על החופשה שהזמינו בחו"ל והם למעשה מוכרים חופשה שלמה במחיר עלות או לפעמים גם במחיר נמוך משמעותית מהמחיר שאותו הם הזמינו רק בגלל שאין להם אופציית ביטול ורק אופציית שינוי שם, במידה ואתם בוחרים באפשרות זו שימו לב לבדוק היטב מי הוא האדם אשר מוכר את החופשה, בדקו מול הסוכן כי באמת קיימת חופשה כזאת וכי לא מדובר בהונאה מכל סוג שהוא.

לפעמים החלק הזול הוא לא הטיסה

אין ספק בכלל שהצעד הראשון לתכנון חופשה הוא חיפוש טיסה, או יותר נכון "חיפוש טיסה זולה" אך לעיתים אנו מפספסים חופשה זולה מאוד בחו"ל רק מכיוון שהטיסה "יקרה יחסית" אך לא מחשבים את כל הפרמטרים הנלווים אל הטיסה כמו: המלון, האטרקציות, האוכל וכל מה שצריך מעבר לכך ולכן לפעמים עדיף להוסיף עוד כמה דולרים לטיסה ולבצע את החיסכון על חשבון המלון שכנראה לא תהיו בו יותר מידי (הרי אתם מטיילים רוב היום ורק חוזרים להתקלח ולישון בו) או על חשבון האוכל שניתן למצוא בדובאי רשתות מזון כמו בארץ רק במחירים זולים באופן משמעותי, לשם השוואה קצרה ארוחת ילדים במקדולנס תעלה רק 12 שקלים שבסכום זה בארץ אפשר לקנות אולי רק את השתייה לצד הארוחה.

מתוך: pexels

כמה תעלה חופשה בארץ בראש השנה לעומת חופשה בדובאי בראש השנה?

ראש השנה הוא חג של התחלות חדשות, סדר ודברים רבים ולכן החלטנו לעשות לכם סדר בתכנון החופשה ולבדוק האם באמת משתלם לטוס לדובאי בראש השנה או שהפעם עדיף לוותר על החוויה ולהישאר בארץ. לשם כך ערכנו השוואה הכוללת מספר פרמטרים ובניהם: מחיר הטיסה לדובאי מול מחיר הטיסה ליעד המבוקש ביותר בישראל, אילת. מחיר מלון ברמת חמישה כוכבים (וכמובן מלון שנמצא באזור טוב וזוכה להמלצות רבות ממטיילים)

מחיר טיסה לאילתמחיר טיסה לדובאימחיר מלון באילתמחיר מלון בדובאי    
350 ₪1,700 ₪ לאדם900 ₪ ללילה לאדם350 ₪ ללילה לאדם

למעשה מחירי המלונות בארץ בתקופת חג ראש השנה קופצים למחירים לא הגיוניים, במידה וכבר הצלחתם למצוא מחיר שהוא חצי הגיוני בטח תופתעו לגלות שמדובר במלון לא מומלץ או לא פופולארי ברוב המקרים וזאת בגלל שרוב המלונות בתאריכים האלה באילת נמצאים בתפוסה מלאה לעומת דובאי בה תוכלו ללון במלון בו אתם רוצים ובמחיר מצחיק לעומת התמורה המלאה.

לסיכום: חופשה בדובאי היא דבר מדהים, לא ניתן להשוואת את החוויה של טיסה לחו"ל, ביקור בגורדי השחקים יוצאי הדופן של דובאי לחופשה במדינה היפה שלנו, אך יחד עם זאת חושב לדעת לתכנן ולמצוא את הדיל המתאים כדי לא לשלם ביוקר, אנו ממליצים לכם להיעזר בסוכן שישבור את הראש במקומכם על חיפוש הדיל המדהים עבורכם, הוא יחסוך עבורכם זמן יקר ובעיקר כסף , ברוב המקרים לסוכן יהיו מחירים טובים יותר מאשר המוצגים באינטרנט וזאת בשל כוח הקנייה הרב שלו, איך אומרים? נסו, מקסימום תצליחו!

5/5 - (5 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן