Skip to content

מסיבת רווקים בדובאי- המדריך השלם לחוויה שלא תשכחו

  • by

כשחושבים על מסיבת רווקים חושבים על שחרור, פורקן, ובעיקר – המון כיף, צחוקים, והנאה עם כל החברים הכי קרובים. 

בבואנו לתכנן מסיבת רווקים הראש מלא במחשבות – וילה או לופט? בארץ או בחו"ל? מסיבה מטורפת של לילה אחד או כמה ימים של התנתקות מהחיים?

אין ספק שיש הרבה לבטים ושאלות הנוגעים לאופי המסיבה. עם זאת נוכל לומר לכם בלי שום ספק כי דובאי היא יעד מושלם, שיכול לענות ולספק את כל הצרכים שלכם הנוגעים למסיבת רווקים בלתי נשכחת.

הכירו את דובאי

דובאי מוכרת לעולם גם בזכות הפאר האדריכלי שלה, שכולל גורדי שחקים ענקיים וביניהם גורד השחקים הגבוה בעולם – הבורג' חליפה – אך גם בזכות דברים רבים וטובים נוספים.

מרכזי קניות מרהיבים הכוללים את חנויות המותגים המוכרות, אטרקציות מלהיבות, וחופי ים כמו שיש רק באיחוד האמירויות – כל אלה הופכים את דובאי בשנים האחרונות ליעד נחשק עבור הישראלים.

חיי הלילה בדובאי

על אף היותה עיר גדולה בתוך מדינה מוסלמית שמרנית, דובאי מבינה את הערך הכלכלי בתיירות עולמית, ועל כן היא מציעה לבאים אליה חיי לילה תוססים ואקזוטיים. 

הסתובבות בלילה ברחבי דובאי הנה חוויה בטוחה, ובין אם אתם קבוצת חברים שטסה לכבוד מסיבת רווקים ובין אם אתם זוג נשוי וותיק, תוכלו למצוא את עצמכם משתלבים היטב בפעילות הלילית השוקקת בדובאי.

מגוון אפשרויות הבילוי הוא בלתי נגמר – מסעדות פאר יחד עם מועדוני לילה פופולריים הפכו את דובאי לבית של תקליטנים מוכשרים מרחבי העולם, יחד עם סלבריטיז.

בילוי לילי בדובאי – מה חשוב לדעת

Large group of fans with arms raised having fun on a music concert at night.

ציינו מקודם כי דובאי הבינה את ערכה הכלכלי של תיירות מכל העולם, ולמרות זאת מדובר בעיר מוסלמית שמרנית, ויש לזכור זאת. האיסור על שתיית אלכוהול המופיע בחוקי האסלאם לא חל על מתחמי בילוי הממוקמים בתוך בתי המלון – ועל כן אין שום חשש לשתות בתוך המועדון עצמו. 

מועדונים רבים מאפשרים כניסה רק מגיל 25 ומעלה, לכן הקפידו לשאת עמכם תעודת זהות, דרכון, או רישיון נהיגה. עוד חשוב לציין כי כל המועדונים בדובאי נסגרים ב-3 לפנות בוקר, כך שבאזור השעה 22:00 הלילה כבר מתחיל. בנוסף קיים קוד לבוש קפדני למועדוני הלילה – הנשים בשמלות ועקבים, והגברים בחולצות מכופרות ומכנסיים אלגנטיות. 

בכדי להביא את ההנאה שלכם למקסימום, וכדי להרגיש, גם אם רק ללילה אחד, כמו עשיר מקומי – רצוי שתשריינו ותזמינו מראש שולחנות במקומות הבילוי השונים.

מתחמי הבילוי העיקריים

  • מדינת ג'ומיירה – רציתם מועדוני יוקרה? קיבלתם! במתחם בילוי זה תוכלו למצוא את כל המועדונים הכי שווים ומושקעים. בנוסף, במתחם בילוי זה אפשר למצוא את הגרסה המודרנית והנקייה של השוק הערבי המסורתי. שוק מדינת ג'ומיירה מציע אין ספור סמטאות מרהיבות לשיטוט, המלוות בריחות מבושמים ועששיות בוהקות. תוך שמירה על נאמנות למסורת והמורשת הערבית, יחד עם שילוב של היבטים טכנולוגיים מודרנים, השוק מציע יותר מ-75 חנויות, גלריות, ומסעדות. בונוס מרהיב במיוחד הוא נופים על פני המים. אנחנו ממליצים לבקר בשוק בשעות הערב, אז הוא מתעורר לחיים ומציע מופעים מוזיקליים יחד עם שפע פעילויות נוספות.
  • מרינה דובאי – מי שרוצה לאכול טוב בדובאי, ילך למתחם בילוי זה, המאגד לתוכו את כל המסעדות הטובות ביותר באזור. לצעד תעלה מלאכותית ויפהפייה, תוכלו למצוא מסעדות ובתי קפה ברמה הגבוהה ביותר. יעד זה אידיאלי לא רק עבור הרווקים המבקשים להשביע את רעבונם אחרי בילוי לילי סוער, אלא גם לזוגות. המרינה אידיאלית עבור הליכה רומנטית ארוכה, שאחריה יושבים לארוחה טובה. בנוסף, במרינה יש גם מסלולי ריצה ורכיבה, מה שהופך אותה גם ליעד ספורטיבי אידיאלי, ביום וגם בלילה. לחוויה יוקרתית באמת, ניתן להשכיר יאכטה ולצאת להפלגה.
  • חוף נסימי – חוף נסימי הוא חוף מלאכותי ומרהיב. תוכלו למצוא בו את מסיבות החוף המטורפות שראיתם עד כה רק בסטורי. מסיבת חוף, במועדון שנמצא תחת התפאורה היפה ביותר – כיפת השמיים – יחד עם מופעים של האמנים הגדולים ביותר בעולם. זה לא רק נשמע כמו חלום, זו המציאות בחוף נסימי. הקפידו להתעדכן בראש בליין אפ של הופעות בחוף טרם הזמנת החופשה שלכם.

מועדונים מומלצים בדובאי

מסיבת רווקים נועדה בעיקר לחגיגות ליליות פרועות, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר מועדון לילה. הנה כמה מועדוני לילה מומלצים בדובאי.

  • Boa Lounge & Club– מועדון לילה מפורסם בעל סניף נוסף בבורקשט. אווירה מחשמלת, נראות חיצונית מרהיבה, ואיכות כמו שרק הקהל הישראלי יודע, מכיר, ואוהב.
  • O Lounge– בר מסעדה יוקרתי מאוד, המציע אווירה איכותית ומיוחדת. המקום פותח את שעריו כמסעדה, אך ככל שהלילה מתקדם הוא משנה את פניו והופך למועדון לילה איכותי.
  • White Dubai– מועדון הלילה הגדול ביותר בדובאי. המועדון מציע חווית בילוי מהטובות ביותר בעולם, ולכן אין זה מפתיע שאמנים בין לאומיים מהשורה הראשונה בוחרים לבוא לנגן במקום.
  • Armani\Prive– מועדון הממוקם במתחם בורג' חליפה, גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם. המועדון נחשב לאחד היוקרתיים באי, ובהתאם לכך קוד הלבוש אליו הוא קפדני ומחמיר מאוד. קהל העשירים והמפורסמים אוהבים לבלות במועדון זה.
  • Mantis Dubai – אל תפספסו את המועדון הזה. האווירה המלהיבה במקום, הסאונד, והתפאורה – כל אלה הופכים את המועדון הזה לאחד הטובים ביותר שיש באי.

אוכל, קדימה אוכל

כל הבילויים האלה בטח עשו אתכם קצת רעבים, לא? אל תחשבו שבדובאי אין שפע של מסעדות, מכל סוגי המטבחים והסגנונות שיש לעולם להציע. הנה כמה מומלצות.

  • Zuma – לחובבי המטבח האסיאתי, מסעדה יפנית משובחת באווירה צעירה, אלגנטית וקלאסית.
  • Marea Dubai– לחובבי המטבח האיטלקי, זוהי המסעדה הטובה ביותר בז'אנר זה. גם כאן יש דגש על אווירה צעירה וקהל איכותי.
  • Fils3– מטבח אסיאתי בתוך מסעדה מרהיבה. מנות מיוחדות שלא רואים בכל מקום, באווירה הצעירה והמגניבה כמו שיש רק בדובאי.
  • Carnival by Tresind– מטבח פיוז'ן הודי, מנות מדהימות, המשלבות מטבח מודרני ומסורתי, באווירה מגניבה.
  • Nuser – Et Steakhouse– כולם אוהבים בשר, וכולם מכירים את נאסר, שניתן למצוא אותו מטייל בין הלקוחות. מסעדה שתהיה חגיגה עבורי אוהבי הבשר המושבעים.
  • Indochine– מסעדה צרפתית ויאטנמית, למי שמבין עניין. אווירה מודרנית, מנות מיוחדות, ושפע אדיר של קוקטיילים.

האטרקציות שאסור לפספס

חוויה של מסיבת רווקים לא תהיה שלמה ללא ביקור באטרקציות המדהימות שיש לדובאי להציע. 

חובבי הטבע והספארי יכולים לתאם איסוף על ידי רכב 4X4 שיקח אותם מהמלון לחוויה של רכיבת שטח בדיונות, יחד עם רכיבה על גמלים. כמובן שגם פה מסורת האירוח הערבית באה לידי ביטוי וכוללת מגוון רחב של פינוקים כמו נרגילה, תה וקפה, ארוחת ערב, ועוד.

אל תחמיצו גם ביקור בגורדי השחקים, ובעיקר בבורג' חליפה. צפייה ממרום על האי היא חוויה מרשימה במיוחד, אך תוכלו ליהנות ממנה גם בשייט על הים האדום. השכירו יאכטה וצאו לדרך – תיהנו מהנופים המרהיבים, תוך כדי שאתם יכולים להרגיש קצת כמו עשירי העולם.

לסיכום

דובאי היא יעד מושלם עבור צעירים בכלל, ועבור אלו התכננים מסיבת רווקים בפרט. שפע של אטרקציות, מסעדות, וכמובן – מועדוני לילה – הופכים אותה כיום ליעד המבוקש ביותר לבליינים.

מזל טוב!​

5/5 - (6 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן