Skip to content

מסעדת זוזו בדובאי שאוכל ואש נפגשים

  • by

ככל שאנחנו מתקדמים כך גם הדרישות שלנו עולות, אם בעבר היינו מסתפקים בג'אנק פוד והיינו אוכלים בנסיעה בדרך כדי לחסוך זמן, היום אחת הדרישות היא שהאוכל יהיה "אינסטגרמי" אוכל שיהיה ניתן לצלם ולתעד אותו לאינסטגרם או לטיקטוק ואם אפשר לצרף לזה מופע או חוויה כלשהי זה בכלל מעולה.

מסעדת זוזו (ZOU ZOURESTAURANT) היא כל מה שאנחנו הישראלים כל כך מחפשים בחו"ל, את האוכל שאנחנו כמובן מכירים מהארץ, את השפע של הסלטים בשולחן, וכמובן את הבשרים בתיבול המיוחד. אבל כמובן שאנחנו בחו"ל כל זה לא מספיק,

מופע עד השולחן במסעדת זוזו דובאי

מסעדת זוזו בדובאי שדרגה את חווית האוכל המוכרת לנו והוסיפה מופע עד לשולחן שלך, למעשה היא מציעה מבחר מנות שיתבשלו ממש מול השולחן שלך, עגלת בשרים מיוחדת תחנה מול השולחן ושף המסעדה יגיע במיוחד לבשל עבורכם את המנה הנבחרת, הבישול הוא חלק ממופע אש מיוחד הכולל מוסיקה, שלל חיתוכים מגניבים באמצעות מנצ'טה אדירה וכולל חלקים מצחיקים שכוללים את האכלת המשתתפים בשולחן בבשר, ברגע שתזמינו את אחת המנות שמגיעות בשילוב המופע הזה תהיו בטוחים שכל עייני הסועדים האחרים במסעדה יופנו היישר אליכם בצירוף הטלפונים הניידים.  

המסעדה הטורקית – לבנונית היא אחד המקומות המושלמים לארוחה טובה ואם אתם חוגגים אירוע כמו מסיבת יום הולדת, הצעת נישואין, או סתם מסיבה זהו המקום עבורם.    תיידעו את צוות המסעדה מראש עבור האירוע שאתם חוגגים ותתכוננו לחגיגה שלמה במסעדה שכוללת מוזיקה ואת כל הצוות שמגיע לברך אתכם עם קינוחים ועוד כמה הפתעות מיוחדות.

שולחן עם מגוון סלטים במסעדת זוזו דובאי

יש הטוענים כי מסעדת זוזו מזכירה במעט את מסעדת Nusr Et אמנם מדובר בחוויה דומה אך לכל מסעדה יש את היתרונות והחסרונות שלה, מסעדת זוזו זולה משמעותית ממסעדת nusr et וזאת בלי לפגוע באיכות חומרי הגלם או בחוויה ומציעה מעבר לכל הבשרים המשובחים גם אוכל בין לאומי כמו: פסטות, פיצות וסלטים.

במהלך מופע האש במסעדת זוזו בדובאי

למסעדת זוזו כיום יש – 2 סניפים שונים, האחד ממוקם בקניון הגדול בדובאי, דובאי מול. והסניף השני של המסעדה ממוקדם על שפת הים בלה מר.

לאתר המסעדה: https://www.zomato.com/dubai/zouzou-jumeirah-1

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן