Skip to content

נפלאות העושר: דברים מיוחדים שתמצאו בדובאי

  • by

דובאי מציעה שלל אפשרויות לא שגרתיות למטייל הישראלי, בניגוד למדינות רבות אשר מציעות נופים דומים, אטרקציות שניתן למצוא גם בארץ ולמעשה חופשה זהה רק בלוקיישן שונה דובאי לעומת זאת מציעה שלל אפשרויות מיוחדות שיהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי למצוא במקומות אחרים בעולם ובמיוחד בארץ, אז מהם הדברים המיוחדים שניתן למצוא בדובאי ובכלל ברחבי איחוד האמירויות? יצאנו לבדוק.

כספומט זהב בדובאי

בניגוד ליאכטות, מטוסים פרטיים ושמפניות שהם למעשה סמלי הסטטוס של המאה ה – 21, זהב מאז ומתמיד היה החומר שמסמל אושר יותר מכל דבר אחר, בתקופות משבר מחיריו עולים למעלה ולמעשה תמיד שוברים שיאים חדשים במחירו ובתקופות רגילות מחירו אינו נגיש לכל אחד, אך אם בארץ אנחנו רגילים לקנות שרשת זהב במשקל קטנטן או להוסיף אפילו תליון ששוקל בקושי כמו שקית במבה בדובאי הזהב משחק תפקיד חשוב, כמה חשוב? בדובאי וברחבי איחוד האמירויות פרסו כספומטים רבים שאפשר להמיר בהם כסף מזומן אל מטילי זהב. אם העושר הרב עשה לכם חשק לקנות זהב דעו לכם כי לקנות בכספומט הזהב היא אמנם אופציה מגניבה, חדשנית ובטוחה אך כנראה שהיא לא תהיה האופציה הזולה ביותר.  ניתן לקנות זהב במחיר זול משמעותית ביחס לארץ בשוק הזהב בדובאי שם תוכלו להשוואת מחירים מול עשרות חנויות שונות רק שימו לב ותבדקו היטב שהזהב אכן אמיתי.

כספומט זהב בדובאי: מתוך boingboing

חיות מחמד לא שגרתיות

אם חשבתם לאמץ כלב או חתול כנראה שתחשבו שוב, אם עדיין לא הבנתם זאת בדובאי לוקחים הכל לקצה, זה התחיל מהמגדל הגבוה בעולם, המשיך לבניית אחד מהקניונים הגדולים בעולם, קניון דובאי ולא פסח גם על חיות המחמד, אם בארץ כלב מסוג "פומרניאן" נחשב לסמל סטטוס אז בדובאי חיית המחמד של האנשים המובילים היא לא אחרת מאשר אריה. בנוסף לכך יש אנשים שלא מסתפקים במלך החיות הבלתי מעורער כחיית המחמד שלהם ומוסיפים לחצר הגינה שלהם נמר, מעניין מי הוא הגנב שיעז לפרוץ לבית ששומרים עליו נמרים ואריות..

הנסיך של דובאי עם חיית המחמד – מתוך: /imgur.com/

עם ניידת כזאת כנראה שהייתם רוצים להפוך לשוטרים

שנים שהינו רגילים לצפות בניידות המשטרה הלבנות אשר הסתובבו להם ברחבי הארץ, בצעד לא שגרתי החליט המפכ"ל להחליף את צבעם מלבן אל שחור ולגרום להם למראה יוקרתי יותר, אך גם אם יצבעו את ניידות המשטרה בארץ בצבע כסף או זהב הניידות שמסתובבות באיחוד האמירויות ישאירו להם אבק, מסתבר שזה לא הצבע אלא דגם המכונית. בעוד הניידות בארץ הם מכוניות משפחתיות רגילות שהוסיפו עליהם סירנה וצבעו אותה בצבע שחור באיחוד האמירויות בדובאי הניידות הם לא אחרות מאשר המכוניות הנוצצות בעולם, בין צי הרכבים המפואר של משטרת דובאי תוכלו לצפות ברכבים מסוג למבורגיני ופרארי, רכבים שהאזרח הישראלי הממוצע יכול רק לחלום עליהם. אך אם נהיה מציאותיים למרות הכסף הרב ולאחר ביקור ארוך בדובאי מסתבר שבין כל הניידות המפוארות של משטרת דובאי נמצאות גם מכוניות שגרתיות, ,כך שאל תופתעו אם תראו ניידת שאינה פרארי או למבורגיני

Image Credit: Dubai Police Department

ה – "עיר" המקורה הגדולה בעולם

אם בארץ אנחנו מתרגשים ומתלהבים לקראת פתיחה של פארק שעשועים מקורה, תחשבו מה זה לבנות עיר שלמה שהיא תחת "כיפה" ענקית, למעשה בשנת 2014 הכריזה דובאי על הקמת "קניון העולם" קניון שהולך להיבנות בגודל של מדינת מונקו. זהו הולך להיות הקניון המקורה הגדול בעולם כך שהוא מותאם במיוחד למזג האוויר החם והתמידי באיחוד האמירויות ובדובאי, הקניון או במילים אחרות "העיר" האדירה הזאת הולכת להיות מחולקת לכמה חלקים, "מחוז הבריאות" למעשה מדובר מיזם פורץ גבולות שעתיד לגרום לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות שונות להגיע דווקא לדובאי, בעוד מדינות כמו ירדן נחשבות למעצמה בתחום תיירות המרפא דובאי מכננת לעקוף אותך בכך שתציע מתחם אדיר שיספק טיפולים פורצי דרך שאינם מצויים במדינות אחרות ברחבי העולם. "מחוז התרבות" מחוז שעתיד להכיל בתוכו את אולם התרבות הגדול ביותר באיחוד האמירויות "מחוז קמעונאות" למעשה אמור לדמות רחובות שלמים שיהיו מיועדים לקמעונאים שיגיעו מכל רחבי העולם.

credit: Propsearch LLC
Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן