Skip to content

ספארי דובאי – טיול יום מלא למדבר של דובאי מחירים + תמונות מהשטח

  • by

בשנייה שחושבים על דובאי חושבים ישר על המדבר, על התמונות של החול האינסופי שנמצא, חלקכם כבר הספקתם להגיב על התמונות האלה ששותפות את האינסטגרם ואת שאר הרשתות החברתיות בתקופה האחרונה, אך לצד התמונות היפות ישנה תופעה מסוכנת של נסיעה פראית ולא בטיחותית שקיימת בכל העולם, יצאנו לבדוק מהם המקומות שאפשר לנסוע בהם בבטחה וגם ליהנות.

מה כולל הטיול למדבר של דובאי?

לא חסרים מסלולים לטיול במדבר של דובאי, החל ממסלולים שבהם רק ג'יפ ממוזג אוסף אתכם מפתח דלת המלון ועושה לכם סיבוב קצר ברחבי המדבר לפני בקשתכם (מהיר בינוני או איטי) ועד למסלולים הכוללים סקי חולות במדבר העצום של דובאי, ארוחת בוקר או ערב, טיולי טרקטורונים, טיולי גמלים בדובאי, זמני המסלולים משתנים בהתאם לבקשתכם ויכולים להתחיל מאזור השלוש שעות לפעילות (יחד עם זמן הנסיעה הלוך ושוב( ויכולים להגיע גם ליום שלם הכולל ארוחות, מופעי רקדניות ומוסיקה ערבית שמחה.

מסלול ראשון  מסלול שנימסלול שלישי
איסוף מהמלון ובחזרהאיסוף מהמלון ובחזרהאיסוף מהמלון ובחזרה
 ארוחהארוחה
 טיול טרקטורוניםטיול טרקטורונים
 ארוחהסקי חולות

איך בוחרים מקום להזמין ממנו טיול למדבר של דובאי?

חלק גדול מהתיירים בעולם מסתכלים רק על המחיר וזוהי טעות חמורה מאוד, למעשה מנעד המחירים לטיולים במדבר הוא די רחב, אך אם המחיר הממוצע עומד על 250 ₪ לאדם הרי לא הגיוני שמישהו מציע את אותו הטיול בדיוק במחיר של 70 שקלים, ולכן אל תתפתו למחיר הזול! בדרך כלל "הזול עולה ביוקר" ולמעשה במקומות רבים בעולם ובהם גם דובאי אנשים שיתנו לכם מחיר שהוא קיצוני מתחת לפני השוק והם אינם מוכרים בדרך כלל יהיו אנשים ללא שום כיסוי, מדובר בפירלנסרים שפועלים ללא שום היתר או רישיון ומחזיקים בכלים ישנים ולא מתחוזקים שעלולים לגרום נזק רק למשתתפים בהם לכן:

  • הזמינו ממקום עם וותק
  • אל תהססו לבקש תמונות וסרטונים של אנשים שהשתתפו כבר בפעילות
  • וודאו כי הבנתם בדיוק מה אתם מקבלים ולא מדובר בהודעה מעורפלת

האם אפשר לעשות את הטיול ספארי במדבר של דובאי בקיץ?

אז נכון, חלק מהאטרקציות בדובאי סגורות בחודשי הקיץ אך הפעילויות במדבר של דובאי פועלות 365 ימים בשנה וללא הפסקה. קחו בחשבון שטיול במדבר בימים החמים של דובאי צריך להיות פרקטי, קצר, והכי חשוב מרענן. למעשה אין טעם לסגור יום שלם לטיול במדבר בימים החמים ומומלץ לסגור טיול שמתחיל בשעות הבוקר המוקדמות או לחלופין בערב, הטיול המומלץ הוא כמובן טיול שאוספים אתכם ברכב ממוזג וכולל סיור קצר על גבי טרקטורונים או רכבי שטח אחרים ללא כל הפעילויות הארוחות במדבר בחום.

האם צריך רישיון כדי לנהוג בדובאי?

בוודאי, אכן מדובר במדינת חוק ולכן חשוב מאוד להגיע אל איחוד האמירויות יחד עם רישיון נהיגה ישראלי בתוקף לצד רישיון הנהיגה בין לאומי שאותו ניתן להנפיק בעלות של שקלים בודדים כמעט בכל רשתות האופטיקה השונות.

מה חשוב לדעת לפני שנוסעים לבד במדבר של דובאי?

הדבר הראשון והמומלץ ביותר הוא לדעת לאן נוסעים, המדבר של דובאי הוא עצום וכמות מפעילי האטרקציות בשטח היא לא נורמאלית ולכן רגע לפני שאתם משכירים את הכלי ודאו שאתם יודעים היטב לאן אתם נוסעים כדי לא להיאבד במדבר העצום של דובאי, הדבר השני והחשוב לא פחות הוא כמובן לוודא שיש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל ביטוח אקסטרים והוא כמובן מכסה כל פעילות שתרצו לעשות במדבר, לאחר מכן בדקו היטב כי הכלי שאתם משכירים תקין, צלמו, תעדו בוידאו, בסטילס, בתמונות סלפי מלמעלה ולמטה ומכל כיוון כדי לשמור את זה למקרה בו תהיה פגיעה כלשהי על הכלי.

מה מומלץ לקחת לטיול במדבר של דובאי?

המדבר של דובאי לא שקט תמיד, ולכן שנוסעים במהירות בחולות הם עפים אל כל עבר לכן הדבר הראשון שאנו ממליצים לכם לקחת אתכם הוא: משקפי שמש המשקפיים יגנו על העיניים שלכם מכל החולות אשר יעופו אל כיוונכם ולכן מומלץ לרכוש מראש או לקנות בדוכנים בכניסה לאטרקציה.  הדבר השני שחשוב לקחת אתכם הוא כמובן שתייה קלה ונשנושים, החום הכבד והרעב אחרי טיול אקסטרים תמיד מגיע ולכן חשוב להגיע עם תיק צד קטן שיכיל את הדברים שאתם חייבים שיהיו אתכם,  הדבר השלישי והחשוב הוא רישיון נהיגה, במידה ותרצו להשכיר כלי לנהיגה תאלצו להציג את התעודה לפקיד בכניסה.

מה אפשר לעשות אחרי הטיול במדבר?

כנראה שאחרי הטיול במדבר אתם תהיו מלא חולות ועייפים מהנסיעות, לכן אם בחרתם לוותר על ארוחת הבשרים בערב במדבר צאו למסעדה כדי להרגיע את הבטן שלכם, במידה ואינכם רעבים אנו ממליצים להוריד את כל החולות ולקפוץ היישר אל הים או הבריכה ולהירגע.

האם מצלמים תמונות בספארי דובאי?

בניגוד לאטרקציות אחרות בדובאי בהם ישנו צוות צילום מיומן שאחרי לצלם ולתעד כל רגע שלכם ובסוף האטרקציה מציע לכם לקנות את התמונות והסרטונים במחיר לא זול במיוחד, בספארי דובאי אין צלמים מקצועיים שמצטרכים לטיול אך יחד עם זאת אתם תמיד יכולים לבקש מהמדריך אשר מתלווה אליכם לטיול של דובאי לצלם אתכם. ברוב המקרים המדריך יציע את עצמו באופן אוטומטי ואף ידריך אתכם איפה להצטלם, באיזו תנוחה ואף יקח אתכם למקומות היפים ביותר כדי שישאר לכם טעם של עוד.

האם הטיול במדבר מתאים גם לילדים?

ספארי והטיול במדבר מתאים לכולם, למעשה תמיד תוכלו לבקש מהנהג שלכם לנסוע לאט יותר או אפילו לוותר על נסיעת אקסטרים בשטח ורק לעלות על גמל לטיול ולחוות חוויה מקומית עם בופה עשיר במטעמים.  אנו ממליצים לכם לא לוותר על פעילות זאת.

לסיכום: טיול למדבר של דובאי הוא אחד הטיולים המיוחדים שיש לדובאי להציע, למעשה אומרים שאם לא ביקרת במדבר של דובאי אז לא היית בדובאי. שימו לב שאתם מזמינים רק ממקום בטוח ומוכר, שלקחתם אתכם מספיק ומים ואת הציוד הנדרש ואל תשכחו להצטלם ולשלוח לנו!

5/5 - (2 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן