Skip to content

שופינג באבו דאבי

  • by
שופינג באבו דאבי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים אנשים מגיעים לאבו דאבי בגלל אפשרויות השופינג שהיא מציעה. במדינה ישנם קניונים ומרכזי קניות ענקיים, וחובבי שופינג או סתם כאלו שישמחו לחדש את המלתחה או הציוד שלהם בדרך חווייתית ישמחו להסתובב בהם.

כדי לא להתבלבל מעושר האפשרויות כדאי להיעזר ברשימה המוצגת כאן ולמצוא את המקום הטוב ביותר למסע שופינג המותאם לצרכים והרצונות האישיים של כל אחד:

קניון אבו דאבי

קניון אבו דאבי הוא לא הקניון הגדול ביותר באבו דאבי אבל נחשב לאיכותי מאוד. יש בו מעל 200 חנויות. יש בקניון חנויות של מותגי יוקרה בינלאומיים לצד רשתות עממיות יותר וגם חנויות של תוצרת מקומית דוגמת ממתקים, בשמים ועוד. המקום האולטימטיבי לשופינג סטנדרטי אם מגיעים לאבו דאבי.

Image

קניון המרינה

הקניון נחשב למרכז קניות יוקרתי והוא לא המקום ל"מציאות", יש בו מעל ל400 חנויות של מיטב המעצבים בעולם – שאנל, פראדה, גוצ'י, לואי ויטון ועוד, והמחירים בו בהתאם.מלבד חנויות יש בקניון חוויות ופעילויות לכל המשפחה כמו אולם באולינג, מתחם החלקה על הקרח, מתחם קולנוע ורכבות הרים.

הקניון נמצא על האי "יאס", עליו יש עוד אטרקציות תיירותיות רבות דוגמת עולם הפרארי ופארק המים יאסוהנוף הנשקף ממנו מרהיב. גם אם לא מתוכנן מסע שופינג בטיול לאבו דאבי, משפחה עם ילדים תהנה מאוד מביקור בקניון.

שדירת איתיחאד

בשדירת איתיחאד הנמצאת במגדלי איתיחאד (מהם ניתו לבצע גם תצפית על כל האזור) יש חנויות בוטיק לצד בתי אופנה מובילים. זהו אחד המקומות היקרים ביותר ברשימה, ניתן בו שירות אישי והאופנה בו תמיד העדכנית ביותר. לא בטוח שזה המקום המתאים למי שמעוניין לבצע מסע קניות סטנדרטי, אבל הוא מרשים בהחלט ושווה לפחות ביקור קצר.

שדירת פריז באבו דאבי

שדירת פריז היא שדירת חנויות של מעצבים צעירים בינלאומיים, והמגמות האופנתיות השולטות בה הן אירופאיות. במקום אין מותגים גדולים ולכן המחירים בו סבירים יחסית. רוב הפריטים שניתן למצוא בחנויות בשדרה הם יחידים מסוגם ולא מיוצרים בפס ייצור אלא בעבודת יד. החוויה מהסתובבות בשדרה מהנה במיוחד וסביר להניח שכל אחד ימצא בה פריטים שהוא אוהב.

הגלריה

הגלריה היא מקום המלא במותגי יוקרה מתוחכמים, לצד מגוון של מסעדות איכותיות. מלבד החנויות והמסעדות בגלריה מתקיימים פסטיבלים בכל ימות השנה המעשירים את חווית הקונים. מומלץ להגיע למקום גם אם לא מתכוונים לקנות בחנויות היוקרה וליהנות מהפסטיבלים המתרחשים. ניתן להתקשר מראש לבדוק אם מתקיים כזה בערב שתכננתם להגיע ואם כן – מה הנושא שלו.

מלבד הקניונים, אבו דאבי מציעה מגוון שווקי קניות, כמו אלו שלהלן:

השוק המרכזי

השוק המקומי של אבו דאבי הוא שוק אותנטי שנמכרים בו עתיקות, בשמים, ויטראז'ים ומלאכות יד. בשוק לגיטימי ואף מתבקש להתמקח עם המוכרים, בשונה מרוב מרכזי הקניות האחרים באבו דאבי. על אף האותנטיות השוק עובר תהליכים חלקיים של מודרניזציה ויש בו חנויות המציעות מניקור, פדיקור ורהיטי עץ מודרניים.

מרכז השטיחים

למי שמעוניין לרכוש שטיחים בסגנון ים תיכוני כדאי לבקר במרכז השטיחים של אבו דאבי. מרכז מציע מגוון רחב של שטיחים הנע בין שטיחי קיר מסורתיים, אריגים ענקיים וצבעוניים ושטיחים בעיצובים נדירים. המתחם מתפרש על פני שטח של 3 קומות ויש בו מעל ל4000 שטיחים. המרכז מציע גם הדרכה כיצד לבחור שטיח, אותה ניתן להוריד מהאתר שלהם, ועשוי להקל מאוד את תהליך הבחירה בשטיח מתאים אם מעוניינים לנצל את הנסיעה לאבו דאבי לצורך זה. מומלץ להגיע אל המקום גם סתם כדי להינות מהתבוננות במגוון השטיחים והדוגמאות.

השוק האיראני

מי שמעוניין לרכוש כלי בית ישמח לבקר בשוק האיראני, המציע כלי בית איראניים מקוריים כמו כריות, כלי חרס, כלי מיטה, סירי קפה מנחושת וכלי נצרים, בנוסף לסחורות איראניות מיובאות נוספות ומנות איראניות מסוריות. גם בשוק האיראני כדאי להתמקח על המחירים, אחרת משלמים מחירים מוגזמים. המקום עמוס אנשים ולכן עדיף להגיע בשעות הבוקר. זוהי הזדמנות להיחשף לתרבות האיראנית הלא מאוד מוכרת בארץ ולכן לא כדי לפספס אותה.

מרכז עבודות היד לנשים

אם רוצים לעשות שופינג באבו דאבי עם ערך מוסף ולרכוש או לצפות בדברים שאין כמותם או חיקויים טובים שלהם במקומות אחרים, מומלץ להגיע למרכז עבודות היד לנשים. במקום נמכרות מלאכות יד האופייניות לאזור כמו אריגי קסטיל, אריגי כסף, רקמות וסלסלות. אסור לצלם את המלאכות ללא אישור המוכרים.

לסיכום, ניתן לראות שאבו דאבי מלאה מרכזי קניות שונים ומגוונים, וניתן למצוא בה בקלות את המקום המתאים ביותר לצרכי הקונה. באבו דאבי שמים דגש לא רק על הקניות כשלעצמן אלא גם על חוויית הקנייה המיוחדת, בין אם באווירה ובין אם במתקנים הנמצאים מסביב להגברת הנאת הקונה, ולכן ראוי להקדיש לה זמן משמעותי במהלך הטיול למדינה.

לא ניתן להגיע לכל המקומות הנמצאים ברשימה בטיול של מספר ימים, ולכן מומלץ להקדיש יותר זמן למקומות אליהם ממילא תוכנן ללכת כדי ליהנות מהם באופן מקסימלי. אם נשאר זמן, יהיה נחמד ומעניין להגיע לביקור קצר במקומות האחרים.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן