Skip to content

מיוחד: כל מה שצריך לדעת לפני הטיסה לדובאי

  • by

חג הפסח מתקרב, ואחד היעדים המבוקשים לחג הפסח של השנה הוא כמובן איחוד האמירויות, הישראלים אוהבים לבקר באמירות דובאי ובאמירות אבו דאבי במיוחד, לשם כך הכנו לכם מספר טיפים חשובים לקראת החופשה הקרובה באיחוד האמירויות שיעשו לכם קצת סדר בראש, ויגרמו לכם להינות הרבה יותר.

  1. כניסה לדובאי – הנחיות קורונה

נכון לרגע זה בדובאי לא מבקשים להציג תעודת מתחסן או תעודת מחלים בכניסה לפעילויות השונות ו/או למסעדות או קניונים.

2. דיוטיפרי בדובאי

הדיוטי פרי בדובאי מזכיר את המחירים בארץ אך יחד עם זאת במועדים מסויימים ישנם מבצעים מיוחדים והנחות קיצוניות כך שלעיתים תוכלו למצוא חולצה של מותג כמו בוס ב 50 שקלים בלבד, לצד המבצעים העונתיים מחירי הסיגריות בדיוטיפרי בדובאי זולים משמעותית ממחירי הסיגריות בארץ.

3. אלכהול באיחוד האמירויות

אם תכננתם לשתות ללא הפסקה בדובאי תחשבו שוב, האלכהול ברחבי איחוד האמירויות לא זול ולא תמיד נגיש, כך שעדיף להצתייד באלכהול מהארץ מכיוון שברחבי הסופר מרקטים בדובאי ובאיחוד האמירויות אין מכירת אלכהול ואם תרצו לשתות כוס יין או בירה טובה תאלצו לשלם מחיר גבוה בבית המלון או לחלופין בבר או במועדון. יחד עם זאת קיים איסור על שתיית אלכהול במרחב הציבורי.

4. חבילת גלישה לחו״ל

מומלץ לרכוש חבילת גלישה לחו״ל ע״י אחת החברות הישראליות ולא לרכוש סים ברחבי איחוד האמירויות מכיוון שברוב המקרים תהיה הגבלה על השימוש באפליקצית הוואצפ, לשם הדוגמא: לא תוכלו לשוחח בוידאו אם תרכשו סים מקומי.

5. מעבר בין דובאי לאבו דאבי

מרחק הנסיעה בין דובאי אל האמירות אבו דאבי הוא קצר, כשעה בלבד. אך יחד עם זאת יש להתעדכן תמיד בהנחיות המעבר בין האמירויות השונות. נכון לרגע כתיבת שורות אלה ישנה חובת הצגת בדיקת pcr של 48 שעות במעבר וכן בפעילויות השונות ברחבי אבו דאבי. אבו דאבי הינה אמירות שבה הנחיות הקורונה הדוקות יותר מאשר בדובאי

6. כמה כסף מומלץ להביא לבזבוזים לדובאי?

אנו ממליצים להצתייד גם בכסף מזומן וגם בכרטיס אשראי ליתר ביטחון, ניתן להגיע לדובאי עם אירו או דולר ולהמיר בצ׳יינג׳ים השונים ברחבי האמירות את הכסף, אנו לא ממליצים להמיר את הכסף בנמל התעופה הבין לאומי של דובאי מכיוון שעמלות ההמרה שם גבוהות משמעותית מרחבי דובאי. מומלץ לפרוט רק סוכם סמלי של כ 100 דולרים בנמל התעופה בכדי לשלם למוניות ולפרוט במקום ציבורי אחר את שאר הכסף ( כמו קניון דובאי) המחיה בדובאי אינה זולה ומזכירה את מדינת ישראל במחירים ולכן מומלץ להצתייד בכ – 200 דולר ליום לאדם בכדי לא לפספס שום פעילות או להתחשבן על כל דיררהם במסעדה.

7. ביטוח נסיעות לחו״ל – חובה!

בימים כמו אלה, שאנו עדיין נמצאים וחיים בתקופת הקורונה אנו ממליצים לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל ולבדוק שאכן הוספתם לפוליסת הביטוח ״ביטוח קורונה״ יחד עם זאת אנו ממליצים להרחיב את הביטוח כמה שאפשר ולהוסיף גם דברים שנראים לכם שלא תעשו ליתר ביטחון כמו ״ביטוח אקסטרים״ פעילות שנראת תמימה כמו טיול ג׳יפים במדבר מחייב הגנת ביטוח שכזאת, במקרה של תאונה חלילה או פציעה הביטוח ישלם עבורכם על הכל ויספק לכם שקט כלכלי מההתעסקויות השונות.

8. טיול במדבר – דברים שחייבים לקחת

מומלץ לרכוש לפני הטיול משקפי שמש מכיוון שבטיול למדבר של דובאי ( ג׳יפים, טרקטורונים) החול עף לכל עבר ובמיוחד לעיניים, אנו ממליצים להגיע עם בגדים קצרים מכיוון שבמדבר חם מאוד ולהביא ג׳אקט לערב מכיוון שקצת קריר בשעות הלילה ברחבי המדבר.

9. השכרת רכב או מוניות?

מחירי המוניות בדובאי ובשאר האמירויות אינם יקרים, אך יחד עם זאת אתם תאלצו לנסוע המון מכיוון שהפעילויות בדובאי מרוחקות האחת מהשנייה, מחירי הדלק זולים מאוד ובדרך כלל השכרת רכב בדובאי תחסוך לכם כ – 50% ממחירי המוניות. הדלק בדובאי זול מאוד, אם החלטתם להשכיר רכב בדובאי אל תשכחו להוציא רישיון נהיגה בין לאומיl, למעשה מדובר בכרטיס נייר שתקף לשנה ועלותו כ – 20 ש״ח והוא משמש כרישיון נהיגה שלכם לצד הרישיון הישראלי (הכרטיס) יש להצתייד בשניהם.

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן