Skip to content

טיסה לדובאי בסוכות ב 279$ בלבד (הלוך חזור) השיטה שתחסוך לך כסף

  • by

חג הסוכות מתקרב ואיתו מאות אלפי ישראלים שיבחרו לטוס לחגוג את החג ברחבי איחוד האמירויות, איך אומרים.. למה לעבור בין סוכה לסוכה? כאשר אפשר לעבור בין אמירות לאמירות ובמקרה שלנו? בין אבו דאבי אל דובאי. יצאנו לבדוק מהם הדילים הטובים ביותר לחג הסוכות המתקרב ולבדוק מה משתלם יותר חופשה בארץ בסוכות או חופשה בדובאי בסוכות.

הסוד הראשון למציאת טיסה: שינוי האמירות

כשהביקוש עולה, המחירים קופצים לעננים רוב התיירים בעולם יחפשו טיסה לדובאי בלבד דבר המקפיץ את המחירים באופן דרמטי, לעומת זאת מחירי הטיסות לאמירויות סמוכות אל דובאי כמו אבו דאבי או אל שארג'ה זולים באופן משמעותי מהטיסה לדובאי, והמרחק בין האמירויות הוא מרחק נסיעה קצרה של בדרך כלל עד שעה.  למעשה ניתן למצוא טיסות במחירים מצחיקים לאבו דאבי ומשם לקחת מונית שעלותה תהיה בערך 300 דירהם לארבעה נוסעים. המרחק בין האמירויות הוא קצר מאוד וקחו בחשבון שגם אם תבחרו להגיע ישירות לדובאי כדי להגיע לאטרקציות בדובאי תאלצו לקחת מונית ולנסוע לפחות חצי שעה מאטרקציה לאטרקציה, ברגע שאתם בוחרים לשנות את יעד הטיסה אתם מרוויחים על הדרך ביקור באמירות נוספת ובדרך כלל גם השהייה בה תהיה זולה משמעותית מהאמירות דובאי.

יעד הטיסה:  מחיר טיסה ממוצע:  מחיר מונית לאדם:  מחיר מלון 5 כוכבים  
אבו דאבי340 דולר80 ₪ לאדם בקבוצה300 ₪ ללילה
דובאי599 דולר20 ₪ לאדם בקבוצה550 ₪ ללילה
השוואת מחירי הטיסות בין האמירויות השונות
צילום מסך לטיסה לאבו דאבי, מתוך אתר וויז

למעשה בחירה באמירות סמוכה לדובאי כיעד החופשה המרכזי הוא פתרון מושלם למשפחות שמחפשות לנפוש באיחוד האמירויות מבלי לקרוע את הכיס, למעשה מכיוון שדובאי נחשבת לבירת התיירות של איחוד האמירויות בדרך כלל מחירי האטרקציות, המלונות והפעילויות השונות שם יהיו גבוהים באופן משמעותי משאר המחיר של פעילויות באבו דאבי או באמירות אחרת, תמיד אפשר לקחת מונית אל דובאי ולטייל גם שם, נוסף על החיסכון העצום בדרך כלל מלונות באבו דאבי מציעים חבילה הכוללת כניסה לאטרקציות בתוך מחיר המלון כך יוצא שמחיר המלון הוא משתלם אפילו יותר.

הסוד השני למציאת טיסה: תהיו גמישים

אם כבר יוצאים לחופש תהיו גמישים בתאריכים, לפעמים עדיף לצאת לחופשה קצת לפני כולם כדי להוזיל את מחיר החופשה באופן קיצוני לעומת טיסה שמתחילה בדיוק בחג עצמו, אנו ממליצים לכם לבקש את החופש בעבודה כבר מעכשיו כדי להוזיל את עלות הטיול שלכם באופן משמעותי ולהרוויח טיסה שמתחילה קצת לפני החג, וכמובן להינות גם בחג הסוכות בחו"ל. פערי המחירים בין הזמנת תאריכים עם גמישות לבין הזמנת תאריכים מדוייקים יכולים להגיע גם ל – 50% הפרש.

DUBAI, UAE – DECEMBER 22: Dubai Marina, on December 22, 2012, Dubai, UAE. In the city of artificial channel length of 3 kilometers along the Persian Gulf.

הסוד השלישי למציאת טיסה: אל תיקחו את כל הבית

ההפרשים לא הגיוניים, ולכן לפעמים עדיף לוותר על הוספת מזוודה לבטן המטוס ולקחת אתכם מזוודה קטנה שתעלה אל המטוס עצמו או תיק טרולי עם בגדים מאשר להוסיף את ההפרש על הוספת מזוודה, למעשה הוספת מזוודה כיום אל טיסה לאחת האמירויות יכולה לעלות בדיוק כמו מחיר הכרטיס, אנו ממליצים להגיע רק עם תיק גב, עם כמה חולצות, מכנסיים ותחתונים ואת היתר לקנות שם בדיוק בכסף של ההפרשים בין טיסה עם כבודה לטיסה ללא כבודה שנשלחת אל בטן המטוס

הסוד הרביעי למציאת טיסה: תהיו ספונטנים

אחת הדרכים למצוא טיסות זולות בחגים היא כמובן לנסות ולהיות כמה שיותר ספונטנים, עד כמה צריך להיות ספונטנים אתם שואלים? מאוד. למעשה טיסות שנותרו להם מספר כרטיסים בודדים מהיום להיום בערב או מהיום למחר עשויים להיות זולים באופן דרמטי, אנו ממליצים לכם להכין את המזוודה שלכם תמיד ופשוט לנסות לתפוס את הדיל מהרגע להרגע. קחו בחשבון כי לא תמיד זה עובד ולעיתים קרובות תאלצו להתפשר על יעד החופשה, שעת הטיסה, או במקרים חריגים אפילו תאלצו להישאר בארץ כי כל המקומות נתפסו, ולכן פעולה זאת מיועדת בעיקר לאנשים שיהיו ספונטנים גם להישאר ולחגוג את חג הסוכות בארץ.

רגע לפני שאתם מוותרים, האם עדיף לסגור חופשה בארץ?

אז האם עדיף כבר לוותר על החלום של טיסה משפחתית לחופשה באיחוד האמירויות בחג הסוכות? האם עדיף לסגור חופשה משפחתית באילת? כדי לדעת מהו מחיר החופשה הזול ביותר ועם התמורה הגבוה ביותר החלטנו לערוך השוואה מדויקת בין הלוקיישנים השונים ולבדוק כמה תעלה כל אחת מהחופשות בחג הסוכות המתקרב.

יעד החופשהמחיר טיסה לאדםמחיר מלון 5 כוכבים לשלושה לילות לזוגמחיר ארוחה ממוצעת לאדם
אילת350 ₪8,500 ₪70 ₪
אבו דאבי1,200 ₪2,000 ₪48 ₪
דובאי2,200 ₪3,000 ₪53 ₪
השוואת מחירי חופשה בארץ בחג הסוכות לעומת חופשה לדובאי ואבו דאבי בסוכות
Aerial view of Dubai city from the top of a tower.

פרמטר נוסף וחשוב לא פחות מאשר הנתונים על גבי הטבלה הוא הזמינות, למעשה כאשר אתם בוחרים לטוס לדובאי או אל אבו דאבי בחג הסוכות יש לכם מבחר עצום של מלונות פנויים, טיסות בשעות נוחות ועוד שלל אפשרויות בחירה, לעומת זאת כאשר אנו מחפשים חופשה באילת כבר מתאריך זה (4 חודשים לפני החג) אנו מגלים מגוון מצומצם של אפשרויות בחירה, למעשה רוב המלונות בישראל כבר נמצאים בתפוסה מלאה ולכן המחירים צפויים לטפס גם לעשרות אלפי שקלים בדיוק כפי שאנחנו מכירים אותם.

טיפ זהב: תעזרו בסוכן, דעו כי לעיתים קרובות לסוכנים יש מחירים טובים באופן משמעותי מאשר המחירים המוצגים באתרי האינטרנט השונים, וכן. גם זולים באופן משמעותי מ – "אתרי השוואת המחירים" וזאת מסיבה מאוד ברורה, הם קונים חבילות מראש למספר מלונות, הסוכנים משריינים לעצמם מספר מלונות ומקומות בטיסה ולכן המחיר שהם מקבלים הוא נמוך מאוד ביחס לאתרי האינטרנט שרק מציגים מצג שווא בחלק ניכר מהמקרים שהם הזולים ביותר או הטובים ביותר, אנו ממליצים תמיד לערוך השוואת מחירים בין הדיל שמצאתם באחד מאתרי השוואת המחירים לבין דיל של סוכן, למעשה אין לכם מאמץ גדול יותר מידי מאשר לבקש מהסוכן דיל לתאריכים שאתם תרצו והוא כבר ידאג להשוואת את ההצעה הקיימת שלכם להצעות שלו ולחפש בעבורכם מבצע משתלם יותר עם תמורה גבוה יותר.

לסיכום: ניתן למצוא טיסות לאיחד האמירויות ב 279 דולר, השאלה הנכונה היא מהי תצורת ההגעה ליעד, האם זה ע"י הוזלת הטיסה ובחירה בעצירה במדינה נוספת? האם נחיתה באמירות צמודה ולקיחת מונית עד לאמירות הרצויה? או האם זה בכלל ספונטניות ותפיסת דיל של הדקה האחרונה, למעשה תמיד ניתן למצוא הכל, מה שצריך זה בעיקר סבלנות, זמן, רצון עז לנפוש באיחוד האמירויות ופתיחות רבה להיעזר באנשים נוספים כמו סוכנים או חברים שיחפשו במקביל אליכם. אין ספק שהמציאות של היום היא שחופשה באיחוד האמירויות משתלמת הרבה יותר מאשר חופשה במדינת ישראל ואנו מתפללים לימים שבהם מחירי החופשות בארץ יהיו דומים למחירי החופשות בחו"ל

5/5 - (5 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן