Skip to content

טיסה לדובאי בסילבסטר ב 100$ בלבד (הלוך חזור) השיטה שלא רוצים שתגלו!

טיסה לדובאי בסילבסטר ב 100$ בלבד (הלוך חזור) השיטה שלא רוצים שתגלו!

מאות אלפי ישראלים כבר הספיקו לבקר באיחוד האמירויות לטייל במקומות המיוחדים והנוצצים שיש לה להציע כמו דובאי ואבו דאבי, אך הישראלים שהקדימו וטיילו בדובאי וחשבו שהמחירים רק יעלו מעת לעת כנראה טעו, סקרנו ובדקנו טיסות לדובאי באחד התאריכים הנוצצים והמבוקשים ביותר הסילבסטר, ערב ראש השנה החדשה 2022,.

אז איך מוצאים טיסה זולה לדובאי?

אנחנו הישראלים אוהבים את החיים הטובים, אוהבים לעבוד פחות ולהרוויח יותר ולכן כאשר אנחנו רוצים לחפש "דיל טוב" לדובאי הדבר הראשון שנעשה הוא כמובן לקפוץ לכל מיני אתרים שמציעים דילים זולים הכוללים טיסה ומלון לדובאי או אבו דאבי במחיר שנשמע לנו טוב,

אך בדרך כלל האתרים האלו מרוויחים עשרות אחוזים בעבור כל סגירת דיל "נוצץ" שכזה, ובסופו של דבר מי שמפסיד מכל הסיפור הזה הוא כמובן הלקוח שלא טרח לחפש טיסה ומלון בנפרד.

דובאי מלמעלה: צילום ממסוק בדובאי (מעל הבורג' אל ערב – מלון 7 הכוכבים)

אז הטיפ הראשון הוא כמובן לחפש טיסה ומלון בנפרד. בדובאי ואבו דאבי ישנם אלפי מלונות שונים ברמות שאנחנו הישראלים כל כך מחפשים ובמחירים זולים משמעותית מהארץ,  ולכן ברוב המקרים שאנחנו מחפשים טיסה ומלון יחד בדרך כלל "מציע הדיל" ייקר את מחיר הטיסה או המלון בדיל כדי להרוויח עלינו כסף, זאת הסיבה שעדיף לחפש טיסות במקום ניטרלי.

הכירו את מנוע חיפוש הטיסות שבצד שלכם הכירו את "גוגל טיסות"

בניגוד לכל מיני מנועי חיפוש טיסות מפוקפקים על גוגל תמיד אפשר לסמוך,  היתרון בגוגל טיסות שהוא מציג לכם את המחיר במטבע המקומי, כלומר בשקלים ומתחת גם במחיר "המקורי" כלומר במטבע הנחסר באתר בדולר או באירוע כך שאתם לא צריכים לחשב בעצמם מה המחיר שתשלמו על הטיסה.

מה שגוגל טיסות עושה למעשה זה להשוואת את המחירים עבורכם ובסופו של דבר לקשר אתכם לאתר עם המחיר הטוב ביותר. בדרך כלל המחיר בגוגל טיסות יהיה הזול ביותר אך שימו לב כי זהו לא חוק ברזל ולפעמים תוכלו למצוא דיל זול יותר אצל סוכן שרכש מראש כמות גדולה של מקומות בטיסה ובמלון ורוצה "לשבור את השוק" לכן הטיפ השני הוא:

לערוך השוואה תמיד בין כמה גורמים

אל תתפתו לסגור דיל במהירות באינטרנט בגלל ששיווקו אותו בצורה טובה עם משפטים כמו "זאת הטיסה הזולה ביותר שתמצאו לתאריכים אלה" "זהו הדיל הזול ביותר לדובאי בסילבסטר" או "נותרו 4 מקומות על המטוס" המטרה של המשפטים הללו היא לגרום לכם להוציא את כרטיס האשראי כמה שיותר מהר מהכיס ולשלם איתו מבלי לחשוב יותר מידי, לכן מה שמומלץ לעשות הוא לערוך טבלה באקסל במחשב ולהשוואת בין כל ההצעות שקיבלתם (כן גם מסוכני נסיעות).

בדרך כלל ההצעה הראשונה (והממומנת) תהיה גם היקרה ביותר

שמחפשים ברחבי האינטרנט טיסות לדובאי בסילבסטר, או טיסות לכל יעד אחר בדרך כלל האופציה הראשונה שאנחנו ניחשף אליה תהיה אופציה ממומנת, או במילים אחרות "מודעה" מודעה שלמעשה חברת התעופה או גורם אחר שילמה עליה כסף רב כדי שתוצג דווקא לך ראשון.  ואיך לדעתך החברה תמשיך להרוויח כסף? כמובן, מהעלאת המחיר ללקוח שבחר ללחוץ על הפרסומת. למעשה לחיצה על "מודעה ממומנת" יכולה להוביל אתכם לדף שיציג טיסה (הלוך ושוב) ב -897$ בעוד הטיסה המקורית יכולה לעלות רק 300$ וטיסות של מתחרים לדובאי יכולות להימכר ב 100$ בלבד.

אל תתקבעו על מקום ספציפי

איחוד האמירויות היא לא רק דובאי ולכן שהביקוש לטיסות לדובאי עולה (והמחיר ביחד איתו טס) עדיף לשקול אופציה לאמירות אחרת באיחוד האמירויות כמו אבו דאבי,  אמירות שממוקמת רק שעה וחצי (לפעמים אפילו הרבה פחות תלוי במיקום) מדובאי ולעיתים יכולה להציע לכם דיל משתלם יותר הכולל טיסה ומלון, כך ניתן להינות גם מאבו דאבי ולאחר יום מנוחה להמשיך לדובאי עם רכב שכור, מונית, או תחבורה ציבורית.

שדה התעפה בדובאי DXB

טיסה לא ישירה  

כמעט תמיד הנוחות עולה בכסף, ולכן אם לא לחוץ לכם להגיע בשעה ספציפית לדובאי ניתן לשלב עצירת ביניים ביעד חדשני כמו בחריין, לקנות כמה מזכרות ממדינה שעד לפני זמן מועט לא קיימה יחסים דיפלומטים עם מדינת ישראל ולהמשיך משם היישר לדובאי, עצירת ביניים או טיסה לא ישירה במילים אחרת יכולה לחסוך לפעמים גם 50% ממחיר הטיסה לדובאי.

להזמין ברגע האחרון או חודשים לפני?

במיוחד בתקופת הקורונה לא ניתן לצפות מה יקרה כמו סגירת השמיים, הפיכת המדינה לאדומה, עלייה בתחלואה או כל דבר אחר שעלול לגרום לך לבטל את הטיסה ,לכן מה שמומלץ לעשות הוא להזמין מראש רק אם המחיר זול משמעותית ומאפשר לך אופציה לביטול או דחיית הכטיס. שימו לב שיש חברות תעופה שמחייבות אתכם בסכום לא הגיוני על ביטול או שינוי מועד הטיסה, לכן מומלץ לבדוק זאת מראש לפני קניית הכרטיס, נוסף על כך מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע שאתם סוגרים את הטיסה דבר שיגן עליכם אם תחלו חלילה לפני הטיסה.

קראו את האותיות הקטנות

חברות התעופה לא מפסיקות להתחכם עם הפרסומים ותחרות המחירים ולכן לפעמים חברת התעופה תנסה לתת לכם הרגשה ש "ניצחתם אותה" והצלחתם לסגור טיסה לדובאי רק ב 300 שקל אך מה שתגלו לאחר מכן שהתוספות שתשלמו עליהן יהיו גבוהות משמעותית, לדוגמא טיסה לדובאי יכולה להימכר ב 300 ₪ אך ללא מזוודה, כאשר תבקשו להעלות מזוודה לבטן המטוס תאלצו להיפרד מ 100$ דולרים כך שמחיר תוספת המזוודה לעיתים תהיה גבוה יותר מעלות הכרטיס.

לסיכום, האינטרנט מציע לעיתים דילים מצוינים, אך יחד עם זאת חשוב תמיד לשים לב לפרטים הקטנים, לדעת להבדיל בין מודעה ממומנת לבין המלצה רגילה של גולש שבאמת מנסה לעזור לכם. ואם אין לכם כוח להתעסק עם כלום פשוט לסגור טיול מאורגן לדובאי, אולי תשלמו קצת יותר אבל יעשו בשבילכם את העבודה.

5/5 - (3 votes)

1 thought on “טיסה לדובאי בסילבסטר ב 100$ בלבד (הלוך חזור) השיטה שלא רוצים שתגלו!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן