Skip to content

אלכוהול בדובאי | איפה קונים? וכמה זה עולה?

  • by

עד לא מזמן קניית אלכוהול באיחוד האמירויות בכלל, ובדובאי בפרט הייתה אסורה לחלוטין. אך התיירים הרבים הביאו איתם גל חדש שהתיר מכירת אלכוהול ברחבי איחוד האמירויות, מעבר לכך שניתן לרכוש את האלכוהול בברים, מועדונים, מסעדות ובתי מלון במחירים שהם יחסית יקרים לארץ, מעתה תוכלו לרכוש את כל סוגי האלכוהול בחנויות המיועדות לכך ובמחירים הגיוניים הרבה יותר.

האם כולם יכולים לרכוש אלכוהול בדובאי?

נכון לרגע כתיבת שורות אלה רק תיירים מגיל 21 ומעלה יכולים יכולים לרכוש אלכוהול ברחבי איחוד האמירויות או לחלופין תושבי או אזרחי איחוד האמירויות אשר נושאים ברישיון מיוחד לרכישת אלכוהול, יש לשים לב כי איחוד האמירויות הינה מדינה מוסלמית ולכן רוב האזרחים אינם ראשיים לרכוש זאת מכיוון שזהו מעבר על חוקי האיסלם, למרות היתר רכישת האלכוהול ברחבי איחוד האמירויות באמירות שארג'ה עדיין לא ניתן לרכוש אלכוהול אך ניתן לנסוע לדובאי לשתות באמירות הסמוכה.

מה צריך כדי לרכוש אלכוהול בדובאי?

כדי לרכוש אלכוהול ברחבי איחוד האמירויות יש להגיע עם דרכון בתוקף אשר מוכיח כי הינך תייר ולחתום על מסמך קצר אשר מציג את החוקים והכללים של איחוד האמירויות על רכישת וצריכת אלכוהול (לדוגמא על כך שאסור לצרוך אלכוהול במרחב הציבורי).

איפה ניתן לרכוש אלכוהול בדובאי?

חנויות אלכוהול בדובאי:

שימו לב כי בדובאי לא תמצאו אלכוהול ברחבי הסופרים, בדרך כלל חנויות האלכוהול ברחבי דובאי לא יציגו ויטרינה שקופה, אלא חלון מכוסה עם שלט ודלת מכיוון שאלכוהול בדובאי אינו נגיש לכולם, בדיוק כמו  רכישת סיגריות בארץ שבדרך כלל נמצא בדלפקים מוסתרים מהעין. לשם כך אנו מציגים בפניכם את המקומות המרכזיים שמוכרים אלכוהול לתיירים במחירים שפויים והגיוניים.

  • קניון המרינה בדובאי: בתוך קניון המרינה בדובאי ישנה חנות בשם: " "African + Eastern חנות המציעה מגוון רחב של אלכוהול שאנחנו מכירים את הארץ במחירים אשר די דומים לחנויות אלכוהול בישראל ומציעים שם את רוב המותגים שאנו מכירים מהארץ כמו: בירות קורונה, וודקה בלוודר, סוגי יין שונים ועוד.  שעות הפתיחה של חנות זו הינה בין השעות 10:00 ועד השעה 22:00 בכל ימות השבוע.
  • מרכז הקניות "" Cedre Shopping Centre : בתוך מרכז הקניות הזה נמצאת החנות "מימי" אשר מוכרת סוגי אלכוהול שונים. שעות הפתיחה הינם החל משעה 10:00 ועד השעה 21:00 בכל ימות השבוע,

אלו שני הרשתות המרכזיות אשר מוכרות אלכוהול ברחבי דובאי ,לרשתות אלו סניפים מרכזיים ברחבי דובאי והם אף מציעים רכישת אלכוהול אונליין והגעה עד לדירה או למלון בו אתם נמצאים, מומלץ תמיד לבדוק את שעות הפעילות של החנויות.

הזמנת אלכוהול בדובאי עם שליח

בדובאי ישנם אפליקציות של משלוחים כמו "תן ביס" או "וולט" שמאוד חזקים בארץ אשר מציעות שירותי משלוחים של אוכל בעיקר, אך לצד זאת תוכלו לבדוק על הזמנת מוצרים נוספים ובניהם אלכוהול, האפליקציות המובילות בדובאי הינם: "Deliveroo" ואפליקציית ""Talabat אשר מציעות ממשק נוח וקל לתפעול והזמנת מוצרים רבים עד למיקומך תוך זמן קצר, ההזמנה מתבצעת ע"י חיוב כרטיס האשראי שלך או לחלופין תשלום במזומן (במקרים מסוימים) אופציה אשר אינה פתוחה בארץ

קניית אלכוהול במקומות ציבוריים

ניתן לרכוש אלכוהול במסעדות, בתי מלון או מועדונים אך שימו לב כי המחירים במקומות אלו יהיו יקרים בצורה קיצונית מאשר בחנויות האלכוהול אשר ציינו לפניכם ברשימה מעלה, לשם השוואה קצרה בקבוק אישי של בירה קורונה בחנות אלכוהול יעמוד על כ 6-8 שקלים ליחידה ובמקרים ספציפים כמו ברכישת ארגז של 24 יחידות אף ימכר במחיר זול יותר לעומת קניית בקבוק קורונה אישי בבית מלון שם מחיר הבקבוק יכול להגיע עד לכדי 80 שקלים!

לסיכום: אם אלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה שלכם באיחוד האמירויות אנו ממליצים לכם לרכוש ישר בעת ההגעה את השתייה האהובה עליכם מאחת החנויות המורשות לכך ולאחסן אותה במקרר בבית המלון שלכם, צעד זה יחסוך לכם מאות שקלים ויקל עליכם את החיפוש הרב אחרי אלכוהול יחד עם זאת זכרו כי אתם עדיין שוהים בחו"ל ולאיחוד האמירויות יש חוקים משלה ולכן אל תשתו שתייה חריפה במרחב הציבורי או לחלופין תסתובבו שיכורים ברחובות זה עלול לעלות לכם בקנסות עצומים או לחלופין במעצרים לא נחמדים.

5/5 - (2 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן