Skip to content

אקספו 2021 נפתח בדובאי! – המדריך המלא (מתעדכן)

  • by

לחובבי הכדורגל יש את המונדיאל, לחובבי המוסיקה יש את האירוביזיון ולאנשים שאוהבים לטייל בעולם יש את אקספו, היריד השלישי בגודלו בעולם המציג ביתנים מלא פחות מ – 190 מדינות ברחבי העולם המספקות הצצה נדירה לכל מדינה ומדינה.

תערוכת האקספו נפתחה לראשונה בדובאי, איחוד האמירויות והיא הפעם גדולה יותר, עוצמתית יותר ומרהיבה יותר, וכנראה לא רק בגלל שהמיקום שנבחר הוא דובאי אלא גם בזכות ההשתתפות ההיסטורית של המדינה שלנו בה. האירוע המיוחד הזה נערך אחת לארבע שנים ומתקיים כל פעם במדינה אחרת כאשר מיליוני תיירים מרחבי העולם מגיעים במיוחד למדינה כדי להיחשף לתרבויות שונות ומיוחדות.

האירוע היה עתיד להתקיים בשנת 2020 אף בשל נגיף הקורונה האירוע העוצמתי נדחה בשנה, עם פתיחת יריד אקספו 2021 צפויים המחירים ברחבי דובאי לעלות בשל הביקוש הרב למלונות באזור היריד.

היריד שנפתח היום עתיד להתקיים עד סוף חודש מרץ 2022 כך שהוא מספק זמן רב לתיירים מרחבי כל העולם להגיע ולבקר בדובאי ברחבי אמירויות נוספות ומיוחדות במדינה כמו אבו דאבי.

אז למי יריד אקספו 2021 מתאימה?

בגדול? לכולם, ילדים, בני נוער, זוגות ומשפחות כן, כל אחד יוכל למצוא את עצמו בתערוכת אקספו 2021 בדובאי וזאת בזכות השפע הרב שמוצע ביריד זה, למעשה בכל יום יתקיימו כ – 60 פעילויות שונות ברחבי המתחם הענק שמשתרע על פני שטח שמזכיר את גודלה של העיר קריית אונו.

מהם האטרקציות המיוחדות באקספו 2021?

מעבר לטעמים ולריחות המשוגעים שכל ביתן באירוע יציע, יחד עם האוכל הייחודי שניתן לטעום ולחוות כל מדינה כמדינה במתחם האקספו בדובאי תוכלו גם: ללמוד לאפות בביתן בלונדון, להצטלם בתוך חליפת חלל של האמירויות, לשחק במתחם המשחקים האינטראקטיבי (מותאם בעיקר לילדים), לשחק עם רובוטים בצורת פינגווינים, להחתים את "דרכון אקספו" שתקבלו בכל אחת מ – 192 המדינות שתבקרו בהם ברחבי היריד העצום, לצפות באחד מהמופעים המשלבים מים ואש.

מיקום יריד אקספו 2021 דובאי

היריד השנה נערך בדרום מערב דובאי ולכיוון האמירות אבו דאבי, במדבר ג’בל עלי. המיקום נמצא כ – 35 דקות בלבד בנסיעה ברכב פרטי מלב האמירות הנוצצת וכשעה וחצי נסיעה במטרו. מומלץ להגיע למקום עם רכב פרטי וכמובן לקרוא טוב על השכרת רכב בדובאי ועל מחירי השכרת רכב.  ההגעה ברכב פרטי תקל עליכם במעבר לאבו דאבי והמשך הסיור בצורה נוחה במקום, וכמובן תחסוך לכם כסף רב בהשוואה להגעה במונית ספיישל לאירוע.

כמה עולה כרטיס לאקספו בדובאי?

בניגוד לאטרקציות היקרות בדובאי האקספו מציעה חוויה גדולה במחיר נמוך משמעותית ביחס לתמורה המתקבלת כרטיס כניסה יומי ליריד העצום עולה 95 דירהם למבוגר, בעוד כרטיס כניסה חופשי לכל זמן התערוכה יעמוד על 495 דירהם. ניתן כמובן להוסיף כסף בתמורה לסיור מודרך במקום ע"י הזמנה מראש או לרכוש כרטיס מראש מאתר היריד.

צילום: פייסבוק

שעות פעילות אקספו דובאי 2021

מתחם האקספו בדובאי פתוח מיום ראשון ועד יום חמישי מהשעה 10:00 ועד השעה 00:00, בסופי השבוע המתחם פעיל גם בשעות הקטנות כאשר הוא נפתח בשעה 10:00 ונסגר בשעה 2:00.

הביתן הישראלי בתערוכת אסקפו

זאת הפעם הראשונה בה מדינת ישראל מציגה ביתן בתערוכה במדינה ערבית, מדינת ישראל קיבלה הזמנה לשתתף ביריד ה – 3 בגודלו בעולם עוד בשנת 2018, שנה בה עדיין לא התקיימו הסכמי השלום בין מדינת ישראל לבין איחוד האמירויות. את הביתן הישראלי בתערוכת אקספו 2021 בדובאי יצרה חברת AVS תחת הנושא: "מחברים מחשבות-יוצרים את העתיד" הביתן עוצב בהשראת קו הדימיון בין מדינת ישראל לבין מדינות המפרץ אשר לשניהם יש דיונות חול מדבריות רבות, בניגוד לביתנים אחרים בתערוכה אשר הם מגודרים וסגורים הביתן הישראלי משדר פתיחות כאשר אינו מתוחם ומטרתו הינה לגרום לכמה שיותר מבקרים להיכנס אליו ולחוות אותו וכמובן לשדר "הכנסת אורחים" בביתן הישראלי צפויים לבקר אישיים ומשלחות חשובות מכל העולם.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן