Skip to content

דגל דובאי | מדריך על הדגלים השונים באיחוד האמירויות

  • by

כדי להתחיל להסביר על מגוון הדגלים השונים באיחוד האמירויות חייבים ללכת קצת אחורה בזמן, למעשה דגל איחוד האמירויות אומץ רק ב 2 לדצמבר 1971 לאחר תחרות לא פשוטה בה התמודד אל מול לא פחות מ – 1000 דגלים שונים דגל איחוד האמירויות מכיל בתוכו ארבעה צבעים שונים והם: ירוק, לבן, שחור ואדום. מעצב הדגל הוא עבדאללה מוחמד אל-מעיינה כאשר הוא עיצב את הדגל עבדאללה היה רק בן 19.

דגל דובאי

למעשה איחוד האמירויות מורכבת משבעה אמירויות שונות: אבו דאבי, דובאי, עוג'מן, פוג'יירה, ראס אל ח'ימה, שארג'ה ואום אלקיוין כאשר לכל אמירות יש דגל משלה מלבד האמירות פוג'יירה שבחרה בשנת 1975 לאמץ את דגל איחוד האמירויות.

נכון לשנת 2021 בסיור ברחבי דובאי ואיחוד האמירויות יהיה קשה לכם להבחין בדגלים שונים המתנופפים ברחבי האמירויות השונות, דגל דובאי כמעט ולא נראה לעין אלא הדגלים הנראים לעין לרוב יהיו דגלי איחוד האמירויות

דגל דובאי ודגל האמירות עוג'מן הינם דגלים זהים המכילים את הצבעים אדום ולבן.

דגל דובאי

גם לאחר ביקור בעשרות חנויות מזכרות שונות באיחוד האמירויות לא תמצאו שום אזכור לדגל האמירות דובאי אלא תמצאו עשרות מוצרים שונים הנושאים את צבעי דגל איחוד האמירויות.

דגל אבו דאבי

דגל אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות לא שונה באופן קיצוני מדגל דובאי הוא למעשה מאוד דומה לו ומכיל את אותם הצבעים: אדום ולבן. רק שלמעשה החלק הלבן בדגל הוא בצורת ריבוע וקטן יותר מדגל דובאי שמכיל שטח לבן גדול יותר. הדגל האדום הבוהק מסמל למעשה את מסירות הנפש העצומה אל נביא האסלם מוחמד.

ראס אל-ח'ימה ושארג'ה

כנראה שאתם יכולים כבר לנחש, הצבעים הם אותם הצבעים אדום ולבן רק שהפעם הם התהפכו הלבן מלווה את הרקע והאדום ממוקם בלב הדגל

דגל ראס אל-ח'ימה ושארג'ה

דגל אום אל-קיוין

הדגל נושא את אותם הצבעים אדום ולבן של שאר האמירויות אך בניגוד אליהם מכיל בתוכו את סמל הסהר, הסמל אשר מזוהה עם דת האסלם. הדגל של אום אל קיוין מזכיר מאוד את דגל טורקיה

מתוך אמזון
5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן