Skip to content

טיול בר מצווה לדובאי – מסלול מלא + מחירים

את החוויה הזאת הילד שלך לא ישכח לעולם, דובאי תוכננה ועוצבה במיוחד לאירועים מיוחדים ובשונה מטיולי בר ובת המצוות לחו"ל שחוזרים על עצמם שוב ושוב, ולוקחים אתכם לסיורים שמשלבים פארקים רגילים עם מתקני שעשועים סטנדרטים, ביקור חטוף במוזיאונים משעממים רק כדי לסמן וי על קצת "היסטוריה" וזמן קניות מוקצב עם סטופר, דובאי לעומת זאת מציעה חוויה שונה לחלוטין שבהם גם הילדים וגם ההורים יוכלו ליהנות מחוויה שונה ומיוחדת שתישאר חקוקה בזיכרון שלך ושל ילדך למשך שנים ארוכות קדימה.

כמה עולה טיול בר מצווה לדובאי?

ממוצע המחירים לטיול בר מצווה לדובאי עומד על: 4,000 ₪ לאדם למשך ארבעה לילות כאשר בסכום זה נכללים רק הטיסות הלוך ושוב יחד עם מלון בדרגת חמישה כוכבים בטיול פרטי. הכנו עבורכם טבלה מיוחדת שתיתן לכם הערכה למחיר כולל הכל:

טיסה לאדם    מלון ללילה לאדם בדרגת חמישה כוכביםאוכל לאדם ליוםאטרקציה לאדם ליום
טיסה ממוצעת: 420$180$100 ₪400 ₪

כמובן שלא מומלץ להסתמך רק על טבלה זו ולמעשה תמיד עדיף לקחת אתכם מעבר לכסף המזומן כרטיס אשראי בין לאומי, שימו לב שבטבלה זו לא חישבנו בעבורכם את הנסיעות (בין אם אתם לוקחים מוניות או משכירים רכב) ולא הוספנו גם את הכסף לבזבוזים, את כל המתנות למשפחה הקרובה, את המתנות לעצמכם והשדרוגים הנוספים אותם תרצו לעשות במהלך כל החופשה.

קרדיט pixabay

האם אפשר לטייל בדובאי כל השנה?

כן, למעשה דובאי היא יעד שתוכנן ונבנה במיוחד בעבור תיירים ולכן ניתן לטוס ולטייל בדובאי לטיול בר מצווה במשך כל עונות השנה כאשר בעונות החמות ניתן להשתתף באטרקציות בדובאי שכוללות בעיקר מבנים סגורים ומקורים או לחלופין משלבות בניהם פעילויות הכוללות מים.

תכננו את הטיול מנקודת המבט של המתבגר/ת שלך ולא מנקודת המבט שלך

אם כבר בחרתם להשקיע ולטייל בדובאי עשו טובה, אל תחפשו את המקומות השגרתיים שכולם הולכים אליהם, שבו יחד ותכננו טיול שיתאים לשניכם. למעשה הדור הצעיר מחפש את המקומות מלאי האקסטרים והאדרנלין, מקומות שאפשר לצלם ולתעד בהם את ה – "סטורי" המושלם או לחלופין לצלם סרטון טיקטוק חזק שיגרור מאות אלפי צפיות, מעבר לכך תחשבו על חוויות שניתן לשתף ולספר לחבר'ה מבית הספר, הרי אף אחד לא ירצה לספר על "טיול במוזיאון" או על ביקור באתר מורשת כזה או אחר שמזוהה עם דובאי. לעומת זאת,  טיול שטח במדבר של דובאי שמשלב הנאה של ההורה והילד יכול להיות פתרון מושלם, הוא מתחיל במקסימום אקסטרים – בחוויה בה יש לכם כמה אופציות נהיגה שונות בין אם מדובר בנהג מיומן שיקח אתכם לטיול בג'יפ ממוזג בין כל הרי החול העצומים של דובאי תוך כדי נסיעה מטורפת או לחלופין נסיעה שלך ושל הילד יחד בטרקטורון או בכלי משותף אחר, לאחר מכן תוכלו לעלות על גמלים, לאכול או ליהנות גם ממופע מקומי שישלב קצת תרבות ואווירה מקומית לאנשים שחשוב להם לספוג את התרבות המקומית.

אז מהו המסלול המושלם לטיול בר או בת מצווה בדובאי?

הכנו עבורכם מסלול מיוחד לטיולי בר ובת מצווה לאיחוד האמירויות, המסלול הינו מסלול שמרכז את רוב הפעילויות והאטרקציות בדובאי שילדים בגילאי העשרה כל כך אוהבים, יחד עם פעילויות משותפות שגם ההורים יוכלו לקחת בהם חלק ליהנות לא פחות מהילדים.

  1.  יום א' – נחיתה בדובאי בשעות הצהרים, הגעה למלון ונסיעה אל קניון דובאי. בקניון דובאי ישנו מבחר עצום של מסעדות, אך ההמלצה הרווחת היא לאכול דווקא במסעדות בקניון אשר מציעות מרפסת עם צפייה היישר למזרקות דובאי. שימו לב שקניון דובאי לא זול ולכן מומלץ לבקר במספר אתרי קניות שונים רגע לפני שמסתערים על הקניות בקניון העצום הזה.
קרדיט pixabay
  1. יום ב' – ספורט ימי: זה הזמן לפתוח את הבוקר באקסטרים,  מומלץ להתחיל את הבוקר בטיול אופנועי ים מיוחד יחד עם מדריך שיצלם ויתעד אתכם לאורך הטיול, הטיול עובר במספר מקומות וניתן לבחור את המקומות לצילום כמו מלון אטלנטיס המפואר, הבורג' אל ערב או האיים המלאכותיים. ניתן לשלב יחד עם טיול אופנועי הים המיוחד, נסיעה בסירה מהירה, הוספת בננות או אבובים, סקי מים או כל פעילות ימית כזאת או אחרת. אנו ממליצים לא לשלב יותר מ 2-3 פעילויות מכיוון שהספורט הימי מאוד מעייף וכנראה שתהיו רעבים לאחר הפעילות. לאחר סיום פעילות הספורט הימי ניתן ללכת לאכול צהרים באחד המקומות שנמצאים על הטיילת ( רק לפני שאתם מתיישבים לאכול אנו ממליצים לכם לחפש את שם המקום בגוגל ולקרוא עליו את הביקורות) לא חסר מסעדות בטיילות ברחבי העולם שמציגות אוכל מרהיב עם תמונות בכל מקום אך ברגע האמת שהאוכל מגיע לשולחן הוא לא ראוי למאכל, לכן כדי לחסוך את החוויה השלילית לפני כל ישיבה במסעדה חפשו אותה בגוגל ובדקו את דירוג המקום ע"י ישראלים וכמובן ע"י תיירים מכל רחבי העולם. לאחר שאכלתם מומלץ להמשיך לצילומי סלפי במסגרת של דובאי,  ובלילה לאחר שהתקלחתם ויצאתם נקיים ורעננים אל הגלובל ויליג' בדובאי, כמו "מיני ישראל" רק של כל העולם, ובגודל גדול הרבה יותר.
  1. יום ג' – אבו דאבי: זה הזמן לטעום קצת מאמירות אחרת, אבו דאבי היא הבירה של איחוד האמירויות והיא מציעה דברים מעט שונים מדובאי. אנו ממליצים להתחיל את הנסיעה לאבו דאבי מיד לאחר ארוחת הבוקר, לצאת באזור השעה 9:00 מהמלון היישר אל המקום הראשון בו נבקר והוא כמובן "פארק פרארי" הנסיעה אל אבו דאבי מדובאי אמורה לקחת לכם כשעה נסיעה (כמובן שזה תלוי במיקום המלון שלכם בדובאי) ולכן מומלץ לצאת מוקדם כדי להגיע ראשונים לפארק, למעשה מדובר בפארק עוצמתי שנבנה ועוצב כולו לאוהבי האקסטרים ומכוניות הפרארי,  לאחר שעליתם על כל המתקנים אנו מציעים לכם להמשיך אל קניון הדרקון בדובאי, זהו קניון סיני מיוחד בדובאי שניתן למצוא שם המון דברים במחירים זולים משמעותית מהקניונים האחרים בדובאי (כמו כל המציאות באייבי ובאתרים השונים) ולאכול שם ארוחה, לאחר מכן המשיכו למלון, וצאו בערב למופע "לה פרל" מופע אקסטרים מיוחד שיראה לכם עד כמה רחוק אפשרי להגיע.
מתוך פייסבוק
  1. יום ד' – מיד לאחר ארוחת הבוקר נצא אל המדבר של דובאי, הנסיעה למדבר של דובאי אורכת כארבעים דקות (הזמן המושלם לתת לאוכל מארוחת הבוקר להתעכל רגע לפני האקסטרים) נסע בג'יפים ממוזגים אל המדבר שם נצא לסיור אקסטרים מיוחד יחד עם הג'יפ על החולות האין סופיים של דובאי. מיד לאחר הפעילות הראשונה בג'יפ נשכיר טרקטורונים ונצא אנחנו לחרוש את המדבר של דובאי בסיור בקבוצה. לאחר מכן נעלה על הגמלים לסיור קצר, נגלוש "סקי חולות" על ההרים של דובאי ולבסוף נאכל על האש מקומי ונצפה במופע ריקודי בטן מסורתי בלב המדבר. בלילה נחזור אל קניון דובאי כדי לוודא שלא וויתרנו על שום ביקור באף חנות מיוחדת במקום
קרדיט unsplash
  1. יום ה' – נסיעה על פארק המים העצום אטלנטיס, מדובר על אחד מפארקי המים המובילים בעולם כולו, למעשה הפארק מציע מתקנים מיוחדים שמתאימים במיוחד לצעירים אך גם המבוגרים ימצאו עצמם שם עם מתקנים משותפים שניתן לעלות יחד עם הילדים עליכם כמו מגלשות משותפות ומתקני אבובים לכל המשפחה, אפשר בכיף לבלות לפחות חצי יום בפארק המים אטלנטיס ואף מומלץ להיערך לשהות ארוכה שם ולקחת קרם הגנה וכמובן לשתות הרבה מאוד מים. נחזור למלון ונתארגן לטיסה חזור למחרת בבוקר.

כמה כסף עולות האטרקציות בדובאי?

רוב התיירים מחשיבים את דובאי כיעד יקר בשל האטרקציות השונות שבה, אך חשוב תמיד לערוך השוואה בין עלות הפעילות לבין התמורה הכספית וגם אם בארץ תוכלו לבקר בפארק מים במחיר שהוא נמוך יותר ב – 20% שימו לב שהתמורה לא תהיה זהה, מדובר במקומות גדולים משמעותית מהמקומות בארץ, עם מתקנים חדישים יותר, מפוארים יותר.  למעשה מחיר אטרקציה ממוצעת בדובאי עומדת על כמה מאות שקלים לאדם, למעשה מומלץ לעשות בין אטרקציה אחת ביום לבין 2 אטרקציות ובכך לא "לקרוע את הכיס" ולנצל את דובאי ואיחוד האמירויות במקסימום.

לסיכום: דובאי היא אחד היעדים המומלצים לטיולי בר ובת מצווה, למעשה ניתן לטייל בדובאי לאורך כל השנה ולקבל תמורה גבוה למחיר, מומלץ מאוד לתכנן מראש את הטיול לדובאי כדי לחסוך זמן וכסף יקר וצוות האתר ישמח לעזור לכם לתכנן את החופשה ולהוזיל לכם את מחירי האטרקציות, המלונות והטיסות בדובאי.

5/5 - (4 votes)

1 thought on “טיול בר מצווה לדובאי – מסלול מלא + מחירים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן