Skip to content

טיסה ללא מחוסנים לחו"ל: לאן אפשר לטוס בלי תו ירוק?

  • by

ההנחיות החדשות שינו את כללי המשחק ואם בעבר כולם יכלו לטוס ולבקר בחו"ל ללא שום בדיקות, חיסונים או הצגה של מסמכים כלשהם (דוגמת התו הירוק) המציאות של היום שברה את כל המוסכמות. מדינות רבות התאגדו יחדיו וסוגרות על האנשים הלא מחוסנים את שערי הכניסה למדינות ולאטרקציות המיוחדות שכל מדינה מציעה.

זה רק עניין של זמן עד שגם ההנחיות האלו ישתנו, כפי שבעבר היה קל למחוסנים במנה השנייה לטוס לחו"ל כיום מדינת ישראל החליטה כי מי שלא התחסן במנה השלישית של החיסון ועבר מעל חצי שנה ממועד החיסון השני נכלל ברשימת הלא מחוסנים, דבר שיצר מהפכה והגדיל את כמות הלא מחוסנים באופן משמעותי.

טיסה בלי תו ירוק לאיחוד האמירויות

דובאי, אבו דאבי ושאר האמירויות נכון לתאריך כתיבת כתבה זו פותחות את שעריה לישראלים ללא הבדל וללא שום מגבלה לאנשים שהתחסנו בחיסון אחד, שניים, שלוש או בכלל לא התחסנו. למעשה מעבר לדרישות הישראליות הכוללות: בדיקות קורונה (בדיקות PCR כמובן) ובידוד של שבעה ימים לאחר החזרה לארץ באיחוד האמירויות תהיו חופשיים לגמרי, כך שאם במדינת ישראל לפני כניסה לכל מקום כמו: מסעדה, הופעה, כנס או אטרקציה כלשהי תאלצו להראות כי אתם מחסונים במנה השלישית באיחוד האמירויות וכמובן באמירויות הבולטות שבהם כמו: דובאי ואבו דאבי לא תאלצו להציג שום תעודת מתחסן.

למעשה: בדיקה אחת בשדה התעופה ואתם חופשיים לגמרי

לאחר הנחיתה באחת האמירויות כל מה שתדרשו לעשות הוא להציג בדיקת PCR  (בדיקת קורונה( שנעשתה בתווך של 72 שעות לפני ההמראה מישראל ולעשות בדיקת קורונה נוספת בטרמינל, לאחר שתעברו את בדיקת הקורונה יודבק על הדרכון שלכם ברקוד כך שתוכלו לסרוק את הברקוד ולדעת את התשובה של בדיקת הקורונה, במידה והתוצאה שלילית (שמראה שאינכם חולים) תוכלו להסתובב באופן חופשי ברחבי איחוד האמירויות. שימו לב כי  עד לקבלת תוצאות הבדיקה ויש בחדר במלון. בדרך כלל התוצאות מגיעות עד – 24 שעות (בהתאם למועד הטיסה וכמות האנשים) אך ניתן לבצע בדיקת קורונה בתשלום בטרמינל ובכך לקצר את זמן התוצאות של הבדיקה. הנהלים באיחוד האמירויות נוטים להשתנות במהירות ולכן אסור להסתמך רק על כתבה זו  ומומלץ לבדוק את הנהלים מול שגרירות ישראל באבו דאבי , בית חב"ד בדובאי ולערוך בדיקה נוספת סמוך למועד הטיסה מול חברת התעופה שאיתה סגרתם את הטיסה לאיחוד האמירויות

לפני ההמראה חזרה לארץ יש לערוך בדיקת קורונה נוספת

לאחר שביליתם ברחבי איחוד האמירויות, טיילתם בבורג' חליפה בדובאי ואף נסעתם לגלות את פארק הפרארי באבו דאבי תאלצו לשלם בעבור בדיקת קורונה כדי לעלות על הטיסה חזרה לארץ, על בדיקת הקורונה שתעשו צריכה להיות תוקף של 72 שעות לפני ההמראה מאיחוד האמירויות לארץ, הבדיקה חייבת להיות בדיקת PCR ולא בדיקת קורונה מהירה ונכון להיות חלה על כל השבים חזרה לארץ ללא הבדלי גיל,  עלות בדיקת קורונה באיחוד האמירויות עולה כ – 150 דירהם ותלוי במקום בו נערכת הבדיקה.

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן