Skip to content

מלונות זולים וטובים בדובאי | כל מה שחייבים לדעת לפני שמזמינים!

  • by

איך אפשר לטוס לחופשה חלומית בדובאי מבלי לקרוע את הכיס? ומבלי לישון באכסניה מרוחקת ומלאה בפשפשים? לשם כך צוות המומחים שלנו ערך חיפוש ייסודי ברחבי האינטרנט, קרא וחקר אלפי תגובות והמלצות שונות, בדק את המיקומים הטובים יותר ואלה שכדאי להתרחק מהם כדי לייצר עבורכם את המדריך המלא והמפורט ביותר לבחירה והזמנת מלון טוב, איכותי והכי חשוב זול ברחבי דובאי.

איך מוצאים מלון טוב וזול בדובאי?

המחירים בדובאי, אבו דאבי ובדרך כלל בשאר המקומות בארץ ובעולם משתנים בהתאם לתאריך אותו אתם מבקשים, לדוגמא: חופשה בדובאי בסילבטר יכולה לעלות לפעמים פי 2 מאשר חופשה מספר ימים לאחר מכן בשל חגיגות השנה החדשה, לעומת זאת הזמנת מלון בדובאי בתאריכים "מתים" לדוגמא בתאריכים בהם עונת התיירות אינה בשיאה והטמפרטורות מטפסות לגבהים קיצוניים יכולה לסדר לך דיל במחיר מוזל באופן קיצוני של עד חצי המחיר בדיוק לאותו המלון, לשם כך אנחנו ממליצים בשלב הראשוני לא להגיע עם תאריך אחד ספציפי לחופשה בדובאי, אלא להגיע עם מספר אפשרויות שונות כדי שיהיו לכם מספר אלטרנטיבות לחופשות במחירים  טובים.

בחירה במלון טוב וזול בדרך כלל תהיה דרך רשת

ברחבי דובאי ישנם אלפי מקומות לינה שונים במחירים זולים וטובים, בדרך כלל מלונות שעליהם יש בקרה ברמה גבוה יותר אלו יהיו מלונות אשר משתייכים לרשת מלונות גדולה, מלונות אלו בדרך כלל יספקו חוויה ותמורה טובה יותר לכסף אך זהו אינו כלל ברזל, לפעמים מלון "משפחתי" יכולה לספק שירות וחוויה ברמה גבוה יותר.  אנו ממליצים תמיד לערוך השוואה בין המלונות השונים ובאם אין מספיק מידע על מלון ספציפי לבחור תמיד במלון אשר נמצא כחלק מרשת מלונות מקומית או במקרה הטוב יותר רשת מלונות בין לאומית.  

עד כמה מיקום המלון בדובאי משפיע על המחיר?

מיקום המלון הוא אחת הסיבות להעלאת מחיר החופשה, לשם ההשוואה מחיר של מלון בדובאי המשקיף על הים וממקום באזור יוקרתי כמו הפלאם (האי המלאכותי של דובאי) יכול לעלות לפחות פי 2 ממלון באותה דרגה, עם נוף כמעט זהה רק לנקודה אחרת המשקיפה לים או לנהר. בנוסף לכך, לפעמים עדיף להתפשר ולהזמין מקום במלון שאינו בדובאי אלא במקום סמוך, להרוויח "יעד" נוסף על הדרך להוזיל את החופשה ולשדרג את המלון, לעיתים ניתן למצוא מלונות ברמה גבוה יותר באמירויות הסמוכות לדובאי, אבו דאבי אחת האמירויות הבולטות באיחוד האמירויות (עיר הבירה של איחוד האמירויות), מציעה אלפי מלונות ברמה טובה ובמרחק סביר של כשעה נסיעה מדובאי בלבד. יש לשים לב כי בדובאי אין "רחוב ראשי" בו נמצאות כל האטרקציות במרחק של הליכה זו מזו, לדוגמא אחד המקומות הפופולאריים בדובאי הוא קניון דובאי שנמצא ממש על הבורג' חליפה – המגדל הגבוה בעולם, הזמנת מלון בנקודה זו יכולה להיות יקרה פי 2 מנקודה אחרת בדובאי מכיוון שהיא נחשבת ל – "מרכז"   של דובאי אך למעשה אם תרצו ללכת לים,  תאלצו להשכיר רכב..  

עד כמה גודל החדר משפיע על מחיר המלון?

לפעמים מטרים בודדים יכולים לשנות עשרות אחוזים, חדרים קטנים במיוחד במלונות בדובאי יכולים להציע מחיר טוב יותר מבלי לחסוך על שום דבר חושב כמו: מקלחת חדישה, ניקיון ואוכל ברמה טובה לעומת חדרים גדולים שמציעים שירותים ברמה זהה אך רק בהפרש ניכר של עשרות אחוזים רק מכיוון שהחדר גדול בכמה מטרים ספורים, בדרך כלל שמחפשים מלון זול וטוב לא נמצאים במלון רוב הזמן והמלון משמש רק כחדר ללינה והתרעננות ולכן מומלץ לוותר על חדר מרווח וגדול מכיוון שאת רוב הזמן גם ככה תבלו בסיור ברחבי דובאי או אבו דאבי ולא ברחבי המלון.

ההבדל בין מלון ארבעה כוכבים למלון חמישה כוכבים בדובאי

בניגוד לארץ אשר פה יש הבדל קריטי בין דרגות הכוכבים השונות, בדובאי כמעט ואין הבדל יוצא דופן בין מלון ארבעה כוכבים למלון חמישה כוכבים, והמחירים לעומת זאת? עם פערים של עשרות אחוזים להבדל של כוכב אחד בודד., חלק נכבד מהמלונות בעלי ארבעה כוכבים בדובאי נמצאים ברמה גבוה משמעותית ממלונות בדרגת חמישה כוכבים בארץ ומספקים חופשה נהדרת במחיר זול משמעותית מיעד כמו אילת או ים המלח. ניתן אף למצוא מלונות בדרגת שלושה כוכבים עם שירות מעולה, חדרים נקיים, ורמה טובה בדובאי אך בדרך כלל עדיף להוסיף כמה עשרות שקלים בודדים בשביל השקט הנפשי.

לפעמים אפשר להתפשר ולהשכיר דירה במקום מלון

בחירה באופציה של השכרת דירה לעיתים קרובות יכולה להיות פתרון טוב יותר וזול יותר אשר חיפוש אחר מלון זול בדובאי, אופציה זאת עדיפה בדרך כלל לכמות גדולה של אנשים שטסים יחדיו. מיקום הדירות יכול מאוד להיות מרכזי וטוב יותר בהשוואה למלונות אך צריך לבדוק היטב את האותיות הקטנות לפני השכרת דירה,  אחד הפרמטרים החשובים הוא הניקיון, האם ישנה חברת ניקיון שדואגת לנקות את המקום לסדר אותו עבורך? האם ישנם שירותים כמו במלונות איכותיים כמו: חדר כושר, בריכה, נציג שירות וכו

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן