Skip to content

סוף סוף זה קורה: המעבר בין דובאי לאבו דאבי נפתח!

  • by

אם בעבר היינו מגיעים לאיחוד האמירויות רק ליעד אחד ספציפי כמו דובאי או אבו דאבי רק בגלל ההגבלות הקשות על המעבר בין האמירויות השונות, אבו דאבי החליטה לשים סוף להגבלות ופתחה סוף סוף את המעבר בין האמירויות הצמודות שמרחקם האחת מהשנייה הוא כשעה נסיעה בלבד!

כזכור, מהרגע שאיחוד האמירויות חתמה עם מדינת ישראל על הסכמי אברהם המאפשרים כניסה צדדית של תיירים משני המדינות האחת לשנייה, רוב הישראלים שהחליטו לבקר באיחוד האמירויות נאלצו להסתפק בביקור באמירות אחת בלבד, באותה התקופה כדי להגיע מדובאי אל אבו דאבי היה צורך לעבור מסע ארוך ומפרך שבזבז זמן רב מהשהייה במדינה ולכן רק תיירים בודדים החליטו לשלב כמה אמירויות באותה הגיחה ליעד.

פרארי פארק באבו דאבי, קרדיט: unsplash

על פי ההגבלות הישנות כדי לעבור בין דובאי לאבו דאבי נדרשה בדיקת קורונה בכניסה לאבו דאבי, המתנה לתוצאות ובדיקה נוספת לאחר כמה ימים, מעבר לזמן היקר שנחסך כאן לתיירים שגם ככה זמן השהייה שלהם ביעד קצר נחסך כאן כסף רב, בדיקת גילוי קורונה (PCR) עולה בממוצע ברחבי איחוד האמירויות כ – 150 דירהם, כ 140 שקלים.

מצב התחלואה היום באיחוד האמירויות הוא הנמוך ביותר מזה כשנה, כך שרוב ההגבלות הוסרו מרחבי האיחוד וכמעט כל המקומות פתוחים. אבו דאבי מציעה שלל אטרקציות לתיירים וחושפת פנים אחרות משל דובאי לאיחוד האמירויות, בטיול לאיחוד האמירויות רצוי לשלב לפחות יומיים באבו דאבי כדי לטעום מהמגוון הרב שיש לה להציע.

5/5 - (2 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן