Skip to content

שאלות ותשובות נפוצות על דובאי, אבו דאבי ואיחוד האמירויות

  • by

ברחבי האינטרנט מסתובבות מאות שמועות שונות על איחוד האמירויות, החל מלבוש צנוע בלבד, שמסוכן באיחוד האמירויות ואפילו שלא מומלץ לנסוע בחודשים מסויימים, צוות UAETOURS החליט להרים את הכפפה ולשים סוף לשמועות ולמידע הלא נכון שרץ ברחבי האינטרנט לענות אחת ולתמיד על השאלות שמטרידות את כל מי שמחפש לטוס לאיחוד האמירויות.

  1. לאן מומלץ לטוס – דובאי, אבו דאבי או ראס אל חימה

זוהי שאלת השאלות, נתחיל מהסוף להתחלה, המרחק בין דובאי לבין האמירויות אבו דאבי, וראס אל חימה הוא לא קריטי, מדובר בסך הכל בנסיעה של כשעה ורבע מדובאי אל כל אמירות, בעוד טיסה לדובאי תהיה יקרה יותר מטיסה לאמירות אחרת, תמיד ניתן להזמין כרטיס טיסה ישירה לאבו דאבי או לראס אל חימה בחצי מחיר, לישון לילה אחד ולגלות מקום חדש ועל הדרך לחסוך כ – 50% ממחיר כרטיס הטיסה. אם כבר החלטתם לנסות ולחסוך ולא להזמין כרטיס טיסה אל דובאי, מומלץ להשכיר רכב מאשר לקחת מונית מכיוון שמחירי הדלק באיחוד האמירויות אינם דומים לארץ, אלא זולים באופן קיצוני ובכך תוכלו לטייל ולסייר ברוב איחוד האמירויות מבלי לבזבז כסף על מוניות. טיפ חשוב: לפני שאתם סוגרים טיסה אל מקום שהוא אינו דובאי בדקו האם המעבר בין האמירויות פתוח ואינו מצריך בדיקת קורונה, בעבר המעבר בין דובאי אל אבו דאבי היה כרוך בבדיקת קורונה שלילית.

  • האם חייבים להתלבש צנוע בדובאי וברחבי האמירויות?

ברגע שתנחתו בדובאי אתם תבינו כמה הכל שונה ממה שתיארתם לעצמכם, אמנם מדובר במדינה מוסלמית, אך יחד עם זאת המדינה היא מאוד "חופשית" למעשה אתם תיתקלו יותר בתיירים ועובדים זרים מאשר באזרחים מקומיים ולכן אין איסור להסתובבות עם גופיות / כפכפים / לבוש שהוא לא עד הברך, יחד עם זאת שימו לב כי אם תכננתם לבקר במסגד או במקום קדוש אחר תהיו חייבים לכבד את המקום ולהתלבש בצנעה.

  • מהו האזור המרכזי בדובאי? איפה מומלץ לישון?

בניגוד למדינות אחרות בהם יש "רחוב ראשי" עם עשרת מסעדות, אטרקציות ופעילויות שונות שהם במרחק הליכה אחד מהשנייה, בדובאי המצב קצת שונה. בדובאי אין רחוב ראשי שניתן לסייר בו ולעשות הכל, למעשה ישנם מקומות מרכזיים שמרכזים המון פעילויות יחד, לדוגמא: בקניון דובאי תוכלו למצוא מסעדות וחנויות לצד אטרקציות לא שגרתיות כמו המגדל הגבוה בעולם הבורג' חליפה, אקווריום דובאי ופארק שעשועים מקורה VR, אך אם תרצו לבקר בים תאלצו לקחת מונית, לכן המיקום בדובאי הוא לא קריטי מכיוון שאם תכננתם טיול על פני מספר ימים אתם בכל אופן תאלצו לקחת מונית ממקום למקום, וברגע שסיימתם פעילות מסויימת לא תוכלו להמשיך ברגל אל מקום אחר.  

  • האם מותר לזוג לא נשוי לישון במלון יחד בדובאי?

הסירו בהלה מלבכם, מותר, אף אחד לא יגיע לבדוק את חדר המלון שלכם ויבקש מכם להציג תעודת נישואין או כל מסמך אחר. בתי המלון בדובאי פועלים כמו בתי מלון בכל מדינה אחרת.

  • האם צריך ויזה לדובאי?

נכון לרגע כתיבת שורות אלה, הויזה לדובאי בוטלה ואין צורך לרכוש או לשלם כסף לחברה שתוציא בעבורם ויזה כמו החברות שמציעות ויזה לארצות הברית או מספקות כניסה אל תאילנד בעקבות הנחיות הקורונה.

  • האם יש מקומות שסגורים בדובאי בגלל הקורונה?

נכון לרגע כתיבת שורות אלה בדובאי ואבו דאבי הכל פועל כרגיל בדיוק כמו במדינת ישראל, המסעדות, האטרקציות, חיי הלילה וכל פעילות אחרת אינה מוגבלת.

  • כמה זמן טיסה לדובאי?

הטיסה לדובאי היא טיסה קצרה מאוד, למעשה מדובר בטיסה של כ 3 וחצי שעות בלבד בהלוך וכאשר הטיסה חזור קצרה במעט. יחד עם זאת שמזמינים טיסה יש לשים לב לשעון המקומי של דובאי ושל ישראל מכיוון שיש הפרשי שעות.

  • האם צריך מסכות בדובאי?

נכון להיום יש חובת עטיית מסכות ברחבי דובאי, לא מומלץ להתעסק עם החוק המקומי אתם עלולים להסתכן בקנס שמתחיל מ 3,000 דירהם, כ 2800 ₪ על מסכה. ובמקרה הגרוע אף להיות מעוקבים.

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן