Skip to content

אופנועי ים בדובאי

  • by

איפה ניתן להשכיר אופנוע ים בדובאי?

ניתן להזמין טיול אופנוע ים בדובאי עם הכלים החדשים ביותר, יחד עם הצוות הטוב ביותר בלחיצת כפתור אחת פשוטה

בכפתור שנמצא מתחת לטקסט כאן,

שימו לב שניתן להשכיר את אופנוע הים במגוון מקומות שונים, להזמין את השכרת אופנוע הים בדובאי יחד עם איסוף מהמלון ו/או לבצע הזמנה של פעילויות ימיות אחרות ומגניבות יחד עם הפעילות של השכרת אופנוע הים כמו: ספורט ימי, בננה, השכרת יאכטה, הפלגה רגועה ועוד.

השכרת אופנועי ים בדובאי, איחוד האמירויות.

רוב האנשים שטסים לדובאי חווים את דובאי מהגבוה כמו סיור בבורג' חליפה המגדל הגבוה בעולם, יוצאים לטיולי טרקטורונים בלב המדבר של דובאי, אך רובם הגדול מפספסים את החוויות המיוחדות שדובאי מציעה והיא כמובן נסיעה מלאת אדרנלין באופנועי ים בדובאי

בדובאי אפשר להשכיר אופנועי ים ללא רישיון!

בניגוד למדינת ישראל בה כדי להשכיר אופנוע ים עלייך להיות לפחות בן 16 שנים לעבור תאוריה הכוללת שאלות על סימנים, דגלים, וסיטואציות בהם אתה עלול להיתקל במהלך השייט באופנוע הים וכמובן טסט בו אתה צריך לעבור כמה מבחנים ובניהם נסיעה איטית על אופנוע הים, נסיעה מהירה בין מכשולים אשר נמדדת על זמן ועל יכולת הדיוק שלך כדי לא לפגוע במכשולים. בדובאי אין צורך להחזיק רישיון אופנוע ים (משיט 11) כדי להשכיר אופנוע ים.

נסיעה איטית בקבוצת אופנועי הים בירידה מהמרינה בדובאי אל לב הים

השכרה מהמקום הלא נכון עלולה לעלות לך ביוקר!

בחו"ל כמו בחו"ל לא חסרים מקומות מפוקפקים שישמחו להשכיר לך אופנוע ים ולאחר מכן לגרום לך להצטער על כך שהשכרת אותו. רובנו שמענו על מכר שטס לתאילנד וחויב באלפי שקלים על "נזק" שגרם לאופנוע הים שהשכיר למרות שלא עשה זאת כלל, נכון לרגע כתיבת שורות אלה לא יצא לנו להיתקל ב"עוקץ אופנועי הים" כפי שמתחרש ברוב מדינות העולם באיחוד האמירויות וטוב שכך

תמיד חשוב לנקוט במספר צעדים לפני שמשכירים אופנוע ים

אמינות – אנחנו הישראלים תמיד מחפשים לחסוך, אבל יש מקומות שעדיף לשלם קצת יותר ופשוט להיות בראש שקט, באינטרנט לא חסרים כל מיני הצעות מפתות להשכרת אופנוע ים במחירים שהם זולים משמעותית אפילו החזקת האופנוע עצמו וכמובן לא חסר סוכני מכירות שמסתובבים בשטחי החוף השונים וינסו לפתות אתכם להשכיר אופנוע ים במחיר נמוך משמעותית ממחיר אותו הסוכן הציע לכם ולכן אנו ממליצים לסגור רק ע"י סוכן או ע"י המלצה של חבר שביקר במקום ויכול לתת חוות דעת חיובית על המקום ולא לסמוך על אינסטינקטים הישראלים שלנו.

בדקו את אופנוע הים – עם האדרנלין וההתרגשות וכמובן העלייה לאופנוע היפ רובנו שוכחים פרט חשוב, לבדוק אותו. אז נכון.. לרובנו אין רישיון לאופנוע ים וכנראה שזאת גם הפעם הראשונה שלנו עליו והידע שלנו הוא בסיסי אך תמיד אפשר לזהות שריטות, שברים, או קילופי צבע על האופנוע.

צלמו הכל – אחרי שבדקנו שאופנוע הים תקין ולא נושא עליו שריטות או שברים כלשהם צלמו את האופנוע מכל זווית אפשרית גם בצילום וידאו וגם בצילום סטילס, פרט חשוב הוא כמובן לצלם את אופנוע הים מלמטה (החלק שנוגע במים) מכיוון שהחלק הזה יכול לשאת פגיעות שיהיה קשה לכם לזהות אותו.

ביטוח – שימו לב כי השכרת אופנוע ים היא פעילות אקסטרים לכל דבר ולכן חשוב מאוד לוודא מול ביטוח הבריאות שסגרתם לפני הטיסה לדובאי שהוא אכן מכסה במקרה של פגיעה גופנית את הנזקים שעלולים להיגרם לכם מהתנגשות או נפילה מאופנוע הים

נזקים –  לפני הנסיעה על אופנוע הים בררו מה קורה במקרה של נזק לאופנוע הים או הפרת אחד הכללים אשר מוסברים ע"י המדריך, בדרך כלל למקום מסודר יש רשימת כללים שאותם אסור להפר ובמידה ותפרו אותם אתם עלולים לשלם אלפי שקלים.

על רקע הבורג' אל ערב

טלפון נייד –  ניתן לקחת את הטלפון הסלולארי אתכם לאופנוע הים, ניתן לאחסן את הנייד בתוך התא שאופנוע הים מכיל ו/או לקנות מעובדי המקום כיסוי מיוחד נגד מים ולשאת אותו על הצוואר ביחד עם שרשרת. שימו לב כי בדרך כלל אין למקום אחריות על כל נזק שיקרה לנייד שלכם ולכן האופציה העדיפה היא לבקש מהם לצלם אתכם.

הדרכה – שימו לב שאתם לא עולים על אופנוע הים לפני שעברתם הדרכה נכונה עליו, יש מספר כללים שהם קריטים לנסיעה על אופנוע ים במיוחד לאנשים שלא משכירים אותם בדרך כלל כמו חיבור המדומם ליד.

המלצות:

אנו ממליצים להשכיר אופנועי ים לפחות לשעה אחת ולא לדקה אחת פחות, הזמן על האופנוע ים עובר במהירות. חשוב לדעת כי הנסיעה על אופנוע הים מעייפת ולכן לפעמים עדיף להשכיר אופנוע ים אחד ל – 2 משתתפים ולהתחלף בנקודה מסוימת דבר אשר יכול לחתוך לכם את העלויות של השכרת אופנוע הים, שימו לב כי אתם מתכננים את נתיב השיט שלכם לפני ההשכרה כדי לוודא שאתם אכן עוברים במקומות המומלצים לשיט כמו הבורג' אל ערב שם ניתן כמובן להצטלם על הרקע שלו או פשוט לראות את איי הפלאם מקרוב.

5/5 - (2 votes)
דילוג לתוכן