Skip to content

טיפים קריטיים לפני הטיסה לדובאי | אל תצאו תיירים!

  • by

בדרך כלל שאנחנו טסים לחו"ל אנו מרשים לעצמנו להתפרע יותר, לבזבז יותר, לא להשוואת מחירים ואיך אומרים "לצאת תיירים" אבל העיקר שנהנה, קובץ המילים החשובות האלה עתיד להציל לכם את החופשה בדובאי ובכלל באיחוד האמירויות, כל התכנים אשר נכתבים כאן נכתבו בדם יזע ודמעות לאחר ביקור שיכל לעלות בחצי המחיר ממחיר הביקור המקורי בדובאי ובנינו? מבלי לחסוך על שום דבר אחר, שמרו את הכתבה הזו, היא הולכת לעשות לכם סדר בראש ובכיס.

אם החלטתם "להצטלם כמו מקומיים" וחיפשתם גלביה בדובאי  בשביל התמונה בטיול הטרקטורונים בדובאי או סתם בשביל מזכרת אל תקנו את הגלביות במקומות התיירותיים למעשה בחנויות ה – "מזכרות" המיוחדות לתיירים גובים מחירים הזויים בשביל פריטים שנמכרים ב – 70-80% פחות.  למעשה את הלבוש המסורתי והמיוחד ניתן למצוא אפילו בחלק ניכר מרשתות הסופרים בדובאי במחיר שלא יעלה על כמה עשרות שקלים לעומת מחירים שמתחילים ממאות שקלים על אותו הפריט בדיוק.

  • המוניות בדובאי: שימו לב שבדובאי ישנם כמה סוגי מוניות שונות, ולכן ההפרשים מאוד משמעותיים בניהם, לפעמים רכב שנראה לכם "רגיל" הוא למעשה רכב יוקרה ואתם תשלמו מחיר גבוה משמעותית לעומת נסיעה במונית רגילה, לכן בדקו את מחיר הנסיעה לפני העלייה על המונית.
  • אפליקציות היכרויות בדובאי: אתם תופתעו לגלות כי ב – "טינדר" מסתתרות להן עשרות בנות שאינן מחפשות להכיר אתכם אלא מחפשות להכיר את הכסף שלכן  אף על פי שקיום יחסי מין בדובאי בתשלום הינה עבירה על החוק, אם אינכם מחפשים זאת נסו אפליקציות נוספות במקביל, כמו באמבל.
  • תכננו את הביקור מראש: אם אתם הולכים לבקר באטרקציה שהיא מוכרת כאטרקציה יוקרתית לדוגמא כמו הבריכה הגבוה בעולם, בריכת אאורה. דעו שהמחירים במקום יהיו בהתאם, כך שאם תכננתם לחסוך עדיף שתאכלו במקום אחר ולא באזורים הנוצצים או באזורי התיירות.

אנו ממליצים לכם להיעזר בנו וליהנות מטיול בטוח ונוח על ידי לחיצה על כפתור הצ'אט מאשר לשלם מחיר גבוה משמעותית בפעילויות השונות בדובאי ולהסתכן הגעה למקום מלא או ללכת לספק שאינו מקצועי.

  • רכשו חבילת גלישה לחו"ל מהארץ: אם חיפשתם לחסוך כמה שקלים ותכננתם להזמין סים בדובאי אנחנו מציעים לכם לחשוב שוב, למעשה אם תרכשו סים בדובאי לא תוכלו להתקשר בווטסאפ או לחלופין לערוך שיחת וידאו, אתם תאלצו להוריד את אפליקציית "Boutime" שהיא אחלה אפליקציה והכל, אבל בארץ אף אחד לא משתמש בה.  לכן אנו ממליצים לכם לרכוש חבילת גלישה לחו"ל מאחת מספקיות הישראליות.
  • אלכוהול בדובאי: בדובאי אין מכירת אלכוהול בסופרים כפי שאנחנו מכירים מהארץ, למעשה אם כל כך תרצו לשתות אתם תאלצו להיפרד מסכומים לא מעטים של כסף במסעדות או במועדוני הלילה, לכן אנו ממליצים לרכוש מבעוד מועד אלכוהול בדיוטיפרי בישראל ולא להסתמך על השתייה החריפה בבתי המלון השונים או במקומות המורשים למכור. מחיר בקבוק קורונה בודד יכול להגיע בבית מלון לכ – 60 שקלים.
  • קניות בדובאי: אם תכננתם לערוך שופינג בדובאי ואין לכם תקציב בלתי מוגבל קניון דובאי הוא פחות המקום עבורם, למעשה תוכלו למצוא בדובאי אחלה של מחירים למותגים בהנחה של עד 70% אחוזים ולפעמים קצת יותר אבל כל זאת רק בימי הסיילים המיוחדים שנערכים בדובאי, הם נערכים בדרך כלל לא בעונות התיירות והמקומות הזולים ביותר הם באווטלטים בדובאי.
  • קצרו תורים: בדרך כלל בפארקי שעשועים יש אופציה להוסיף סכום כסף וליהנות מקיצור תורים לכל המתקנים השווים, במקום לחכות בתור שעה תוכלו לעמוד מספר דקות ובכך לנצל את המקום עד תום.
  • אם החלטתם לקחת טיסה בקיץ לדובאי – עשו טובה ותתעלמו מהביקורות של הישראלים ברחבי הרשתות החברתיות , נכון אמנם חם בדובאי (קצת יותר מאילת) אך ישנם עשרות פעילויות שונות שאפשר לעשות גם בימים החמים.
  • אם החלטתם להמשיך ולבקר בשאר האמירויות ברחבי איחוד האמירויות לאחר הביקור בדובאי כמו באבו דאבי או בראס אל ח'ימה בדקו היטב את תנאי הכניסה, בדרך כלל המעבר הוא מעבר חופשי בין אמירות לאמירות ואין צורך בהצגת מסמך מזהה כלשהו אך לפעמים ישנם דרישות ספציפיות כמו הצגת בדיקה שלילית בטווח של 48 שעות או כל אמצעי הזדהות אחר כדי להיכנס.
Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן