Skip to content

מוזיאון הסלפי דובאי

  • by

מוזיאון הסלפי דובאי

אם אתם מכורים לרשתות החברתיות מוזיאון הסלפי בדובאי הוא בדיוק מה שאתם צריכים בטיול הקרוב שלכם, מוזיאון הסלפי או בשמו השני עולם תלד המימד של דובאי היא חוויה בלתי נשכחת לאנשים שחייבים לצלם ולתעד הכל לסטורי באינסטגרם, לסרטון ויראלי בטיקטוק או סתם לפייסבוק.

קרדיט: גוגל ביזניס של המקום

במקום תוכלו למצוא מגוון רקעים מיוחדים בתלת מימד הכוללים תאורות ספציפיות שיגרמו לתמונות שלכם לצאת בצורה הטובה ביותר וכמובן לגרוף כמויות אדירות של צפיות, לייקים ותגובות. בניגוד לאטרקציות כמו פארק המים הגדול של דובאי או גלובל ויליג' דובאי השהייה שלכם במוזיאון הסלפי מוגבלת בזמן, 60 דקות ליתר דיוק שבהם תוכלו לבקר בכל 21,000 מ"ר שהמקום מציע ואם נפרוט את זה לזמנים אז זה משאיר לכם בדיוק 4 דקות בלבד לבקר בכל אחד מ – 15 החדרים השונים שהמקום מציע לבקר וכמובן להצטלם בהם.

קרדיט: גוגל ביזניס של המקום

המקום פתוח כל יום החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב וממוקם ב –  Dubai Motor City , מומלץ לשלב אטרקציה נוספת באזור זה כמו אטרקציית הטרמפולינות שנמצאת בסמוך (Flip Out Dubai Trampoline Park), פארק המים לילדים ספלאש או לעצור לאכול במסעדת Al Meshwar הנמצאת כ – 10 דקות ממוזיאון הסלפי.

עלות כרטיס כניסה למבוגר תעלה כ – 65 ₪ לעומת כרטיס ילד שעלותו היא 45 שקלים בלבד, שימו לב כי ילדים עד גיל 3 נכנסים למקום ללא עלות.

כמה טיפים קטנים:

רכשו כרטיסים מראש למקום זה, לעיתים קרובות עלות הכרטיס באתר האינטרנט של המקום או באתר המציע כרטיס אטרקציות או דילים תהיה זולה בעשרות אחוזים לעומת רכישת כרטיס במקום.

הגיעו עם סוללה מלאה למקום – וותרו על השימוש בנייד בדרך למקום ושמרו את הסוללה לצילום במקום, חבל להגיע למקום ולגלות שנותרו לך אחוזים בודדים ולפספס תמונות לכל החיים.

לבשו בגדים נוחים – בחלק מהחדרים כדי לייצר את התמונה המושלמת תאלצו להיות מעט גמישים, כמו למתוח את הרגל או הידיים. שימו לב שהבגדים שאתם לובשים לא צמודים מידי ומאפשרים לכם לזוז בחופשיות.

קחו אתכם כסף – במקום ישנו בית קפה קטנטן כך שאם אחרי כל הצילומים התעייפתם תוכלו לשבת ולנוח על כוס קפה מקומית.

היעזרו בצוות – במידה והגעתם לבד למקום ואין מי שיצלם אתכם, או הפרטנר שבחרתם לא יודע לצלם אתכם בצורה טובה תוכלו לבקש עזרה מצוות המקום והם ישמחו לצלם אתכם

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן