Skip to content

סיקור מיוחד: מלונות מומלצים באיחוד האמירויות!

  • by

כמה שחיכינו לחזור לטוס לחו"ל.. ואם כבר בחרתם לטוס לחו"ל אין יעד מהנה יותר מאיחוד האמירויות. מדינת השמש האהובה כל כך על התייר הישראלי, שאפשר למצוא בה הכל ומהכל. אבל רגע לפני שאתם סוגרים מלון באיחוד האמירויות חשוב לדעת הכל על האזור, הסביבה, האטרקציות שנמצאות בקרבת מקום וכמובן על דרכי ההגעה.

נתחיל בסיקור של "עיר הבירה" הלא רשמית של איחוד האמירויות והיא כמובן.. דובאי! למעשה אם תכננתם לבקר ברחבי איחוד האמירויות, דובאי היא אמירויות שאתם חייבים לבקר בה,  דובאי היא למעשה "תל אביב" של איחוד האמירויות, היא מציעה גורדי שחקים אדירים ומפלצתיים לצד ארוחות גורמה, אטרקציות בלתי נגמרות כמו: אופנועי ים, טיולי שטח, תצפיות מטורפות, וכמובן.. מלונות ברמה הכי גבוה בעולם.

מהם המלונות המומלצים בדובאי?

נתחיל ממלונות בתקציב גבוה, אם כבר החלטתם להתפנק.. ולהתפנק עד הסוף אתם חייבים לבקר במלון 7 הכוכבים היחיד באיחוד האמירויות, כן כן.. זאת לא טעות. אז למה למלון יש 7 כוכבים ולא 5? מיד תגלו.

הכירו את המלון: בורג' אל ערב – Burj El Arab

המלון מעוצב בצורה של סירת מפרס, יושב על אי פרטי משלו.. ואם כל זה לא מספיק לכם. אז גם חלקים נכבדים מהמלון מעוטרים מזהב אמיתי לגמרי! המלון מציע שלל מסעדות ברמה הגבוה ביותר, בריכת אינפיניטי מטורפת עם תצפית לים של דובאי ובדרך כלל האנשים שמגיעים לבקר במלון זה, האם האנשים העשירים בעולם!                                                                                                     למעשה המלון הוא מלון סוויטות, ולכן לא תוכלו למצוא בו "חדר זול" או חדר רגיל שמציע כמה מטרים. למעשה החדר הקטן  ביותר במלון הוא בגודל ממוצע של 2 דירות בישראל כך יוצא שהחדר הקטן ביותר הוא בגודל של 170 מ"ר. והוא מכיל בתוכו שני קומות עם תצפית מיוחדת לים של דובאי.

ואם שאלתם לגבי רמת השירות במלון? הרשו לנו לצטט כמה אורחים שביקרו במלון זה: " אתה מגיע למלון ויש שער כניסה – רק אנשים שהזמינו מקום במלון יכולים להיכנס ומחכים בשערי המלון ליד הגשר עשרות צלמים כי בדרך כלל לנים במלון הזה מפורסמים שונים, לאחר הכניסה איש צוות פותח לך את הדלת ואתה מוסר לו את המפתחות, כך שלא תצטרך להתאמץ ולהחנות את הרכב שלך. מיד בכניסה לוקחים ממך כל פריט אפשרי כדי שלא יהיה לך "כבד" מידי וסוחבים לך את זה עד לדלת החדר. למעשה הרמת שירות שם כל כך גבוה כך שאפילו אסור לך "להתאמץ" וללחוץ על הכפתור של הקומה שלך במעלית. אין דברים כאלו!"

ואיך אפשר בלי השאלה שחיכיתם לה כל כך, "כמה עולה כל התענוג הזה"

אז בטח תיארתם לעצמכם שלילה אחד במלון יעלה לכם כמה עשרות אלפי דולרים בשל היוקרה, והשירותים הקיצוניים שנמצאים במלון זה. בטח תופתעו לגלות שאתם רחוקים ממש מהעלות. ניתן ללון במלון זה החל מ – 2,000 ₪ ללילה בלבד לאדם (בחדר זוגי) בנוסף לסכום זה תאלצו להיפרד מעוד כ – 400 שקלים לאדם כדי לשלם מיסים. ניתן למצוא דילים טובים למלון זה ע"י לחיצה כאן.

נמשיך למלון של מעצב העל גורג'יו ארמני – מלון ארמני – Armani Hotel Dubai

אם המלון הקודם יקר לכם מידי. תוכלו "להסתפק" במלון העל של אחד המעצבים המוכרים בעולם בעל המותג "ארמני"  למעשה המלון ממוקם על אחד האוזרים היקרים בדובאי והוא כמובן אזור הבורג' חליפה. עד כמה המלון קרוב? – הוא בתוכו. למעשה המלון ממוקדם בתוך הבניין הגבוה בעולם, עם גישה אל הקניון הגדול בעולם ויש הטוענים כי העיצוב של מלון זה הוא גם העיצוב היפה בעולם. למלון זה מגיעים בעיקר מפורסמים ואנשים בעלי חוש אופנה מפותח שמעריצים את המותג "ארמני"

החדרים במלון זה מרווחים מאוד ולמעשה גודל החדרים מתחיל מ – 70 מ"ר שכמובן מציעים גם נוף משגע אל רחבי האמירויות דובאי, למלון 11 קומות בלבד שממוקמות בתוך הבורג' חליפה.

כמה עולה כל התענוג?

אז במלון זה נפתיע אתכם אפילו יותר, ולמעשה המחיר לאדם ללילה זול משמעותית מבורג' אל ערב ולכן תוכלו ללון במלון זה בעבור חצי מהסכום הקודם. החל מ – 900 ₪ בלבד ללילה לאדם (בחדר זוגי) בנוסף לסכום זה תצטרכו להוסיף כ – 400 ₪ למיסים.

 ניתן למצוא דילים מיוחדים למלון בלחיצה זריזה עלי

הגיע הזמן לעבור למלונות מומלצים בדובאי מבלי לקרוע את הכיס!

לא כולנו יכולים ללון דלת ליד דלת ליד עשירי העולם, אך זה לא אומר שלא מגיעה לנו חוויה טובה פחות מהם. בחרנו עבורכם את המלונות הטובים ביותר והמומלצים ביותר בתקציב שלא יקרע לכם את הכיס!

הכירו את מלון אדרס דובאי מרינה –  Address Dubai Marina

כאשר בוחרים חופשה במלון רצוי לבחור חופשה במלון שהוא חלק מרשת גדולה, למעשה מלון אדרס דובאי מרינה הוא חלק מרשת "אדרס" שמחזיקה במלונות שונים וטובים מאוד ברחבי איחוד האמירויות. מלון אדרס מרינה מציע נוף מיוחד למרינה של דובאי, בריכת אינפיניטי מטורפת עם נוף פנורמי עוצר נשימה, וחוויה ברמה של 5 כוכבים.

יש מלונות שרק מהתמונות שלהם ניתן להבחין באיכות, ולמעשה מלון אדרס מרינה הוא בדיוק אחד מהם.  תופתעו לשמוע שהמחיר של מלון זה הוא זול ביחס לתמורה שלו וניתן למצוא חדר החל מ – 600 ₪ ללילה (לאדם בחדר זוגי) כולל מיסים. החדרים במלון זה מרווחים למדי, כך שהחדר הקטן ביותר מתחיל מגודל של 40 מ"ר.

להזמנת חדר במלון זה – לוחצים כאן!

הכירו את מלון טאג' דובאי – Taj Dubai

הוא ממוקם באחד האזורים הכי טובים בדובאי, מפואר מאוד,  ומעוצב בסגנון שפחות תמצאו בדובאי. מלון טאג' הוא מלון שמעוצב בסגנון הודי. המלון מציע חדרים גדולים (החל מ – 45 מ"ר) ועם נוף עוצמתי אל המגדל הגבוה בעולם הבורג' חליפה. מלון טאג' הוא ללא ספק בחירה מעולה בעבור אנשים שמחפשים מלון מפואר, מרכזי, אך לא מוכנים להוציא אלפי שקלים ללילה במלון.  ניתן למצוא חדר ללילה במלון במחירים שמזכרים במעט את המחירים בארץ. למעשה אפשר ללון במלון זה החל מ – 600 ₪ בלבד ללילה כולל מיסים (לאדם בחדר זוגי) ולקבל חופשה במלון 5 כוכבים.

אפשר לקרוא ביקורות על מלון זה ולבצע הזמנה דרך לחיצה כאן.

הכירו את מלון מריוט דובאי – JW Marriott Marquis Hotel Dubai

מלון מריוט, הוא חלק מרשת מלונות היוקרה " JW Marriott Hotels & Resorts" רשת גדולה ואיכותית אשר מונה מספר רב של מלונות מפוארים הנמצאים באיחוד האמירויות, מלון מריוט דובאי מציע חוויה מדהימה לכל תייר, עם חדרים מרווחים במיוחד (החל מ 44 מ"ר לחדר) מיקום מעולה לחובבי השופינג, המלון מריוט דובאי נמצא בין שני מרכזי הקניות העצומים בדובאי: "קניון דובאי" "וקניון האמירויות". חלק מהחדרים במלון זה מציעים נוף מיוחד אל הנהר של דובאי (Dubai Water Canal) . למלון מריוט יש חדר כושר מקצועי, בריכת שחייה, וארוחות ברמה גבוה מאוד.

למעשה המלון הוא חלק משני גורדי שחקים עצומים כאשר בקומות הגבוהות ביותר במלון (72) ממוקם לו אחד הברים המיוחדים ביותר שנמצאים באיחוד האמירויות, למעשה מדובר ב – "בר הכספת" הבר מעוצבת ככספת אחת גדולה עם דלת עצומה שמדמה בדיוק כספת יוקרתית. למעשה בבר הכספת שממוקם במריוט דובאי תוכלו להינות כמעט מכל משקה שאי פעם חלמתם עליו בצירוף נוף עוצר נשימה אל רחבי האמירות דובאי.

תוכלו למצוא חדרים במלון זה במחיר סביר ביחס לתמורה העוצמתית של המלון, המחירים מתחילים מאזור ה- 600 ₪ לאדם בחדר זוגי, וכוללים בתוכם גם את המיסים.

ניתן להזמין חדר במלון במחיר מיוחד דרך לחיצה כאן!

הגיע הזמן לעבור לבירה של איחוד האמירויות – אבו דאבי.

אבו דאבי מציעה נוף מעט שונה מדובאי, מדובר על אמירות שמזכירה בדמיון את העיר ירושלים, עיר מסורתית יותר אך לא פחות יפה מהאמירות בדובאי. באבו דאבי תוכלו למצוא אטרקציות יוצאות דופן כמו פרארי פארק – שהוא הפארק אקסטרים הכי מיוחד בכל איחוד האמירויות (והאזור בכלל) ומכיל בתוכו את רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם.

הכירו את מלון ארבעת העונות באבו דאבי – Four Seasons Hotel Abu Dhabi at Al Maryah Island

המלון שייך לאחת מרשתות בתי המלון המובילות באיחוד האמירויות, ( (Four Seasons Hotels and Resortsאשר כל מלון שלה מעוצב ונבדק בקפידה. המלון מציע כ- 200 חדרים שונים ומגוונים במחירים הוגנים למדי. המלון ממוקם במרחק של פחות מקילומטר אחד בלבד ממרכז הקניות העוצמתי של בירת איחוד האמירויות, אבו דאבי. "קניון אבו דאבי" ומספק בתוכו את כל מה שדרוש לחווית חמישה כוכבים יוקרתית ונוחה.

להזמנת חופשה במלון זה – לוחצים כאן!

הכירו את מלון פארק האייט דובאי – Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas

אחד המלונות היותר יפים הממוקמים באבו דאבי הוא ללא ספק המלון הזה, המלון מזכיר במעט מלונות שממוקמים בתאילנד בשל הבריכה המקושטת בדקלים ומשקיפה היישר לים, המיקום הרגוע שלו על שפת חוף הים (הכמובן פרטי שלו כדי שלא יוכלו להפריע לכם) וחדרים גדולים ורחבים מאוד (החל מ 50 מ"ר לחדר( שיאפשרו לכם להירגע שעות נוספות. מלון פארק האייט דובאי הוא בדיוק המלון בעבור אנשים שמחפשים להירגע ולהרגיש באמת בחופשה.  המחיר ללילה במלון זה הוא ללא ספק מחיר הוגן ביחס לתמורה הגבוה שמקבלים והוא מתחיל מ – 500 ₪ לאדם ללילה כולל מיסים.

ניתן להזמין מקום במלון זה כאן

אם אתם רוצים לקרוא על מלונות נוספים טובים ומומלצים ברחבי בירת איחוד האמירויות ניתן למצוא מלונות מומלצים באבו דאבי גם בסיקור המורחב שלנו כאן.

מלונות מומלצים בשארג'ה, איחוד האמירויות

רוב התיירים הישראלים אינם מגיעים לבקר בשארג'ה למרות האפשרויות הרבות אותם היא מציעה, למעשה שארג'ה היא האמירות השלישית בגודלה באיחוד האמירויות ומציעה חופשות זולות באופן משמעותי מאמירויות אחרות הסמוכות לה אך מבלי לוותר על פעילויות רבות שניתן לעשות בה כמו צפייה בגורדי שחקים, ביקור בשוק ענק, ספורט ימי, או כל אטרקציה אחרת אך מבלי להיתקל בתיירים ישראלים רבים או מסעדות ישראליות כשרות  נכון לרגע כתיבת שורות אלה.

הכירו את מלון פולמן שארג'ה – Pullman Sharjah

מלון פולמן שארג'ה מספק כל מה שצריך בשביל חווית חמישה כוכבים באמירות שארג'ה, למעשה למלון שני בריכות שחייה, חדרים טובים, מיקום מעולה, ואת תחושת השקט שלעיתים אנו מחפשים. המלון זוכה לאהדה רבה ברחבי הרשת עם ביקורות מעולות שמגיעות לדירוגים הגבוהים ביותר באזור זה, ועומד על ממוצע של תשע נקודות מתוך ה- 10 האפשריות. המלון מציע מחיר זול מאוד ביחס לתמורה הגבוה שהוא מספק כאשר ניתן למצוא חדרים החל מ – 200 ₪ ללילה לאדם בלבד! זה כמעט "חינם" בעבור חופשה במלון חמישה כוכבים באיחוד האמירויות.

הכירו את מלון דה אקט, שארג'ה –  The Act Hotel Sharjah

מלון דה אקט, שארג'ה הוא ללא ספק מלון איכותי ומפנק.המלון מציע בריכה עם נוף משגע אל המגדלים הרבים הנמצאים בסמוך למלון, חדר כושר, וחדרים מרווחים במיוחד ( 59 מ"ר) עם נוף עוצמתי אל הנהר, למלון זה ישנה גם משחקיה מאובזרת לילדים קטנים כך שהם לא ישתעממו במלון זה. המחירים במלון זה זולים משמעותית ממלונות חמישה כוכבים אשר נמצאים באמירויות שונות באיחוד כמו אבו דאבי ודובאי, וניתן לצאת לחופשה מעולה במלון זה מבלי לקרוע את הכיס. החדרים במלון זה מתחילים מ – 250 ₪ לאדם ללילה, מחיר מדהים ביחס לחופשת חמישה כוכבים ברחבי איחוד האמירויות.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן