Skip to content

גן הפרחים בדובאי | כל המידע החשוב כאן!

  • by

גן הפרחים של דובאי ששמו הרשמי הוא Dubai Miracle Garden תואם לחלוטין את כינויו: "נס באמצע המדבר". גן הפרחים הוא שיאן גינס כגן האנכי הגדול בעולם המשתרע על פני 72,000 מ"ר ומכיל 250 מיליון צמחים ועוד כ-50 מיליון פרחים הם מופיעים בפארק במגוון תצוגות מטופחות ומתוכננות עד לעלה הכותרת הזעיר ביותר. גן הפרחים מהווה את אחת האטרקציות בדובאי שנחשבות לאידיאליות ביותר עבור כל מי שחובב טבע, יופי ושלמות.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא %D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%A7%D7%A2-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D-1.png

גן הפרחים בדובאי – חוויה עמוקה

גן הפרחים בדובאי הוא שילוב אינסופי של ניחוחות משכרים וגוונים עזי מבע. מעצבי הגן יצרו באמצעות פרחים תצוגות יפהפיות של פסלים, דמויות וצורות בהן ניתן להביט שעות מבלי להשתעמם.

המיצגים בגן מציעים מפגש מפתיע עם דמויות דיסני, מגדל הבורג' חליפה, בלרינות, פילים, טירות דובים כשכולם כמובן עשויים מפרחים. אגב, מיצגי הפרחים תוכננו על ידי טובי מעצבי הנוף מכל העולם.

מנציחים רגעי אושר בגן הפרחים

"מעבר הלבבות" בגן מהווה מקור השראה להצעות נישואין מכל רחבי העולם. בנוסף, זוגות המגיעים לדובאי לחגוג ירח דבש עשויים למצוא במעבר הקשתות דמויות צורת הלב – מקום אידיאלי לשמר רגעים יפים לעד.

הרקע במעבר זה מהווה תפאורה המורכבת מעשרות קשתות בצורת לבבות עשויות פרחים – לסלפי מושלם.

יעד לכל המשפחה

אחד האתגרים המורכבים בניהול תוכניית חופשה הוא התאמת יעדים עבור בני משפחה מכל גיל. גן הפרחים מהווה אטרקציה משפחתית משותפת ומציע מגוון פעילויות לילדים: פעילויות בידור של שלל אומנים, מופעים לכל המשפחה המוצגים באודיטוריום הגדול במקום, פעילויות יצירה, הצגות תיאטרון וטרמפולינות. כל אלו מאפשרים לעם לטייל בנחת ולספוג את היופי הבלתי נתפס מבלי שהילדים ימשכו לכם בשמלה: "אמא משעמם לי"…

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא %D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%A7%D7%A2-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D-1.png

ביקור בגן הפרחים: השעות המומלצות

שעות היום בדובאי מתאפיינות בטמפרטורות גבוהות במיוחד. לפיכך, השעות המומלצות לטיול בגן הפרחים הפתוח הן משעה 16:00 ואילך. שעות אלה מאפשרות לכם ליהנות ממזג אוויר אופטימלי לסיור ומנגד מעניקות אופציה להבחין, להביט בהתפעלות ולצלם בתאורת אור יום.

לקראת הערב תוכלו ליהנות מתצוגת פרחים מדהימה המוארת בתאורת לילה קסומה – סוג חוויה נוסף לאסוף לכם אל תוך תרמיל החוויות הגדוש.

הלו"ז צפוף?

אם שעות אחר הצהריים אינן זמינות לכם עבור סיור בגן הנס של דובאי אנו ממליצים לכם להצטייד בתכשיר הגנה ובכובע מצחייה וכן ללבוש ביגוד ארוך ומכסה ולא לשכוח להרבות בשתייה למניעת התייבשות.

התעייפתם? בגן הפרחים של דובאי חשבו גם על כך ועיצבו במיוחד עבורכם פינת עצירה מושלמת הכוללת ספסלי מנוחה ושמשיות מצלות לצד אגם מוקף מאות אלפי פרחים שמזרקת מים פורצת מליבו. אזור זה מהווה תצפית מצוינת לצפייה על פארק הפרחים מבלי לנוע ממקומכם.

ברחבי הגן פזורים ספסלים ומושבים נוחים להתרעננות ואגירת אנרגיה לקראת המשך מרגש של סיור ביפה שבגנים.

מסעדות בגן הנס של דובאי

כחלק משירות איכותי מציע הגן מספר מסעדות המגישות מאכלים בהשראת תרבויות שונות מסביב לעולם. המסעדות במקום מציעות ארוחות יוקרה מכובדות לצד הגשה קלילה של מזון מהיר – תוכלו לבחור את התפריט המועדף עליכם לפי מצב הרוח.

מזכרות מגן הפרחים בדובאי

חנות המזכרות בגן הפרחים של דובאי מאפשרת להצטייד בתזכורות ומתנות מדהימות שלא ישכיחו מכם ומהקרובים לכם את היופי המדהים אותו חוויתם בזמן הביקור בגן הפרחים. חנות המזכרות כוללת גם דמויות דיסני ודמויות מוכרות נוספות. לא תוכלו לצאת מגן הפרחים בלי לאסוף לכם מזכרת קטנה ופרחונית…

מחיר כרטיס כניסה לגן הפרחים בדובאי

מחיר כניסת מבוגר מעל גיל 12 לגן הפרחים כרוך בתשלום של 55 דירהם, כניסת ילדים מגיל 3-12 מותנית ברכישת כרטיס ב-40 דירהם ואילו ילדים עד גיל 3 ואנשים בעלי מוגבלות זכאים לכניסה חינם לאתר.

אגב, נכון להיום 1 דירהם של איחוד האמירויות הערביות שווה ל-0.91 ש"ח.

החודשים בהם פתוח גן הפרחים בדובאי

חודשי הפעילות של גן הנס בדובאי הם מתחילת חודש נובמבר ועד אמצע מאי. חודשים אחרים עלולים להיות לוהטים מדי מכדי לאפשר סיור מהנה ובטיחותי.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא %D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%A7%D7%A2-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D-1.png

דרכי ההגעה לגן הפרחים בדובאי

גן הפרחים בדובאי נגיש לכל אמצעי התחבורה . ישנן 3 דרכי הגעה למקום:

  • נסיעה באוטובוס – קו 105 RTA.
  • נסיע ברכבת – הקן האדום עד לתחנה של (MEO (Mall of the Emirates metro statio ולאחר מכן נסיעה באוטובוס קו 105 RTA.
  • נסיעה ברכב – ניתן להיכנס למקום דרך 3 כבישים: אום סוקיים, מוחמד בין זייד ואל חייל. לפני גן הפרחים קיימת חניה מרווחת למבקרים באתר.

בצמוד לגן הפרחים של דובאי: גן הפרפרים

הפארק מהווה נווה מדבר יפהפה ומשמש כבית גידול ל-15,000 פרפרים המשתייכים ל-25 זנים שונים. מיקום הגן הוא בסמוך מאוד לגן הפרחים – עובדה המאפשרת לחלוש ביום אחד על שניים מאתרי הטבע היפים בעולם.

גן הפרפרים מכיל 10 כיפות בהם מוענקים למעופפים תנאי גידול אופטימליים.

באמצעות סיור מודרך בגן תוכלו לקבל הצצה ייחודית לעולמם של בעלי הכנף המרהיבים וללמוד על שלבי התפתחותם אחד לאחד.

גן הפרפרים מזכה אתכם בצפייה נדירה ב"פרפר המלוכה" הענקי שגודל כנפיו מגיע עד 12 ס"מ.

אנשי הצוות בגן מאפשרים הנחת פרפרים על גופם של התיירים להעצמת החוויה. ניתן להצטלם במקום ולהנציח סלפי מדהים של האדם והפרפר.

במקום מוזיאון פרפרים ענקי המכיל יצירות אומנות מפרפרים של מגוון אומנים וכן מידע וניתוח מעמיק על אלפים של מיני פרפרים מכל רחבי העולם.

גן הפרחים של דובאי – כשהטבע יוצא מגדרו

גן הפרחים בדובאי מהווה חוויה בלתי נשכחת שאין לפספס במהלך חופשה בדובאי. הוא מהווה יעד אטרקטיבי עבור משפחות וזוגות ומשאיר מזכרת מצולמת שמלווה בשנים רבות לאחר סיום החופשה.

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן