Skip to content

מסגרת דובאי – כרטיסים ומידע חשוב

  • by

מסגרת דובאי תופסת לאחרונה את תשומת הלב של התיירים שמגיעים בהמונם אל דובאי ולא בכדי, מדובר באטרקציה זולה ומיוחדת שמתאימה לכולם יחד, אז מהי בעצם המסגרת של דובאי? מהם המחירים? וכמה זמן אפשר לבלות שם? יצאנו לבדוק

אז מהי מסגרת דובאי? (קצר ולעניין)

מדובר במבנה חדשני בצורת מסגרת ובצבע הזהב, שמחבר בין דובאי הישנה אל דובאי החדשה. או במילים אחרות מדובר על מוזיאון שמצא דרך יצירתית למשוך אליו תיירים מכל רחבי העולם בשל הצורה שלו והגובה שלו (כ – 50 קומות) מעבר לכל ההסברים שנמצאים במקום המשלבים פריטים היסטוריים לצד סרטונים חדשים הדבר המעניין באמת שם הוא המבנה בצורתו והמעלית השקופה אשר מעלה אתכם במהירות עד לקומת האחרונה שמציגה מצד אחד של המסגרת את דובאי החדשה ומהצד השני את הצד הישן.

לוחצים כאן ומזמינים כרטיסים בקלות עם הצוות שלנו!

אם אתם מחפשים לוקיישן לתמונות יפות – זה בדיוק עבורכם!

למעשה מסגרת דובאי היא אחת הנקודות המצולמות והמתויגות ברחבי הרשתות החברתיות, תיירים נוהגים להצטלם דווקא לא מהגובה העצום שלה אלא לפני הכניסה למסגרת עצמה כאשר רואים את המסגרת כחלק מהתמונה.

*טיפ זהב* – תדאגו שיצלמו אתכם מכל כיוון אפשרי במסגרת, למעשה הצוות הנחמד יצלם אתכם במצלמות מקצועיות לאורך כל נקודה מרשימה במסגרת של דובאי וימסור לכם בתמורה לצילום פתק, בסוף הסיור במסגרת של דובאי יציעו לכם לרכוש את התמונות שצילמו אתכם בכל מיני סגנונות שונים (לדוגמא בתוך מסגרת ממתכת דמוי המסגרת של דובאי) כאשר המחירים של התמונות אינם זולים ומתחילים מאזור ה – 100 דירהם ( כ 100 ₪ נכון לימים אלו). במידה ותצטלמו במסגרת בלוקיישנים היפים ותפתחו את התמונה בארץ יחד עם מסגרת סביר להניח שתשלמו לפחות 50% פחות מהמחיר המוצע בחנות ולא תאלצו להיסחב עם זה.

מתי להגיע למסגרת דובאי?

מזג האוויר הוא הפקטור החשוב ביותר בהגעה למסגרת, למעשה הדבר המרכזי הוא הנוף הנשקף מהמסגרת ולכן אם תבחרו להגיע למסגרת דובאי ביום מעונן או יום לא בהיר אתם לא תראו יותר מידי, אך לפחות תיהנו מהרצפה השקופה הנמצאת שם.

לוחצים כאן ומזמינים כרטיסים בקלות עם הצוות שלנו!

כמה זמן אפשר להעביר במסגרת דובאי?

למעשה מדובר באטרקציה קצרצרה שמתאימה בעיקר לאנשים שרוצים לסמן "V" על עוד מקום, מכיוון שזמן הביקור הממוצע עומד על כשעה וחצי ניתן לבקר באטרקציה זו ביום האחרון בדובאי ובכך לשדרג את הטיול ולא לנסות "לשרוף" את היום האחרון בקניונים אלא לבקר באחת האטרקציות הפופולאריות באיחוד האמירויות.

דברים מיוחדים במסגרת דובאי

המעלית – המעלית תקח אתכם במהירות לקומה האחרונה במסגרת כאשר אתם תזכו לראות את הנוף במהירות, למעשה החלונות שקופים ומומלץ להכין את הנייד רגע לפני שהצוות המקום ישגר אתכם אל הקומה האחרונה של מסגרת דובאי.

הרצפה השקופה –  למעשה ישנה רצועה ארוכה לאורך הקומה האחרונה שבשנייה שהולכים אליה הרצפה הופכת באופן אוטומטי להיות שקופה והיא נותנת אשליה קטנה של "נפילה". אלתדאגו,,רק חלק קטן הוא הרצפה השקופה כך שאם למישהו יש פחד גבהים הוא לא יהיה חייב לדרוך על האזור הזה כדי לבקר בכל המסגרת של דובאי.

המכונות למעלה –  למעשה בקומה האחרונה ישנם מכונות שונות עם סוג של "גלגל" המכונות האלה מציעות לכם לשלם 10 דירהם (כ 10 שקלים חדשים נכון לכתיבת שורות אלה) לסובב את הידית ולקבל מטבע עם חריטה של מסגרת דובאי, את המטבע תוכלו לענוד בשרשרת שלכם או להכין איתו כל צמיד.

לוחצים כאן ומזמינים כרטיסים בקלות עם הצוות שלנו!

איזו נקודת תצפית עדיפה? הבורג' חליפה או מסגרת דובאי?

אמנם מדובר בשני מקומות שונים ובמיקומים שונים אך חשוב להבין את ההבדלים בניהם, מסגרת דובאי לא נחשבת לבניין גבוה במיוחד בדובאי אלא היא זוכה לפופולאריות שלה בשל הצורה המיוחדת שלה, לעומת זאת הבורג' חליפה נכון לרגע כתיבת שורות אלה הוא המגדל הגבוה בעולם ולכן יש פער עצום בניהם, חשוב שתבינו שבסופו של דבר אלה נקודות תצפית ובשניהם אתם לא תבלו יותר מידי זמן, הרי כמה זמן אפשר לצפות בנוף מבלי לעשות דבר? ישנם כל מיני מקומות אחרים בדובאי שמשלבים צפייה בנוף עוצר נשימה יחד עם פעילות, אחת מהם היא בריכת אאורה שמספקת נוף פנורמי משוגע יחד עם בריכת אינפיניטי משגעת, בר משקאות אלכוהוליים ואוכל משובח

בורג' חליפהמסגרת דובאיבריכת אאורה
160 ₪כ 60 ₪כ 200 ₪
זמן ביקור ממוצע: שעתייםזמן ביקור ממוצע: שעה וחציזמו ביקור ממוצע: ארבע שעות
האם יש אוכל: בקטנההאם יש אוכל: לאהאם יש אוכל: כן
השוואה בין התצפיות המרכזיות בדובאי

מהם שעות הפתיחה של מסגרת דובאי?

מסגרת דובאי היא אחת האטרקציות בדובאי שמגלות גמישות מדהימה, בניגוד לאטרקציות שפתוחות רק בעונת התיירות או אטרקציות שפועלות רק בימים מסוימים במסגרת אתם תוכלו לבקר בכל יום ובזמנכם הפנוי, זו אחת הסיבות שרוב התיירים בדובאי לא מוותרים על ההגעה אל המסגרת הנוצצת.

יום בשבועשעות פתיחה
יום ראשון9:00-21:00
יום שני9:00-21:00
יום שלישי9:00-21:00
יום רביעי9:00-21:00
יום חמישי9:00-21:00
יום שישי9:00-21:00
יום שבת9:00-21:00
שעות פתיחה במסגרת דובאי

לסיכום: מסגרת דובאי לא סתם זכתה לשבחים רבים בכל העולם, מדובר באטרקציה חדשנית המיועדת לכלל הגילאים, המבוגרים ימצאו עצמם נחשפים להיסטוריה המרתקת של דובאי, על החזון השאפתני יחד עם הצצה אל ההקמות של דובאי והמסגרת של דובאי, הילדים יתלהבו מהמעלית, הרצפה השקופה וכמובן מהתמונות והסרטונים לצד הסמל האייקוני, והצעירים? יהנו גם וגם. למעשה מדובר באטרקציה שווה את המחיר שלה בהתאם לזמן ולתמורה, אנו ממליצים לבקר שם!

5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן