Skip to content

קניון דובאי | האטרקציות המיוחדות והמבצעים המטורפים | סיקור מלא

  • by

הכינו את הארנקים, תעדכנו את הבנקאי על החיובים הקרובים והכי חשוב תתכוננו לחוויה לא שגרתית שתגרום לכם להתמכר, הכירו את קניון דובאי, אחד הקניונים הגדולים והפופולאריים בעולם,

הכירו את הפתרון המושלם בעבור כולם, קניון דובאי הוא למעשה הרבה מעבר לקניון רגיל. הוא מכיל בתוכו פינות שיתאימו לכולם, לחובבי הטבע, לחובבי הקניות, לחובבי המשחקים והוא פשוט מתאים לכל הגילאים.  הקניון מכיל כ – 1,200 חנויות (כך שאין סיכוי שלא תחזרו משם עם משהו) הוא ממוקם במקום החמישי בגודלו בעולם ומתפרש על פני יותר מיליון מ"ר אבל אל תדאגו אתם אפילו לא תצטרכו ללכת ברגל (שחלילה לא תתעייפו) האמירתיים הגאונים חשבו כאן על הכל וסיפקו חווית קניה כל כך נוחה ובטוחה כך שתוכלו לעלות על "מונית" פנימית שתסייר איתכם ברחבי הקניון כך שלא תתעייפו.  

דברים מיוחדים שאפשר למצוא בקניון

סימולטור הטיסה

אם חלמתם להיות טייסים ליום אחד, כנראה שתוכלו להגשים סוג של חלום קטן.. בקניון דובאי נמצא סימולטור הטיסה שמדמה טיסה במטוס הנוסעים הגדול בעולם הלוא הוא מטוס האיירבוס, ואם עדיין לא ניחשתם כמובן שהסימולטור ידמה טיסה של לא אחרת מאשר חברת התעופה המפוארת של דובאי אמיירטס. לפני שתמריאו עם המטוס אתם תעברו תדרוך קצרצר ע"י המדריך שמפעיל את הסימולטור, את התדריך תוכלו לעבור בשפה האנגלית וניתן להטיס את המטוס יחד עם שותף נוסף שלכם ולבדוק את שיתוף הפעולה שלכם יחד.

רגע אחד לפני ההמראה

אז כמה עולה התענוג?

השתתפות בסימולטור הטיסה בקניון דובאי למשך 15 דקות תעלה לכם: 160 דירהם,                                                           השתתפות בסימולטור למשך חצי שעה תעלה לכם 300 דירהם,  ואם אתם הולכים עד הסוף ואתם תרצו להטיס אותו שעה שלמה תאלצו להיפרד מ 575 דירהם.

איפה ממוקם סימולטור הטיסה בתוך קניון דובאי?

הסימולטור ממוקם בקומה השנייה של הקניון ונמצא בצמוד לכניסה של גן החיות התת ימי.

סימולטור הטיסה במפנים: מתוך האתר emiratesa380experience

אקווריום דובאי

אם חיפשתם מקום להסתתר בו מפני החנויות הרבות, להתנתק לרגע אחד מגורדי השחקים ולהתחבר לטבע אקווריום דובאי הוא המקום האידילי עבורכם. למעשה לא מדובר על אקווריום קטן כמו שאתם מכירים מהבית, אלא על אקווריום אדיר ומטורף בעוצמתו וגודלו. אך לא רק הגודל קובע כאן. בתוך האקווריום תוכלו למצוא כ – 80 אלף מינים שונים של חיות ים שונות.

אז כמה עולה התענוג?       

למעשה ניתן לצפות באקווריום של דובאי ללא עלות ואף להצטלם ממש ליידו, אך אם תרצו להיכנס אל תוך מנהרת האקווריום וממש לחוות אותו תאלצו להיפרד מ – 149 דירהם. שהסכום כולל כניסה בלבד אל מנהרת האקווריום וללא שום פעילות נוספת כמו צלילה.         

אקווריום דובאי

איפה ממוקם האקווריום בתוך קניון דובאי?

בקומת הקרקע, לא תוכלו לפספס אותו בכל זאת מדובר באקווריום שמכיל למעלה מ – 10 מיליון ליטר של מים                                 

הכירו את "KidZania" – תנו לילדים להרגיש מבוגרים ליום אחד!

הגיע הזמן לוותר על הג'ימבורי המשעמם ליד הבית, לדלג על המשחקיה עם המכונות הישנות שמוציאות בובות ולהעניק לילדכם חוויה כיפית מרגשת והכי חשוב לימודית, למעשה במתחם הילדים המיוחד ילדכם יוכלו להתנסות במגוון "עבודות" שונות ובניהם: להיות מכבאי אש, מנתחים בבית חולים, לעבוד בסופר, ולהתעסק בתפקידי מדיה שונים.

במהלך אחת הפעילויות, מתוך אתר: kidzania

כמה עולה התענוג?

תלוי בני כמה אתם ובסוג הכרטיס,

כרטיס רגיל לילדים מגיל שנתיים עד שלוש יעלה 110 דירהם,

 מגיל 4 ועד גיל 16 יעלה לכם 195 דירהם אל מול כרטיס הפרימיום שעולה 265 דירהם. לשמחתכם מגיל 17 ומעלה המחיר נחצה בשניים והוא עומד על 80 דירהם, וילדים עד גיל שנה נכנסים ללא עלות.

המזרקות בקניון דובאי

אם כרטיס האשראי שלכם כבר נחנק לאחר הגיהוצים הרבים בקניון ואתם מחפשים להירגע מבלי להוציא אפילו דירהם אחד, הפעילות הבאה בול עבורכם. המזרקות של דובאי ממוקמת מחוץ לקניון ומספקות הנאה כיפית במופע מיוחד המשלב, מוסיקה, מים ואורות .גובה המזרקות מגיע לכ – 150 מטרים.

מזרקות דובאי על רקע הבורג' חליפה

טיפ חשוב

מופע המזרקות מושך אליו תיירים וצופים רבים, ולכן מומלץ להקדים ולהגיע כרבע שעה לפני תחילת המופע גם כדי לתפוס מקום טוב לצפייה וגם כדי שתוכלו להצטלם מבלי שאנשים רבים יסתירו אתכם. במידה ואתם לא אוהבים לעמוד ומחפשים את החיים הטובים תוכלו לשבת בבית קפה שצופה אל המזרקות או אפילו להשכיר סירה לשייט בדובאי כדי לחוות את המופע מקרוב ומבלי לעמוד.

מבצעים מיוחדים

כדי לבדוק אם מתרשים סיילים מטורפים בקניון, או שיש פעילות מיוחדת כלשהי מומלץ להוריד את האפליקציה של הקניון (DUBAI MALL) שם תוכלו גם לנווט באמצעות "וויז" פנימי אל החנות שאתם כל כך רוצים להגיע אליה מבלי לבזבז שעות רבות בחיפושים אחריה.

לסיכום:

אם אין לכם את הכוח לחפש את המקומות השווים באמת, אתם מעדיפים שמישהו אחר ידאג לכם להכל והשפה האנגלית היא לא הצד הכי חזק שלכם, אנו ממליצים לכם ללכת לטיול מאורגן לדובאי ולא לבחור להתסובב שעות אחר שעות במקום ענק שיכול להפוך ברגע אחת מחוויה כיפית לסיוט.

Rate this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן